تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821180134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرياد مرگ بر آمريکا خصم ظالم و مرگ بر اسرائيل عبادت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۵۹ب.ظ)
آيت‌الله خاتمي در نماز جمعه تهران: فرياد مرگ بر آمريکا خصم ظالم و مرگ بر اسرائيل عبادت است کمک نکردن به مظلوم گناه است بنابراين همه بايد از مردم مظلوم غزه حمايت کنيم و راهپيمايي مردم مسلمان براي حمايت از مردم غزه مبناي اسلامي دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، آيت‌الله سيد احمد خاتمي خطيب نمازجمعه با اشاره به راهپيمايي پرشکوه مردم در روز جهاني قدس اظهارکرد: راهپيمايي مردم در اين روز مبناي ديني دارد، چراکه حمايت از مظلوم در اسلام تاکيد شده است و اين امر داراي ريشه‌هاي قرآني، روايي است و در سيره معصومين نيز بر آن تاکيد شده است.
وي ادامه داد: امروز مردم غزه افطار و سحر خود را در ماه مبارک رمضان زير گلوله‌ها سپري مي‌کنند.
خطيب نمازجمعه تهران با اشاره به نکاتي در سيره ائمه معصومين در حمايت از مظلومين اظهار داشت: فرمايشي از پيامبر اکرم در جلد 75 کتاب بحارانوار آمده است که کسي که به داد مظلوم برسد و در برابر ظالم بايستد فرداي قيامت همنشين من خواهد بود بنابراين حمايت از مظلومين جايگاه ويژه‌اي در نگاه پيامبر اکرم داشته است.
خاتمي با اشاره به پيماني که براي حمايت از مظلومين بسته شد، تصريح کرد: حمايت از مظلومين جايگاه ويژه‌اي در سيره ائمه معصومين دارد چراکه در سيره اميرالمومنين نيز داريم که درباره زني مستمند غيرمسلمان که در دولت اسلامي زندگي مي‌کرد گفتند اگر يک مسلمان از اين داغ بميرد جا دارد و در وصيت پاياني عمر خويش نيز خطاب به مسلمانان گفتند که خصم ظالم و کمک مظلوم باشيد.
خطيب نمازجمعه تهران با بيان اينکه فرياد مرگ بر آمريکا خصم ظالم است، تصريح کرد: بايد نسبت به اعمال اين رژيم صهيونيستي آدم‌کش و کودک‌کش فرياد سر داد و بايد گفت فرياد مرگ بر اسرائيل عبادت است.
خاتمي با اشاره به بياناتي از امام سجاد (ع) تصريح کرد: امام سجاد (ع) در بيانات خود دارند که کمک نکردن به مظلوم گناه است بنابراين همه بايد از مردم مظلوم غزه حمايت کنيم و راهپيمايي مردم مسلمان براي حمايت از مردم غزه مبناي اسلامي دارد.

ادامه دارد...













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن