تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820480088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدال‌آوران کشتی آزاد نوجوانان چه گفتند؟


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۸




IMG_1432.jpg

دو مدال‌آور کشتی آزاد نوجوانان ایران پس از کسب عنوان در رقابت‌های جهانی اظهارنظر کردند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا گودرزی که تنها طلای روز نخست ایران در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان را تصاحب کرد، در مورد قهرمانی‌اش گفت: در اردوها تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشته‌ بودم و زحمت زیادی برای حضور در مسابقات جهانی کشیدم. در اینجا ابتدا کشتی‌گیران الجزایر، گرجستان و آمریکا را شکست دادم و سپس در فینال روسیه را بردم. البته در نیمه‌نهایی کشتی‌گیر آمریکایی هم حریف قدری بود و از لحاظ قدرت، توانایی زیادی داشت که کمی دچار مشکل شدم اما خدا را شکر می‌کنم که قهرمان شدم.



گودرزی در پایان گفت: از مربیانم آقایان بابایی، فلاح و اسماعیل بهکار تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برایم کشیدند. همچنین نادر نصری که به مدال برنز وزن 54 کیلوگرم رسید در مورد کسب این عنوان گفت: قول داده بودم اول شوم اما متأسفانه مدال برنز نصیب من شد. باز هم امیدوارم بچه‌ها خوب کشتی بگیرند تا یکی از سکوهای اولی یا دومی جهان را نصیب خود کنیم. از مربیان تیم ملی و مربی‌ام در شهرستان بابل نیز تشکر می‌کنم.







انتهای پیام
کد خبرنگار:







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن