تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798511613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت از ملت فلسطین زمینه نابودی اسرائیل را فراهم می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندارساوجبلاغ در راهپیمایی روز قدس: حمایت از ملت فلسطین زمینه نابودی اسرائیل را فراهم می‌کند خبرگزاری پانا:فرماندار شهرستان ساوجبلاغ حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را اعلام انزجار از صهیونیسم جهانی و حمایت از ملت فلسطین عنوان کرد و اطمینان داد این حمایت‌ها زمینه نابودی اسرائیل را فراهم خواهد کرد.
۱۳۹۳ جمعه ۳ مرداد ساعت 17:48

به گزارش خبرگزاری پانا، ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ  به عنوان سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در ساوجبلاغ  گفت: روز قدس روز امت اسلام و روز وحدت ملت‌های مسلمان در برابر کفر و صهیونیسم جهانی است.
ابوالقاسم پالیز گیر  با تاکید بر این‌که روز قدس از برکات امام خمینی است، خاطرنشان کرد: اسرائیل یک غده سرطانی در منطقه بوده و روزی از بین خواهد رفت.
وی با یادآوری به شهادت رساندن 800 فلسطینی در ماه رمضان توسط اسرائیل تصریح کرد: این اقدام نشان دهنده خوی ددمنشی و وحشیگری رژیم جنایتکار است.
او با انتقاد از برخی کشورهای اسلامی گفت: این کشورها نام اسلام و حمایت از مظلومان را با خود یدک می‌کشند اما در برابر جنایاتی که در غزه علیه مسلمانان صورت می‌گیرد سکوت کرده‌اند.
سخنران مراسم روز قدس درساوجبلاغ خطاب به سردمداران این کشورها افزود: شما مسلمانانی هستید که از اسلام دم می‌زنید اما در جبهه کفر قرار دارید.
فرماندارساوجبلاغ گفت:فلسفه اصلی روز جهانی قدس که به عنوان یک سنت حسنه توسط امام راحل پایه گذاری شد، چیزی جز تحقق حکومت جهانی اسلام نبود، ایشان تأکید داشتند؛ روز قدس روز اسلام است. روز قدس روز حکومت اسلامی است. واین سنت نیکو توسط مقام عظمای ولایت به وجه احسن تداوم پیدا کرد.
وی افزود:ابتکار روز قدس در ماه رمضان توسط امام عظیم‌الشأن راحل هم یک هدیة الهی و یک لطف ویژه از ناحیة امام عصر (ع) است.
پالیزگیرگفت: صهیونیسم در نقطة مقابل کمال انسان‌ها و جامعة بشری و عامل اصلی انحطاط ملت‌ها و انسان‌هاست که یک اقلیت فاسد، مفسد، و ضد بشر و ضد ارزش‌های الهی سازمان یافته و منسجم، در نقطة مقابل همة ارزش‌های الهی ایستاده‌اند. بیش از دو هزار سال و حداقل چهارصد سال است که عده قلیلی صهیونیست، جامعه بشری را دچار تلاطم و بعضاً سنگین‌ترین و جبران ناپذیرترین خسارت‌ها کرده‌اند. صهیونیست‌ها از زمانی که بر دولت امریکا مسلط شدند، همة امور عالم را در اختیار خودشان گرفته اند. تمام مراکز اصلی قدرت دنیا در دست آنهاست. از همة اینها برای نابودی فرهنگ‌ها، ارزش‌ها، ملت‌ها و موجودیت کشورها استفاده می‌کنند.
وی افزود:هرجا تخریب گستردة اخلاقی هست، پشتش صهیونیست‌ها و کمپانی‌های صهیونیستی‌اند. هرجا جنگ، تفرقه و کشتار هست، پشتش صهیونیست‌ها هستند. تأسیس رژیم صهیونیستی یک بهانه و فرصت برای استکباراست.
فرماندارساوجبلاغ گفت:رژیم صهیونیستی ابزار صهیونیست‌ها برای تسلط بر خاورمیانه و به واسطة او، تسلط بر جهان است. چپاول ثروت و نوامیس ملت‌ها را تبلیغ آزاد می‌کنند و آموزش می‌دهند. دولت‌های غربی توهین به خودشان را تحمل می‌کنند، ولی انتقاد به رژیم صهیونیستی اشغالگر را هرگز تحمل نمی‌کنند. تمام جنایات و آدم‌کشی‌های آنها را توجیه می‌‌کنند، برای اینکه متکی به صهیونیست‌ها هستند.
وی افزود: امروز مقابله با موجودیت صهیونیسم و رژیم جعلی صهیونیستی در واقع صیانت از حقوق همة انسان‌ها، دفاع از کرامت انسانی و باز کردن راه برای نجات همة بشریت از استعمار، استکبار، فقر و بدبختی‌هاست،و در نقطة مقابل روز قدس روز اتحاد همة انسان‌ها و جامعة بشری برای پاک کردن این ننگ یعنی ننگ صهیونیست‌ها است.
وی گفت: انزجار امروز جهان اسلام از صهیونیست ها ریشه ای تاریخی دارد و آنچه که امرورز توسط صهیونیست ها بر مردم غزه روا داشته می شود، ناشی از سکوت مجامع جهانی و سران مزدور برخی کشورهای منطقه است.
پالیزگیر اظهارداشت: اوضاع جهان اسلام در شرایط فعلی بحرانی تر از هر زمان دیگری است و ظلمی که بر ملت های مسلمان در عراق و افغانستان و فلسطین می رود، ناشی از خوابی است که سران فاسد برخی کشورهای عربی را فراگرفته است.
فرماندارساوجبلاغ گفت: بهترین راه مقابله با جنایات صهیونیست ها ایستادگی و مقاومت است، تا چندی قبل مردم بی دفاع فلسطین با سنگ انتفاضه را به جریان انداختند اما امروز موشک های مقاومت آرامش صهیونیست ها را بر هم زده است و آنان از قدرت مقاومت سخت بیمناک هستند.
وی تاکید کرد: در برابر اسرائیل جز وحدت، ایستادگی و مقاومت راه دیگری وجود ندارد.
وی با بیان سکوت مجامع بین المللی درقبال کشتارمردم فلسطین مردم فلسطین گفت: ساکتان در مقابل این جنایت در تاریخ شرمنده هستند و تاریخ نسبت به آنها قضاوت خواهد کرد که کودکان بیگناه فلسطین این گونه کشته می شوند و آنها همچنان سکوت کرده اند.
پالیزگیر بااشاره به داشتن بیش از400کلاهک هسته ای دراسراییل کفت:متاسفانه آمریکا هیچ عکس العملی رادرقبال این موضوع ندارد وبا کشورجمهوری اسلامی ایران که بدنبال استفاده صلح آمیزازانرژی هسته ای است،درحال تقابل وچانه زنی هستند.
وی گفت:مسجدالاقصی محل معراج پیامبراسلام بوده وبدین جهت نیز اهمیت خاصی برای مسلمین برخورداراست پس باید رژیم اشغالگرصهیونیست به این مهم توجه داشته باشد.
پالیزگیر اتحاد وحمایت همه جانبه مسلمانان جهان ازمردم فلسطین را موجب پیروزی وسربلندی آنان دراین جنگ دانست.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن