تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804290904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه جیرفت: روز قدس، جهانی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob امام جمعه جیرفت: روز قدس، جهانی شده است جیرفت - ایرنا - امام جمعه جیرفت گفت: روز قدس هم اکنون به یک روز جهانی تبدیل شده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نمازجمعه جیرفت افزود: امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کرد که این روز به صحنه خیزش مسلمانان علیه جنایات رژِم غاصب اسرائیل بدل شده است.
وی گفت: متاسفانه برخی کشورهای اسلامی که نام اسلام را دارند در راس آنها عربستان سعودی در برابر جنایات رژِم غاصب اسرائیل ساکت نشسته اند.
وی بیان کرد: گروه تروریستی داعش از برخی کشورهای منطقه کمک می گیرد و پرچم غزه را زیر پا له می کند این کشورها مردم غزه را که در محاصره نان و دارو قرار گرفته اند هیچ کمکی نمی کنند.
امام جمعه جیرفت گفت: با این همه تهاجم علیه مردم غزه گذرگاه رفح را نیز بر روی آنها بسته اند و مردم بی گناه زیر گلوله های این رژیم جان خود را از دست می دهند.
وی بیان کرد: ما به خود افتخار می کنیم که یک انسان عالم و عادل مانند امام راحل آینده جهان اسلام را می بیند و یک روز را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری می کند که این روز به عنوان روز انزجار مردم مسلمان از رژیم غاصب و آمریکا تبدیل می شود.
وی ادامه داد: امروز کشورهایی که به ظاهر شعار حقوق بشر را سر می دهند نه اینکه از مردم مظلوم غزه دفاع نمی کنند بلکه این تجاوز رژیم غاصب را مجاز می دانند.
حجت الاسلام عسکری گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند آمریکا حق ندارد ندای حقوق بشر را سر دهد زیرا آمریکا این تجاوز را دفاع مشروع می داند و این در حالی است که بیمارستان و مساجد را گلوله باران می کنند و بسیاری از مردم مظلوم حین نماز خواندن شهید شدند.
وی بیان کرد: آمریکا و انگلیس است اسرائیل را به منطقه آوردند جایی که خیزش اسلام بود را به نقطه ای برای جاسوسی و یک سایت اطلاعاتی برای خود تبدیل کردند.
امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: وقتی این صحنه های جنایت اسرائیل را می بینیم باید فریاد بزنیم و اعتراض کنیم و این به یک خیزش جهانی تبدیل شود.
وی ادامه داد: دولت هم باید یکسری کارها را انجام دهد که انجام می دهد و باید با اقدامات سیاسی خود حمایت همه جانبه سایر کشورها را از مردم مظلوم غزه کسب کند.
حجت الاسلام عسکری گفت: باید مردم با کمک های خود از مردم مظلوم غزه حمایت کنند و روز عید سعید فطر نیز صندوق های کمک به مردم مظلوم غزه بین نمازگزاران توزیع می شود.
وی افزود: راه علاج اصلی این غده سرطانی نابودی اسرائیل است که باید اسرائیل از بین برود و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نابودی به این معنا نیست که مردم یهود باید نابود شوند بلکه این رژیم صهیونیستی است که باید از بین برود.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: برای اینکه یک دولت مردمی در فلسطین شکل گیرد باید یک رفراندوم برگزار شود تا مردم دولت شان را انتخاب کنند نه اینکه برای آنها دولتی انتخاب شود.
وی همچنین با اشاره به پنجم مرداد 1358 سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی افزود: این آیین عبادی و سیاسی بعد از سال ها تعطیلی توسط امام راحل احیا شد و نماز جمعه به عنوان یکی از تجمعات بسیار خوب مردم محسوب می شود.
حجت الاسلام عسکری تاکید کرد: مردم باید حضوری پرشور در نماز جمعه داشته باشند که این از تاکیدات دین مبین اسلام است.
وی همچنین گفت: نماز عید سعید فطر ساعت 6 و 30 دقیقه صبح روز عید در محل مصلای جیرفت برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: یکی از مسایل دیگری که باید مورد تاکید قرار گیرد پرداخت معوقات بانکی است و افرادی که تسهیلات دریافت کرده اند به پرداخت اقساط خود اقدام کنند.
امام جمعه جیرفت از اداره آب و فاضلاب شهری جیرفت برای وصل کردن آب مصلا نیز تقدیر کرد.ک/2
7444/8154

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن