تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798552280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد تند از داوران جوان/ عسگری: داور 29 ساله در تست جسمانی رد شد!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال در گفتگو با مهر عنوان شد:
انتقاد تند از داوران جوان/ عسگری: داور 29 ساله در تست جسمانی رد شد!
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با انتقاد از آمادگی جسمانی برخی از داوران جوان بیان کرد: قصد داشتیم چند داور جوان را در شروع لیگ وارد چرخه مسابقات کنیم، اما متاسفانه داور 29 ساله در تست جسمانی رد شد مشکلات ما بیشتر شود.



حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تست آمادگی جسمانی داوران خاطر نشان کرد: هر ساله همین عملکرد را داشتیم ولی اصحاب رسانه خیلی به آن اهمیت نمی دادند اما وقتی اسمی مطرح می شود توجه همگان به آن جلب می شود به نظرم شایسته نیست که در چنین مواردی اسم کسی را مطرح کنیم؛ چراکه درباره اعتبار و جایگاه آن داور صحبت می کنیم و باید آن جایگاه را محترم بشماریم. وی با اشاره به اشتباهات داوران در جام جهانی یادآور شد: در جام جهانی 2014 اشتباهات زیادی را از داوران دیدیم ولی آیا یکبار هم دیدید که فیفا از آنان حمایت نکند یا داور را بلافاصله به کشورش برگرداند. البته فیفا در اصل این کار را انجام می دهد و به آنها بازی نمی دهد و بعد از پایان دور اول آنها را به کشورشان باز می گرداند، اما برای اینکه شخصیت داور و کمک داور را حفظ کند، این موضوع را رسانه ای نمی کند. عسگری در خصوص تست آمادگی جسمانی اخیر داوران لیگی گفت: ما تا به حال این موضوع را اعلام نمی کردیم و امسال هم عنوان کردم تعدادی از داوران موفق نشدند ولی هرگز نگفتم که آنها مردود شدند. همچنین اعلام کردیم این تعداد داوران تا نیم فصل بیرون می مانند و پس از تست مجدد در صورتیکه آمادگی جسمانی بالایی داشته باشند، می توانند به چرخه لیگ برگردند. رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چه تعداد از داوران در تست آمادگی جسمانی به حد نصاب لازم دست پیدا نکردند، تصریح کرد: حدود 27 درصد که کمتر از یک‌سوم کل داوران بود نتوانستند به حد نصاب لازم دست پیدا کنند و باید در نیم فصل از شانس مجدد خود استفاده کنند و بتوانند به عرصه لیگ برگردند. وی در خصوص افزایش داوران در لیگ چهاردهم عنوان کرد: امسال افزایش ما خیلی زیاد نبوده و طبق روال گذشته بوده است که بر این اساس حدود 20 درصد داور را به فهرست قبلی اضافه کرده‌ایم، اما متاسفانه برخی از این داوران نتوانستند در تست آمادگی جسمانی نمره لازم را کسب کنند. عسگری در این باره گفت: ما قصد داشتیم در شروع مسابقات حدود 10 داور را اضافه کنیم، اما متاسفانه یک داور 29 ساله که در اوج جوانی قرار دارد، نتوانست در تست آمادگی جسمانی قبول شود. داوری که چنین سن و سالی دارد به راحتی این فرصت طلایی را از دست می دهد و متاسفانه کار ما اندکی سخت شده است. رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص کمبود داور باتجربه در عرصه لیگ یادآور شد: در نیم فصل دوم لیگ گذشته نیز همین داوران با وجود حساسیت بالای بازی ها قضاوت کردند که البته کارشان بدون مشکل هم نبود ولی اشتباهات آنچنانی نیز نداشتند. با رفتن یکسری از داوران کار ما سخت تر شده، اما باید عنوان کنم مشکل ساز نشده است. توقع من این است که تیم ها و اصحاب رسانه آستانه تحمل خود را بالا ببرند تا بتوانیم از داوران جوان به خوبی استفاده کنیم. عسگری در پاسخ به این سوال که آیا داوران بین المللی ما افزایش پیدا خواهند کرد یا نه؟، خاطر نشان کرد: ما امسال حداقل باید سه داور بین المللی داشته باشیم که در سال آینده نیز دو نفر دیگر به جمع داوران الیت اضافه می شود تا بتوانیم به شرایط معمول سال های گذشته بازگردیم.


۱۳۹۳/۵/۴ - ۱۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن