تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821259875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت احداث کمپ تیم ملی در استان اردبیل بلاتکلیف است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وضعیت احداث کمپ تیم ملی در استان اردبیل بلاتکلیف است اردبیل - ایرنا - مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل از بلاتکلیفی وضعیت احداث کمپ تیم ملی فوتبال در این استان خبر داد.


به گزارش ایرنا ، ایوب بهتاج روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات طرح های ورزشی شهرستان نیر مشکل اصلی این پروژه را زمین دانست و افزود: زمین این کمپ مشخص نشده و طرح اولیه آن برای فراهم کردن زیرساخت های لازم نیز نامشخص است.
وی در زمینه زیرساخت های ورزشی شهرستان نیر گفت: از سر فصل طرح های عمرانی در شهرستان نیر برای امسال هیچ طرحی پیش بینی نشده اما در کنار استادیوم برادران شهید صوابی نیز فضای ورزشی مناسبی وجود دارد و با نظر مساعد استاندار اردبیل هتلی در شان تیم های ورزشی در این شهرستان در صورت تخصیص اعتبارات لازم احداث خواهد شد.
بهتاج همچنین در زمینه واگذاری سالن های ورزشی اظهار کرد: از اردیبهشت سال جاری قانون طرح تشریفات برای واگذاری سالن های ورزشی به هیات ها لغو شده و سالن ها و مجموعه های ورزشی از طریق مزایده واگذار می شوند.
وی به برگزاری فستیوال مدارس فوتبال در استان اشاره کرد و افزود: با ارسال نامه ای از مدارس فوتبال شهرستان ها خواستیم فستیوال مدارس را در شهرستان ها انجام داده و منتخب مدارس فوتبال را به مرکز استان معرفی کنند.
وی با اشاره به نهادهای غیر دولتی از جمله سمن ها گفت: 80 سمن در استان مجوز دارند ولی در اثر مدیریت غیر کارشناسانه بیشتر این سمن ها غیر فعال هستند.
وی اولویت کاری اداره کل ورزش و جوانان استان را توجه به بخش جوانان دانست و افزود:
این سمن ها در اردبیل ، مشگین شهر ، بیله سوار ، پارس آباد و گرمی فعال شده اند و تا سه ماه آینده طرح ساماندهی بخش جوانان اجرا خواهد شد.
7116/594/593



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن