تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819281193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم روز جهانی قدس در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مراسم روز جهانی قدس در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی بیروت – ایرنا – حزب الله لبنان روز جمعه و همزمان با روز جهانی قدس، مراسم همبستگی با ملت مظلوم فلسطین بویژه اهالی نوار غزه را در مرزهای جنوب لبنان با فلسطین اشغالی برگزار کرد.


به گزارش ایرنا ، در این مراسم تعداد زیادی از شخصیت های مذهبی و سیاسی مسلمان لبنانی و فلسطینی اعم از شیعه و سنی شرکت کردند.
در این مراسم که در شهرک مرزی مروحین در جنوب لبنان برگزار شد، شرکت کنندگان با برافراشتن پرچم های فلسطین ، لبنان و حزب الله در نزدیکترین پایگاه دشمن صهیونیستی با سردادن شعار حمایت خود از ملت و مقاومت غزه و انزجار خود از جنایات خونین ارتش صهیونیستی بویژه قتل عام کودکان را اعلام کردند.
علاوه بر تصاویر حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، پارچه نوشته هایی از بیانات حضرت امام در باره فلسطین و قدس و همچنین جنگ دشمن صهیونیستی علیه نوار غزه بصورتی گسترده در مکان برگزاری این مراسم نصب شده بود.
شیخ « نبیل قاووق» نایب رییس شورای اجرایی حزب الله در سخنانی تاکید کرد که غزه با مقاومت خود جهان را حیرت زده کرده است و با تمسک به مقاومت قدرتمند و عزتمند، پیروزی تاریخی را رقم می زند.
وی خاطرنشان کرد: همانگونه که مقاومت لبنان در جنگ تابستان سال 2006( جنگ 33 روزه) یک پیروزی معجزه آمیز و خیرکننده را خلق کرد امروز هم مقاومت غزه با بمباران و موشک باران دیمونا ، اشدود ، فرودگاه بن گوریون و تل آویو یک پیروزی بزرگ و حیرت انگیز دیگر بر دشمن صهیونیستی را رقم خواهد زد.
شیخ نبیل قاووق اظهار داشت: امروز همه جهان شاهد شکست تاریخی دشمن صهیونیستی در جنگ غزه است و در حالیکه مردم غزه با نثار خون کودکان و زنان و سالخوردگان در نبرد با دشمن جنایتکار مستحکم مقاومت می کند، برخی کشورهای عربی سلاح خود را از این ملت مظلوم دریغ و با فروش نفت و خرید سلاح برای تروریست های تکفیری در منطقه بویژه سوریه و عراق فتنه به پا کرده اند.
نایب رییس شورای اجرائی حزب الله با بیان اینکه غزه دیروز از سکوت بیشتر کشورهای عربی شکایت می کرد، افزود: عزه امروز از توطئه برخی کشورهای عربی و تشویق کنندگان دشمن صهیونیستی برای تشدید جنایات و تجاوز و کشتار مردم فلسطین شکایت می کند.
در این مراسم شیخ « سعید قاسم» رییس کمیته اسلامی فلسطین گفت: امروز مقاومت فلسطین در غزه، صهیونیست های ترسو را مجبور کرده به پناهگاه ها بروند و بدنبال یک مکان امن برای خود باشند و این روند بشارت دهنده پیروزی ما و آزادسازی همه فلسطین از اشغال صهیونیست ها است.
شیخ « عادل الترکی» رییس انجمن وحدت برای همکاری اجتماعی نیز تاکید کرد: ما مردم غزه را تنها نمی گذاریم و اهل سنت ، شیعیان و مسیحیان در نبرد با دشمن صهیونیستی در یک سنگر واحد تا آزادی همه فلسطین قرار دارند.
وی افزود: ما بر عهد و پیمان خود با ملت فلسطین پایبند هستیم و امروز با شرکت در مراسم روز جهانی قدس که روز مستضعفان در غزه و فلسطین و لبنان است، بر پایبندی بر این عهد تاکید کردیم.
براساس این گزارش در چند روز گذشته بویژه روز جهانی قدس، قشرهای مختلف مردم لبنان در شهرهای مختلف این کشوراز جمله طرابلس در شمال ، صیدا در جنوب ، بعلبک در شرق و بیروت پایتخت و همچنین فلسطینی های ساکن اردوگاه ها در شهرهای مختلف لبنان از جمله اردوگاه عین الحلوه در صیدا با برگزاری مراسم و راهپیمایی ضمن لبیک به فراخوان حضرت امام خمینی و شرکت در مراسم روز جهانی قدس همبستگی خود را با ملت مظلوم غزه اعلام کردند.
خاورم ** 1324



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن