تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798764384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اينيستا: زمان مربيگري انريکه فرارسيده بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اينيستا: زمان مربيگري انريکه فرارسيده بود
هافبک بارسلونا معتقد است که زمان مربيگري لوئيس انريکه در بارسلونا فرارسيده بود. او مي‌گويد رئال مادريد بازيکنان خوبي جذب کرده و بدون شک قوي‌تر از فصل قبل خواهد بود.

روزنامه "اسپورت" ايالت کاتالونيا نخستين نشست خبري آندرس اينيستا را قبل از آغاز فصل جديد پوشش داد. هافبک بارسلونا در اين نشست خبري درباره موضوعات زيادي صحبت کرد از لوئيس انريکه گرفته تا سوآرس و خريدهاي جديد رئال مادريد.

بارسلونا جديد

مي‌خواهيم در فصل جديد بهترين بازيهاي خود را به نمايش گذاريم. ما هر ساله تنها و تنها به قهرماني و بالا بردن جام فکر مي‌کنيم. مي‌خواهيم در فصل جديد هم در تمام جام‌ها مدعي باشيم.

لوئيس سوآرس

سوآرس از بهترين مهاجمان جهان است. او مي‌تواند در بارسلونا هم موفق باشد چرا که فرصت گلزني او در بارسلونا بيشتر است. او مي‌تواند در تيم جديدش از فوتبال لذت ببرد و هواداران بارسلونا را با بازيهاي خوبش خوشحال کند. از اينکه چنين مهاجم خوبي را جذب کرده‌ايم بسيار خوشحال هستيم. بارسلونا به بازيکناني مثل سوآرس نياز دارد.

خليلويچ

بر اين باورم که بارسلونا بازيکن بسيار خوبي را جذب کرده است. او مي‌تواند کمک زيادي به تيم ما کند چرا که مهارت بسيار بالايي دارد. او بازيکن جواني است و هنوز راه طولاني پيش‌رو دارد.

لوئيس انريکه

انريکه الان هدايت بارسلونا را برعهده دارد و رابطه بسيار خوبي با هم داريم. فصل بسيار خوبي با انريکه خواهيم داشت چرا که او مي‌داند در بارسلونا از او چه چيزي مي‌خواهند. همه ما به انريکه ايمان داريم. او پيش از اين بازيکن بارسلونا بوده است و به خوبي از شرايط اين تيم آگاهي دارد. انريکه مي‌تواند در بارسلونا موفق باشد و من به او ايمان دارم.

مقايسه گوارديولا با انريکه

اين دو مربي شباهت زيادي با هم دارند. هر مربي سبک خاص خود را دارد. طبيعي است که گوارديولا و انريکه نقاط اشتراک و تفاوت با هم داشته باشند. گوارديولا توانايي‌هاي خود را در بارسلونا اثبات کرد و الان نوبت انريکه است.او در زمان خوبي هدايت بارسلونا را برعهده گرفت.

ژاوي

اين که ژاوي در بارسلونا ماندني شد خبر بسيار خوبي براي ما بود. نديدن ژاوي در رختکن و زمين مسابقه براي همه ما بيگانه خواهد بود چرا که او مدتهاست با پيراهن بارسلونا بازي مي‌کند. ماندن ژاوي در بارسلونا بهترين خبر براي ما در تابستان امسال بود.او براي بارسلونا زحمات زيادي کشيده است.

تقويت تيم در فصل جابجايي

باشگاه بازيکناني را که نياز داشت جذب کرد. اگر يک تيم نتواند در فصل جابجايي بازيکنان مورد نياز خود را جذب کند نمي‌تواند موفق باشد و به پيروزي برسد. حداقل مي‌توانم بگويم که اين کار سخت است. بعد از فصلي که بدون جام پشت سرگذاشتيم همه از بارسلونا انتظار پيروزي و بالا بردن جام دارند.

پويول

او يک کاپيتان به معناي کامل کلمه بود. پويول زحمات زيادي براي بارسلونا کشيد و طبيعي است که يک بازيکن نمي‌تواند براي هميشه در يک تيم بماند. او زحمات زيادي براي بارسلونا کشيد و زمان جدايي‌اش فرا رسيده بود.

ليونل مسي

مسي همواره مسي باقي خواهد ماند. او به دنبال موفقيت‌هاي شخصي نيست. مسي به دنبال کار گروهي و موفقيت‌هاي جمعي است و همين مسئله او را از ديگران جدا مي‌کند.

خريدهاي جديد رئال مادريد

فصل بسيار سختي پيش‌رو داريم. نمي‌توان از همين الان هويت تيم قهرمان را مشخص کرد. رئال مادريد بازيکنان خوبي جذب کرده است. بايد مواظب اين تيم باشيم. رئال با اين بازيکنان جديدي که جذب کرده بسيار قوي خواهد شد.




googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/05/04 09:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن