تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820116782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اله کرمی: باید در دیگر رشته های تیراندازی معلولان سرمایه گذاری کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اله کرمی: باید در دیگر رشته های تیراندازی معلولان سرمایه گذاری کنیم تهران - ایرنا - رییس انجمن تیراندازی جانبازان ومعلولان گفت: رشته تیراندازی معلولان ایران از توانایی بالایی برخوردار است و باید برای شرکت در رشته های بیشتری سرمایه گذاری کند.


به گزارش ایرنا از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، رقیه اله کرمی در پایان مسابقات قهرمانی جهان ضمن ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان گفت: در این دوره از رقابت های جهانی 268 ورزشکار از 54 کشور جهان حضور داشتند که این تعداد شرکت کننده در مسابقات جهانی بی سابقه بود.
وی تصریح کرد: با وجود این تعداد شرکت کننده که در 14 رشته با هم رقابت داشتند، ایران با 6 ورزشکار در سه رشته جایگاهی بهتر از کشور آلمان میزبان مسابقات به دست آورد.
رییس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولان خاطر نشان کرد: اینها همه نشانگر وجود توانایی بالا در رشته تیراندازی معلولان ایران است و ما اگر بخواهیم در آینده عملکرد درخشان تری داشته باشیم، می بایست در رشته های بیشتری سرمایه گذاری و شرکت کنیم.
وی گفت: در بخش تپانچه بادی، علیرغم اینکه قوانین و مقررات تغییر کرده است، ساره جوانمردی توانست با اقتدار بر سکوی نخست جهان بایستاد و این در حالی اتفاق افتاد که نفر اول پارالمپیک لندن از کشور مقدونیه، این بار در جایگاه سوم ایستاد.
اله کرمی افزود: در رشته فالینگ تارگت نیز توانستیم در بین 55 شرکت کننده، برای اولین بار به نشان طلا دست یابیم و این مساله حائز اهمیت است.
تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان ایران در مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب دو نشان طلا در بخش انفرادی از سوی ساره جوانمردی ( تپانچه بادی رشته P2) و مهدی زمانی ( فالینگ تارگت) و یک نشان نقره تیمی در بخش تپانچه بادی P2 زنان (ساره جوانمردی، عالیه محمودی و الناز عونی) شد.
این تیم بامداد روز دوشنبه 6 مرداد به میهن بازخواهد گشت.
مراسم اختتامیه این رقابت ها بعداظهر امروز و با پایان رقابت های روز آخر برگزار می شود و نتایج کلی در بخش تیمی نیز اعلام خواهد شد.
ورزشی(1)**1379



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن