تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819479287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز جهانی قدس تقویت جبهه پایداری فلسطین و تزلزل رژیم منحوس صهیونیستی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob روز جهانی قدس تقویت جبهه پایداری فلسطین و تزلزل رژیم منحوس صهیونیستی است رودان- ایرنا- مردم شهرستان رودان حضور پرشور، خودجوش و مشارکت حداکثری ملل آگاه، هوشیار، بیدار، مسلمان و آزادیخواه جهان در روز جهانی قدس را موجب تقویت و تحکیم پایه های مقاومت و پایداری فلسطین و تزلزل بیش از پیش پایه های پوشالی رژیم اشغالگر قدس دانستند.


به گزارش پنجشنبه ایرناˈ این عده با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس در تضعیف روحیه استکبار و اسرائیل غاصب و جنایتکار گفت: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، رژیم صهیونیستی و متحدانش را در هم خواهد شکست و امید را در دل های آزادیخواه و مسلمان، زنده و پرفروغ تر می کند.
آنان با اشاره به حمایت ملل مسلمان و آزادیخواه جهان از مقاومت فلسطین، روز قدس را روز فریاد عدالت خواهی و آرمان طلبی مسلمانان، برای آزادی قدس شریف از دست اشغالگران، غارتگران و چپاولگران سفاک و غاصب دوران دانستند.
این شهروندان افزودند: حمایت ملل آزادیخواه و مسلمان از مقاومت فلسطین موجب رعب و وحشت رژیم اشغالگر قدس شده بطوری که با نزدیک شدن روز جهانی قدس، شاهد تشدید حملات رژیم صهیونیستی بر مردم مسلمان مظلوم و بی گناه فلسطین هستیم.
یک شهروند رودانی با محکوم نمودن اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، گفت: رژیم غاصب و ظالم اسرائیل بداند و آگاه باشد که تشدید حملات بر فلسطین نه تنها فلسطینیان را از پای نمی اندازد بلکه خشم، تنفر و انزجار جهان اسلام و ملل آزادیخواه جهان را نیز تشدید می کند.
مهدیه افروز با اشاره به دامنه در حال گسترش خیزش های اسلامی و موج بیداری ملل آزادیخواه در جهان، ترس، وحشت و تزلزل رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی را مهمترین پیامد حضور و تجلی اتحاد آحاد ملل آزادیخواه جهان در روز جهانی قدس برشمرد.
وی روز جهانی قدس را روز تجلی شکوه، عظمت و اقتدار جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین دانست و اظهار کرد: حضور گسترده و ضد استکباری ملل آزادیخواه در روز جهانی قدس رژیم اشغالگر قدس را به زانو در آورده و آن را به استیصال و درماندگی کشانده است.
افروز با محکوم کردن حملات رژیم جعلی صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین بویژه زنان و کودکان، حمایت از مقاومت و احساس مسئولیت در قبال مساله فلسطین را وظیفه و تکلیف تمام بشریت دانست.
شهروند دیگری با بیان اینکه ایستادگی در برابر تجاوزات غیر انسانی اسرائیلی ها وظیفه تمام بشریت است، افزود: هر انسان آزاده بر حسب وظیفه اجتماعی و انسانی که دارد نباید در قبال مظلومیت مردم فلسطین سکوت کند، بلکه باید با تمام وجود برای نجات مردم فلسطین تلاش نماید.
میلاد احدی با انتقاد شدید از برخی کشورهای اسلامی که فقط نام اسلام را به یدک می کشند، سکوت معنادار این کشورها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را خیانتی بزرگ و جنایتی نابخشودنی خواند.
وی اعلام حمایت، همدردی و همبستگی جهانیان با مردم مظلوم فلسطین و مقاومت را موجب تقویت عزم، اراده و روحیه ظلم ستیزی این ملت ستمدیده در رویارویی با استکبار، استبداد و رژیم جعلی صهیونیستی دانست.
احدی با اشاره به پیروزی های دشمن شکن رزمندگان اسلام در این جنگ نابرابر، خاطر نشان کرد: در سایه الطاف خفیه الهی، نتیجه و سرانجام این پایمردی و ایستادگی چیزی جز شکست و نابودی خصم خدا نبوده و نیست و مقاومت، روز اسرائیل و متحدانش را به شب تیره و تار بدل خواهد کرد.
شهروند دیگری شکست های رسوا کننده صهیونیست ها در مقابل حزب الله و حماس طی سال های اخیر را گویای این واقعیت بزرگ دانست و اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت حزب الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی و حمایت علنی ملت ایران از جریان مقاومت، زمینه بیداری اسلامی و خروش ملل مسلمان و آزادیخواه جهان را علیه آمریکا و اسرائیل فراهم ساخته و پایه های این رژیم جعلی را به لرزه درآورده و منافع آمریکا را در منطقه به خطر انداخته است.
رضا محمدی ددمنشی و وحشی گری های رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه را به شدت محکوم کرد و افزود: روز جهانی قدس روز نمایش همبستگی ملل آزادیخواه و آزاده جهان در حمایت از آزادی قدس شریف و فلسطین اشغالی است.
وی بیان کرد: ملل آزادیخواه و استقلال طلب در خروشی عظیم و خودجوش در اجتماع باشکوه روز جهانی قدس، با مشت های گره کردهˈحقˈ بر دهان یاوه گویانˈباطلˈ خواهند کوبید و یکدل و یکپارچه، فریاد رسای آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را سر خواهند داد.
محمدی با اعلام حضور قاطعانه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: مردم آزاده با وجدانی هایی بیدار در صفوف حماسه، متحد و یکپارچه، با مشت های گره کرده و طنین انداز کردن گلبانگ تکبیرهای بلند ˈالله اکبرˈ، سیلیˈاسلامˈرا بر صورت ˈکفر و ظلمˈ خواهند نواخت.
شهروند دیگری بیان کرد: مردم شهرستان رودان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر وحدت، انسجام و حمایت خویش از آرمان فلسطین، آزادی قدس شریف، مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و خشم و انزجار جهان اسلام از استکبار و رژیم جعلی صهیونیستی را به نمایش می گذارند.
مینا غلامی حادثه سرخ سکوت خیانت بار و معنادار برخی کشورهای غربی و عربی در قبال مسئله فلسطین را به شدت محکوم کرد و افزود: شهروندان رودانی با مشت هایی گرده کرده، صدایی بغض آلود و در سوز گریه کودکان فلسطین، یکدل و یک صدا، آوای مرگ و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و متحدانش را فریاد خواهند زد.
مردم مسلمان، انقلابی و دلیر شهرستان رودان در سومین روز از مرداد ماه بار دیگر همگام با ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس وفاداری خود به انتفاضه و همراهی خود با مردم ستمدیده فلسطین و دیگر مسلمانان مظلوم و بی دفاع جهان و خشم و انزجار جهان اسلام از استکبار و رژیم جعلی صهیونیستی و متحدانش را در برابر انظار جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.
راهپیمایی روز جهانی قدس در رودان با حضور مردم مومن، مسلمان و روزه دار از ساعت 12 روز جمعه سوم مرداد ماه از میدان امام (ره) تا میعادگاه نماز جمعه (مسجد جامع این شهر) برگزار می شود. ک/4
7196/668

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن