تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804649962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج تبلت اندرویدی برتر بازار


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پنج تبلت اندرویدی برتر بازار
اگر به دنبال خرید یک تبلت هستید اما چندان علاقه ای به iOS و تبلت های اپل ندارید، در نتیجه تبلت های اندرویدی و تبلت های ویندوز فون گزینه های باقی مانده برای شما هستند. اما از آنجایی که حجم تبلت های اندرویدی موجود در بازار بسیار بیشتر از تعداد انواع ویندوز فون آنها است، یافتن پنج تبلت اندرویدی برتر کاری بسیار ساده تر و سهل تر است.
کد خبر: ۴۱۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴ - 25 July 2014



پنج تبلت اندرویدی برتر بازار
اگر به دنبال خرید یک تبلت هستید اما چندان علاقه ای به iOS و تبلت های اپل ندارید، در نتیجه تبلت های اندرویدی و تبلت های ویندوز فون گزینه های باقی مانده برای شما هستند. اما از آنجایی که حجم تبلت های اندرویدی موجود در بازار بسیار بیشتر از تعداد انواع ویندوز فون آنها است، یافتن پنج تبلت اندرویدی برتر کاری بسیار ساده تر و سهل تر است.
به گزارش «تابناک» برخی از تبلت های موجود در بازار صفحه نمایش 10 اینچ دارند، برخی دیگر هفت اینچ، برخی چیزی بین این دو د برخی دیگر پا را حتی از مرزهای 10 اینچ هم فراتر گذاشته اند. در زمانی که یک سیستم عامل همانند اندروید را برای یک تبلت انتخاب میکنیم، صرف نظر از اندازه صفحه نمایش، تفاوت های بسیار دیگری نظیر عمر باتری، میزان رم و قدرت پردازشگر برای کاربران اهمیت پیدا میکند. در نتیجه ما در اینجا سعی کرده ایم که به معرفی پنج تبلت برتر اندرویدی بازار در اندازه های مختلف بپردازیم که جنبه های مختلف در آن صرف نظر از این اندازه صفحه نمایش لحاظ شده باشد:
پنج تبلت اندرویدی برتر بازار

1 – سامسونگ Galaxy Tab S طراحی خارجی این تبلت چیز چندان قابل توجهی ندارد اما نکته اساسی در خصوص آن سبک بودن آن است که در خصوص تبلت ها بسیار اهمیت دارد. به اعتقاد بسیاری از بررسی های تخصصی Galaxy Tab S بهترین صفحه نمایش را در بین رقبای خود دارا است. این صفحه نمایش برای دیدن فیلم و بازی های سنگی گرافیکی یکی از بهترین گزینه ها است:
پنج تبلت اندرویدی برتر بازار

این تبلت در دو اندازه 8.4 و 10.5 اینچ عرضه شده است و از یک پردازشگر Quad-Core 2.3 GHz و رم 3 گیگابایت برخوردار است. سیستم عامل این تبلت اندروید KitKat بوده و دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسل است. 2 – سونی Xperia Z2 بدون شک باید Xperia Z2 را یکی از بهترین و قدرتمند ترین تبلت های بازار دانست. طراحی باریک و سبک آن به همراه قابلیت ضد آب و گرد و غبار از این دستگاه یک تبلت قابل ساخته است. البته صفحه نمایش آن به اندازه Galaxy Tab S قدرتمند نیست ئ تنها در اندازه 10.1 اینچ عرضه شده است:
پنج تبلت اندرویدی برتر بازار

طراحی این تبلت تا حدی از Galaxy S Tab قابل توجه تر و زیباتر است و برای آن دسته که به طراحی خارجی اهمیت میدهند، گزینه مناسب تری است. پردازشگر Quad-Core 2.3 GHz به همراه رم 3 گیگابایت و دوربین 8 مگاپیکسلی این تبلت تقریبا از آن رقیبی نزدیک برای Galaxy Tab S ساخته است. 3 – Google Nexus 7 یک زمانی Nexus پادشاه دستگاه های اندرویدی بازار بود، اما اکنون زمان پادشاهی Nexus به سر آمده است. اما اگر به دنبال یک تبلت 7 اینچ زیبا و کارآمد میگردید، بدون شک نباید به دنبال هیچ گزینه دیگری به جز Nexus 7 باشید:
پنج تبلت اندرویدی برتر بازار

زیبایی طراحی این تبلت چشم نواز است. صفحه نمایش آن بسیار براق، قطر آن بسیار باریک و وزن آن تا حد قابل توجهی سبک است و مانی که به اندازه آن عادت کنید، به هیچ وجه دوست ندارید که آن را از دست و چشمان خود دور کنید. عمر باتری این تبلت بسیار خوب و بالا است و آن را در رده بهترین تبلت ها از لحاظ عمر و ذخیره انرژی قرار داده است. بهای مناسب این تبلت در کنار زیبایی های منحصر به فرد آن و اندازه مناسب برای بسیاری از کاربران، ا این دستگاه یک گزینه بسیار مناسب ساخته است. تنها نکاتی که باعث میشود این تبلت در جایگاه سوم قرار بگیرد سخت افزار آن است. رم یک گیگابایت با پردازشگر Quad-Core 1.3 GHz و دوربین 1.2 مگاپیکسلی آن تقریبا آن را تبدیل به یک تبلت برای انجام امور اصلی و اداری کرده است. 4 – LG G Pad 8.3 ال جی جزو آن دسته از شرکت هایی است که معمولا طراحی را به عنوان یکی از نکات اصلی در گوشی ها و تبلت های خود مد نظر قرار میدهد. این توجه و التفات خود را به خوبی در طراحی G Pad به نمایش گذاشته است: قابل زیبای آلومینیومی آن در کنار قابلیت آن برای ارتباط با گوشی های اندرویدی یک گزینه مناسب از این دستگاه 8.3 اینچ ساخته است:
پنج تبلت اندرویدی برتر بازار

رم 2 گیگابایت و پردازشگر Quad-Core 1.7 GHz به همراه دوربین 5 مگاپیکسل، در میان تبلت های با اندازه 8 اینچ از این دستگاه یک نمونه خوب و تقریبا متوسط در سخت افزار بدست داده است. البته هنوز بسیاری معتقدند که پردازشگر Snapdragon 600 چندان انتخاب خوبی از سوی ال جی برای این تبلت نبوده است. اما میتوان گفت که این تبلت نزدیک ترین رقیب به iPad Mini است. 5 – سامسونگ Galaxy Note Pro 12.2 برخی اوقات، بزرگ تر، بهتر است! و شاید سامسونگ این موضوع را به خوبی فهمیده است که تبلت غول پیکر خود یعنی Galaxy Note Pro را با صفحه نمایش 12.2 اینچ روانه بازار کرده است:
پنج تبلت اندرویدی برتر بازار

همانطور که از نام آن مشخص است این دستگاه در خانواده Note سامسونگ قرار دارد که به این معنی است که از یک قلم کارآمد برخوردار است که در صفحه نمایش بزرگ آن بسیار کاربردی است. این دستگاه به دلیل حجم و اندازه تقریبا بزرگ خود، تبلتی نیست که بتوان همه جا با خود حمل کرد اما زمانی که در خصوص سخت افزار آن بشنوید، به آن علاقمند خواهید شد: پردازشگر Octa-Core 2.3 GHz به همراه 3 گیگابایت رم و دوربین 8 مگاپیکسل و اندروید نسخه KitKat از این دستگاه یک غول پردازش ساخته است. این دستگاه همانطور که گفته شد به دلایل خاص از جمله اندازه آن مشتری چندانی ندارد. اما اگر به دنبال گزینه ای با یک صفحه نمایش بزرگ برای کارهای روزمره خود هستید، گزینه ای بهتر از این را در بازار پیدا نخواهید کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن