تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802708564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه مردم بايد نگاه انساني به مسئله غزه داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۴۴ب.ظ)
امام جمعه قم: همه مردم بايد نگاه انساني به مسئله غزه داشته باشند امام جمعه قم گفت: امروز در غزه يک فاجعه انساني در حال رخ‌دادن است و همه مردم بايد نگاه انساني به مسئله غزه داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج ، آيت الله سعيدي در خطبه هاي نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران در حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: امام علي (ع) در نهج البلاغه فرمودند کسي که تقوا را رعايت مي‌کند از فتنه عبور کرده و از ظلمت به روشنايي مي‌رود.
امام جمعه قم با اشاره به جنايات صهيونيست‌ها در فلسطين افزود: امروزه جناياتي که در جهان توسط استکبار و رژيم غاصب و جنايتکار اسرائيل رخ مي‌دهد ريشه در گذشته دارد و مربوط به زمان حال نيست.
توليت حرم حضرت معصومه (س) تصريح کرد: اين اقدامات جنايتکارانه اسرائيل ريشه در باورهاي غلطي دارد که يهودي‌ها مي‌گويند قوم برتر و در نزد خدا از بقيه انسان‌ها با فضيلت تر هستند.
امام جمعه قم سرنوشت بني اسرائيل و شيطان را يکسان دانست و افزود: هم شيطان و هم بني اسرائيل در ابتدا مورد لطف خداوند قرار گرفتند، اما بعد که آنها مرتکب معصيت شدند، خداوند لطفش را از آنها سلب کرد، هيچ ملتي نبايد خود را نژاد برتر بداند و تنها معيار برتري بين انسان ها، تقوا است.
وي تصريح کرد: بني اسرائيل تصور مي کردند که چون از ظلم فرعون نجات پيدا کردند، پس قوم برگزيده خدا هستند، اما همين قوم هيچگاه با خداوند رابطه خوبي نداشتند و خداوند مهر ذلت را براي هميشه بر پيشاني بني اسرائيل زد.
توليت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) با اشاره به روز قدس اظهار کرد: آخرين جمعه ماه رمضان از سوي امام خميني (ره) به نام روز قدس نام گذاري شده است تا مسلمانان در‌باره مسئله فلسطين چاره انديشي کنند، امروز در غزه جنايت هايي صورت مي گيرد که زبان از بيان آنها قاصر است.
وي تصريح کرد: راه هاي خروج مردم از غزه و ورود کمک هاي انساني به غزه بسته شده و همه اين جنايت ها در ماهي صورت مي گيرد که مسلمانان به عبادت مشغول هستند، امروز در غزه يک فاجعه انساني در حال رخ‌دادن است و همه مردم بايد نگاه انساني به مسئله غزه داشته باشند.
امام جمعه قم با اشاره سکوت علماي وهابي گفت: امروز مفتي هايي که براي کشتار مردم سوريه فتوا مي دادند، سکوت مرگ گرفتند، داعش هم که جنايت هاي بسياري را در کشورهاي اسلامي مرتکب شده است، هيچ اقدام نظامي عليه صهيونيست ها انجام نمي دهد، بلکه حتي راهپيمايي براي قدس را هم ممنوع کرده است.
آيت الله سعيدي، داعش را مسئول ناآرام سازي کشورهاي اسلامي دانست و افزود: داعش تنها در کشورهايي که مورد طمع صهيونيست ها هستند، آشوب برپا مي کنند، در خصوص فلسطين هم ما با صراحت اعلام مي کنيم که راه حل اصلي مشکل فلسطين، نابودي رژيم صهيونيستي است، بايد ملت هاي اسلامي به پاخيزند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن