تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802354445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در لرستان: اعلام نفرت جهانیان نسبت به رژیم صهیونیستی از دستاوردهای بزرگ و ارزشمند روز جهانی قدس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نماینده ولی فقیه در لرستان: اعلام نفرت جهانیان نسبت به رژیم صهیونیستی از دستاوردهای بزرگ و ارزشمند روز جهانی قدس است خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه روز قدس، روز فریاد علیه جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی است، گفت: ابراز نفرت و انزجار جهانیان نسبت به جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی در فلسطین یکی از دستاوردهای عظیم و ارزشمند نامگذاری روز قدس و راهپیمایی باشکوه این روز جهانی است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈسیداحمد میرعمادیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد افزود: روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند و میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی است که آثار و برکات فراوانی در مسیر موفقیت و پیروزی جریان مقاومت و ایستادگی ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس داشته است.
وی با بیان اینکه فلسطین متعلق به جهان اسلام است و باید جهان اسلام علیه رژیم غاصب صهیونیستی قیام کند، اظهار کرد: راه حل نجات قدس شریف و سرزمین فلسطین، مقاومت و ایستادگی مردم در برابر صهیونیست هاست و این مهم در سایه نابودی کامل این رژیم غاصب و جعلی محقق خواهد شد.
امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز جهانی قدس، موجب تقویت روحیه مقاومت و پایمردی مردم و جوانان انقلابی فلسطین شده، تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، علاوه بر اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اقدامات وحشیانه ر‍ژیم صهیونیستی، نقش مهمی در تداوم مقاومت و پایمردی مردم فلسطین برای شکست رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اقدام ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری روز جهانی قدس، افزود: این اقدام ارزشمند و تاریخی امام راحل موجب شد تا رژیم صهیونیستی امروز به عنوان منفورترین رژیم در سطح جهان معرفی و مطرح شود.
وی اظهار کرد: حضور گسترده و باشکوه مردم ایران اسلامی و دیگر کشورهای جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، کمر رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی در منطقه و جهان اسلام را شکسته است.
امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به فجایع رژیم صهیونیستی در نوار غزه، افزود: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس به واسطه اقدامات وحشیانه و ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی، در یکی از خونبارترین روزهای مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با بیان اینکه در دو هفته اخیر رژیم غاصب اسراییل در غزه حمام خون براه انداخته، گفت: حمله به بیمارستان ها و مراکز نگهداری کودکان و زنان بی سرپرست در نواز غزه و قتل عام مردم بی دفاع، نشانه عمق جنایات و فجایع این رژیم در سرزمین های اشغالی است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نواز غزه شاهد وقوع یک فاجعه بزرگ انسانی است، تصریح کرد: دراین شرایط شاهد سکوت مجامع بین المللی و نهادها و سازمان های مدافع حقوق بشر و کشورهای غربی از جمله آمریکا هستیم.
امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه کودکان و زنان بی دفاع در نواز غزه به طور مستقیم مورد حمله نظامی رژیم صهیونیستی قرار دارند، گفت: در این شرایط کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر و سازمان ها و مجامع بین المللی در برابر این مصیبت بزرگ، سکوت کرده و نظاره گر هستند.
نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین با اشاره به سکوت برخی حکام کشورهای عربی در برابر فجایع صهیونیست ها در فلسطین اشغالی، اظهار کرد: متاسفانه برغم فجایع و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، حکومت های عربی نظاره گر نسل کشی و فجایع این رژیم در غزه هستند.
به گفته وی، در طول 66 سال گذشته از اشغال سرزمین فلسطین، حکام مرتجع کشورهای عربی منطقه، هیچ اقدامی در جهت حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین انجام نداده اند.
وی اظهار کرد: این اقدام به عنوان یک لکه سیاه در کارنامه کشورهای مرتجع عرب منطقه ثبت شده و تاریخ هیچگاه این کارنامه سیاه آنان را فراموش نخواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به فرارسیدن سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت الله طالقانی در تهران اشاره کرد و گفت: نماز جمعه سنگر پاسداری از ارزش های دینی و انقلابی و نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی جهان اسلام و محل وحدت مسلمانان است.
وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی در 800 شهر کشور نماز باشکوه جمعه با حضور گسترده مردم اقامه می شود، افزود: حضور گسترده و باشکوه مردم مومن و ولایتمدار استان لرستان در آیین های باشکوه نماز جمعه، سنگر نماز جمعه این استان را به عنوان یکی از باشکوهترین نمازهای جمعه در سراسر کشور مطرح کرده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به سالروز عملیات مرصاد و شکست سنگین منافقین اشاره کرد و گفت: عملیات مرصاد توطئه های شوم آمریکا و صدام را نقش برآب کرد و به همین دلیل، مرصاد نشانه افتخار، غیرت، ایمان و ولایتمداری رزمندگان اسلام و مردم بابصیرت ایران است.
وی تصریح کرد: عملیات باشکوه و افتخارآفرین مرصاد، بیانگر حضور همیشگی و باشکوه مردم در صحنه های دفاع از انقلاب و آرمان های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی است.
7274/1625

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن