تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798701800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابتکار در یک نگاه تهران- ایرنا- «هشدار درباره صندلی های قرمز » و « فریاد علیه سکوت» سرخط خبرهای روزنامه ابتکار در روز شنبه است.


این روزنامه تیتر یک را به عنوان هشدار درباره صندلی های قرمز اختصاص داد و نوشت: اظهار نظر برخی از اعضای مجلس خبرگان درباره انتخابات آینده ریاست این مجلس عالی نظارتی، آن را در کانون خبرها و گمانه زنی ها قرار داده است. اگرچه تا امروز هیچ اظهار نظر رسمی از سوی آیت الله هاشمی رفسنجانی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان و قرار گرفتن بر صدر صندلی های قرمز این مجلس عالی منتشر نشده، اما چندی پیش سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان در گفتگویی با یکی از رسانه ها خبر داده بود که در صورتی که ادامه ریاست آیت الله مهدوی کنی بر مجلس خبرگان عملی نباشد، آیت الله هاشمی رفسنجانی نامزد این مقام خواهد بود.
فریاد علیه سکوت تیتر دیگر روزنامه ابتکار است، سکوت توأمان جوامع غربی و عربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اگرچه دور از ذهن نبود و سابق بر این نیز در حوادث مختلفی تکرار شده بود اما در روز قدس، با فریادهای اعتراضی امت اسلام در سراسر جهان پاسخ کوبنده ای گرفت.
در ایران مانند همه سال های پس از پیروزی انقلاب و با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان با نام روز جهانی قدس از سوی معمار انقلای اسلامی، از مرزهای شمال غربی کشور تا جنوب شرقی ترین نقطه ایران اسلامی و از هر چهار سو، یک پارچه شعارهای حمایت از مردم مظلوم غزه از ملت شهید پرور ایران به آسمان بلند شد و در جهان پیچید.
این روزنامه با بازتاب عنوان صندلی ریاست جمهوری عراق به فواد معصوم رسید نوشت: پارلمان عراق بالاخره در پنجمین جلسه خود توانست تکلیف پست ریاست جمهوری این کشور را مشخص کند و بدین ترتیب فواد معصوم با اکثریت آرای نمایندگان رئیس جمهور عراق شد. به گزارش سایت المسله، پنجمن جلسه پارلمان عراق با حضور 226 تن از نمایندگان با ریاست سلیم جبوری، رییس پارلمان برای انتخاب رییس جمهور برگزار شد. المیادین نیز گزارش داد، رأی گیری در جلسه دیروز مجلس عراق برای انتخاب رئیس جمهور جدید به دور دوم کشیده شد که در این رأی گیری رقابت بین فواد معصوم و حنان الفتلاوی بود اما الفتلاوی به درخواست فراکسیون خود نامزدی اش را پس گرفت.
روزنامه ابتکار با انعکاس عنوان احتمال لغو استیضاح وزیر علوم نوشت: رضا فرجی دانا، وزیر علوم دولت روحانی از ابتدای مسوولیتش تا امروز همواره تهدید استیضاح را در برابر خود داشته است. حاشیه های گسترده پیرامون عزل و نصب در دانشگاه ها و موضع گیری های پرشمار نمایندگان تندروی وابسته به جبهه پایداری در این باره، موجب شد تا بحث استیضاح وزیر علوم هر روز بیش از دیروز جدی شود. در همین زمان، انتشار گزارش های گسترده ای درباره تخلف دولت قبل در بورسیه کردن بیش از سه هزار نفر به صورت غیرقانونی در دوره های دکتری، استیضاح وزیر را دوباره در صدر خبرها قرار داد.
این روزنامه عنوان نظر هاشمی و خاتمی در مورد فعالیت اصلاح طلبان را انعکاس داد و نوشت: دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها گفت:نظر آقایان هاشمی و خاتمی این است که برای حرکات آینده مان توسط احزاب تابلودار و مشخص حرکت کنیم و با رایزنی هایی که خواهیم کرد، افرادی را برای مجلس آینده آماده کنیم. به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محسن رهامی در مراسم افطاری جمعی از اصلاح طلبان استان قم که به میزبانی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم برگزار شد، با تأکید بر این که نخبگان نقش کلیدی در جامعه و هدایت افکار عمومی دارند، گفت: اصلاح جامعه دست نخبگان است و اگر آن ها درست فکر کرده و مشکلات جامعه را به درستی درک کنند، می توانند جامعه را خوب هدایت کنند اما اگر درک و تحلیل غلطی از اوضاع داشته باشند، جامعه دچار مشکل خواهد شد.
**9128**9131



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن