تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813492046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعمال خدمات بيمه اي محدود در فيزيوتراپي ها براي متقاضيان مشکل ساز شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۵۵ق.ظ)
مدير انجمن فيزيوتراپي استان کرمانشاه: اعمال خدمات بيمه اي محدود در فيزيوتراپي ها براي متقاضيان مشکل ساز شده است مدير انجمن فيزيوتراپي استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر تنها دو بيمه خدمات درماني و تأمين اجتماعي سقف بيمه اي براي خدمات فيزيوتراپي در کلينيک ها قائل هستند که اين امر اين موجب شده تا به دليل پر شدن سقف يک کلينيک در اعمال بيمه، بيماران آنها مجبور شوند به کيلينيک هايي در مسافت هاي دور مراجعه کرده يا ماه ها در نوبت بمانند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه، پيمان دوستي ابراز داشت: علم فيزيوتراپي کاربردهاي مختلف و گسترده اي دارد، اما؛ در استان کرمانشاه به دليل ناآگاهي برخي پزشکان از کاربردهاي اين علم تنها در حد محدودي استفاده مي شود که در صورت توجه به آن، اين علم در درمان بيماري هاي ارتوپدي، اعصاب مرکزي و محيطي، قلبي و تنفسي، پوستي و سوختگي، زنان و زايمان، بيماري هاي شغلي و ارگونومي، آسيب هاي ورزشي، درمان و کنترل درد و قبل و بعد از جراحي کاربرد دارد.
وي با بيان اين مطلب که در حال حاضر از 45 کلينيک خصوصي فيزيوتراپي فعال در استان 30 مرکز در سطح شهر کرمانشاه مستقرند، تصريح کرد: توزيع نامناسب مراکز فيزيوتراپي در سطح استان باعث شده که در برخي شهرستان ها، از جمله روانسر مرکز فيزيوتراپي وجود نداشته باشند و متقاضيان به اجبار به شهرستان هاي همجوار مراجعه کنند.
وي با بيان اينکه فيزيوتراپي در پيشگيري و درمان دردها و اختلالات حرکتي کاربرد دارد، اظهار کرد: درمان در فيزيوتراپي به سه شکل تمرين درماني، الکتروتراپي و درمان هاي دستي انجام مي شود.
دوستي عدم تدريس رشته فيزيوتراپي در قالب دکتراي حرفه اي را يکي از مشکلات اين قشر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در بسياري کشورها رشته فيزيوتراپي بصورت دکتراي حرفه اي تدريس مي شود و اگر بخواهيم ايران نيز همپاي علم دنيا به پيش برود بايد رشته فيزيوتراپي در قالب دکتراي حرفه اي تدريس شود.
وي عدم مراجعه مستقيم بيماران به فيزيوتراپ ها را يکي از ديگر از مشکلات اين قشر عنوان کرد و افزود: اين امر علاوه بر اتلاف وقت و افزايش هزينه هاي بيماران موجب مي شود تا توزيع بيمار به صورت يکسان در سطح کلينيک هاي فيزيوتراپي استان انجام نشود.
مدير انجمن فيزيوتراپي استان کرمانشاه تصريح کرد: برخي پزشکان، بيماران را تنها به کلينيک هاي خاصي ارجاع مي دهند که اين موجب شده تا برخي کلينيک ها شلوغ شده و برخي ديگر از کلينيک ها خلوت باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن