تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798471277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنین فریاد کریمان در حمایت از کودکان غزه/ وقتی پایه‌های استکبار به لرزه درمی‌آید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان گزارش مهر/
طنین فریاد کریمان در حمایت از کودکان غزه/ وقتی پایه‌های استکبار به لرزه درمی‌آید
کرمان - خبرگزاری مهر: امروز حضور پرشور و عاشقانه مردم دیار کریمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر استان طنین انداز شد و مردم این دیار نیز همراه و همگام با ملت غیور ایران اسلامی فریاد انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی را سر دادند.



به گزارش خبرنگار مهر، آخرین جمعه ماه رمضان حال و هوای دیگری دارد و نه تنها مسلمانان روزه دار بلکه تمامی وجدان های آگاه و بیدار در این روز به پاخواسته و در مقابل جنایات ظالمانه رژیم صهیونیستی تمام قد ایستاده و از مردم مظلوم و بی پناه فلسطین دفاع می کنند. در این روز ندای حق طلبی و ظلم ستیزی گوش فلک را کر می‌کند و پایه های استکبار را به لرزه درمی‌آورد. امروز مردم متدین دیار کریمان نیز پا به پای دیگر مسلمانان با حضوری پرشور و خیره کننده به حمایت کودکان غزه برخاسته اند. اما امسال روز قدس رنگ و بویی دیگر دارد جنایات رژیم صهیونیستی به سرحد خود رسیده و دل‌های مسلمانان را غرق اندوه و خشم کرده است. در روز قدس امسال مسلمانان یکپارچه و هم دل، فریاد انزجار از کودک کشان را سر می دهند. مردم کرمان با سر دادن شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله لبنان و فلسطین خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی به رخ جهانیان کشاندند. روز قدس نماد اسلام خواهی و پایداری مبارزات فلسطینی حجت الاسلام مهدی عرب‌پور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان در حاشیه برگزاری این راهپیمایی در گفتگو با مهر قدس را روز اقتدار و هم بستگی کشورهای اسلامی توصیف کرده و می‌گوید: شرکت در این راهپیمایی به ویزه با شرایط کنونی غزه وظیفه تک تک مسلمانان است. امام جمعه موقت کرمان اذعان می دارد: روز قدس نماد اسلام خواهی و پایداری مبارزات فلسطینی است و گرامیداشت این روز باعث سست  و ناپایدار شدن پایه‌های استکبار جهانی می شود. حجت الاسلام عرب پور یادآور می شود: استکبار جهانی به دنبال اسلام ستیزی و تضعیف مسلمانان است و حمایت آنها حضور اسرائیل در منطقه نیز به دلیل منافعی که  به دنبال آن هستند. وی تصریح می کند: ملت غیور ایران اسلامی و مردم دیار کریمان همواره در صحنه حاضر بوده و امروز حضور گسترده انها در راهپیمایی روز قدس پاسخی محکم به جنایات رژیم صهیونیستی است. فریاد حمایت وجدان های بیدار در اروپا و آمریکا آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان نیز در حاشیه برگزاری این راهپیمایی در گفتگو با مهر ضمن محکوم کردن جنایات  وحشیانه صهیونیست‌های گرگ صفت اظهار داشت: این رژیم اشغالگر در 20 روز اخیر دست به هر جنایتی از قبیل کشتن کودکان، سالمندان، تخریب بیمارستان ها و مساجد زده است. وی با اشاره به حمایت های صادقانه جمهوری اسلامی ایران از فلسطین، افزود: در این چند روز در آمریکا، انگلستان، اروپا، ژاپن و همه کشورهای جهان مردم علیه این غده سرطانی راهپیمایی کرده و شعار دادند و باید بدانیم که مردم خوب هستند. نماینده ولی فقیه در استان کرمان اذعان داشت: راهپیمایی هایی که امسال صورت گرفته بسیار پرشورتر از سال های گذشته است و همه مردم زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر و مسئولین و غیر مسئول همه و همه در راهپیمایی شرکت کرده و فریاد دشمن شکن خود را علیه صهیونست های غاصب به دنیا اعلام کرده اند.

لبیک عاشقانه کرمانی ها به فرمان ولی فقیه مریم رحیم پور که از جوانان شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس است خود را دانشجوی معرفی کرده و به مهر می گوید: مدتی است تصاویر ناراحت کننده ای از غزه از طریق رسانه ها مشاهده می شود که در راس آنها کشته شدن کودکان بی گناه را می توان ذکر کرد. وی لبیک به فرمان رهبری در خصوص حضور در راهپیایی روز قدس را یکی از مهم ترین اهداف شرکتش در این راهپیمایی ذکر کرده و می افزادی: مردم فلسطین بدانند که ما تا اخرین لحظه از آنها حمایت می کنیم. مهدی عرب نژاد نیز که به همراه پسر خردسالش در راهپیمایی شرکت کرده است، به مهر می گوید: کشته شدن شدن بچه ها، خانم ها و سالمندان و جوانان بسیار ناراحت کننده و دردآور است. وی به فرموده اما راحل (ره) در خصوص اینکه " فلسطین پاره تن اسلام است" اشاره کرده و می گوید: ما به مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنیم که حامی شما هستیم اما از آنها می خواهیم که دل به اربابان نبندند چرا انها کاری برای اینمردم انجام نخواهند داد. عرب نژاد اذعان می دارد: باید عرب و عجم را کنار بگذاریم چرا که تاکنون اعراب نه تنها کاری برای مردم فلسطین انجام نداده اند بلکه موانعی نیز بر سر راه آنها ایجاد کرده اند. عرب نژاد با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه" اگر امروز هر مسلمان یک سطل آب ریخته بود اسرائیل را آب برده بود"، گفت: ما با کمک های ملی و دعاهای خیرمان پشتیبان مردم بی پناه و ستم دیده فلسطین هستیم. وی ادامه می دهد: امروز حضور گسترده مردم در صحنه گویای حمایت مسلمانان از مردم مظلوم غزه و فلسطین است و ایمان قوی مردم فلسطین برای همه ما باعث فخر و مباهات است. راهپیمایی روز قدس در شهر کرمان از چهار راه توحید (ارگ سابق) به سمت مصلای بزرگ امام علی کرمان در حال برگزاری است.


۱۳۹۳/۵/۳ - ۱۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن