تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813271917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیزش سراسری مردم استان سمنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob خیزش سراسری مردم استان سمنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سمنان - ایرنا - موهای ژولیده و خاکی دختر کوچک تو شبیبه موهای گل زده دختر من نیست، لپ های براق از شادی پسر من شبیه گونه های سرخ از خون پسر تو نیست ... کودک من در آغوشم از سر و کولم بالا می رود برخلاف کودک دلبند تو که آرام در پارچه ای سفید در آغوشت به خواب ابدی رفته است.


افطاری های ماه رمضان، ما به خانه بزرگترهایمان می رویم، گاهی در یک خانه تا بیست سی نفر جمع می شویم، می گوییم می خندیم و افطاری می خوریم بدون آنکه ترس های تو را داشته باشیم، ترس از یک موشک، یک انفجار و پر پر شدن لاله های یک مهمانی.
روزهای روزه داری ما شبیه روزهای روزه داری تو نیست، ما به مسجد محل می رویم در سکوت به تلاوت قاری گوش می دهیم که جزء جزء قرآن می خواند. تنها صدایی که از بیرون مسجد به گوش ما می رسد شاید بوق ماشین باشد، نه صدای خانه هایی که فرو می ریزد و بعد از آن آژیر خطر، آمبولانس و آتش نشانی هایی که پی در پی عبور می کنند. نه صدای فریاد زنان، جیغ کودکان و هق هق مردان.تفاوت هایمان زیاد است؟
می دانم! ولی امروز مشت های گره کرده مان شبیه به هم شده، مسیر جلوی پایمان با هم مو نمی زند، فریادهای الله اکبرمان یک صداست. قلب هایمان برای هم می تپد، همه آمده ایم در کنار شما برای دفاع از این همه صبوری و مقاومت، دفاع از این روزه های بی افطار، همگام با هم در روز جهانی قدس.
آری امروز روز جهانی قدس است و جای جای استان سمنان شاهد حضور گام های استوار مردان و زنانی که در دفاع از مظلومیت کودکان، زنان و هزاران بیگناهی که هر روز و هر شب به دست شمرهای زمان در باریکه غزه به خاک و خون کشیده می شوند.
شهرهای مختلف استان سمنان امروز حضور گسترده زنان، جوانان و مردانی را به نظاره نشست که با مشت های گره کرده و فریادهای کوبنده یک صدا جنایات صهیونیستها را محکوم کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر جنایتکاران کودک کش خشم خود را از سکوت و در مواردی حمایت های کشورهای مدعی حقوق بشر و بی تفاوتی سازمان ملل ابراز کردند.
راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در 19 نقطه استان سمنان برگزار شد و هزاران نفر از مردم روزه دار در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین در هوایی گرم و سوزان به خیابانها آمدند و یکپارچه جنایتهای صهیونیست ها را محکوم کردند.
کشتار و جنایات 18 روز اخیر صهیونیست های غاصب در غزه و حمایت های سرمداران استکبار جهانی از آن امسال عزم مردم استان سمنان را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس مصمم تر کرد و شرکت آحاد مردم گسترده تر از سالهای قبل بود.
راهپیمایی مردم سمنان از میدان امام رضا (ع) آغاز شد و مسوولان استان سمنان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ... همگام با مردم حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز و آزادی قدس شریف را فریاد زدند.
این راهپیمایی در سایر شهرستانها و بخشهای استان سمنان از جمله دامغان، گرمسار، سرخه، مهدیشهر، شهمیرزاد، ایوانکی، آرادان، امیریه و ... با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه و روزه دار برگزار شد.
در این راهپیمایی مردم ضمن ابراز انزجار از حنایات و کشتار مردم مظلوم غزه، بر حمایت گسترده آزادیخواهان جهان از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند و پرچم آمریکا و اسراییل را به آتش کشیدند.ک/3
599

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن