تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819673462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه گناوه: حمایت ازمظلومان از سفارش های دین مبین اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob امام جمعه گناوه: حمایت ازمظلومان از سفارش های دین مبین اسلام است گناوه-ایرنا- امام جمعه گناوه گفت: حمایت و دفاع از مظلومان از تاکیدات و سفارش های قرآن کریم و رسول اکرم (ص) است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز جمعه به همراه فرماندار در جمع برادران اهل سنت این بندر در مسجد حسنین افزود: براساس آموزه های اسلامی هر کجای دنیا صدای مظلومی به فریاد رسی بلند شد باید به کمک و یاری آنان شتافت.
وی اضافه کرد: با توجه به جنایات خونین و وحشیانه ر‍ژیم صهیونیستی بر ضد ملت مظلوم فلسطین، بر همه مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی واجب است که با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت و همبستگی خود را با این ملت مظلوم اعلام کنند.
امام جمعه گناوه بیان کرد: حمله ددمنشانه رژیم جعلی اسراییل به زنان و کودکان فلسطینی نشانه عجز و ناکامی این رژیم جنایتکار است.
وی با ابرازخرسندی ازحضور خود و فرماندار در جمع برادران اهل سنت این منطقه، گفت: بعضی زمان ها و مکان ها دارای قداست خاصی هستند و خداوند ویژگی های خاصی برای آنها قائل شده است.
رکنی حسینی به فضیلت و ویژگی های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: ماه مبارک رمضان رحمت و بخشش و فرصت بسیار مناسبی برای خودسازی است.
امام جمعه یکی دیگر از ویژگی های این ماه را شب قدر دانست و گفت: به روایت اهل سنت شب 27 رمضان شب قدر شب نزول قرآن است و در روایات آمده که پیامبر (ص) دهه آخر ماه رمضان را در مسجد بیتوته می کردند.
وی جوانان را به تدبر درآیات قران تشویق کرد و افزود: قرآن شفای همه دردهای امروز بشر است و دارویی است که هیچ گونه عارضه منفی بدنبال ندارد.
فرماندار گناوه با بیان این که جنایات رژیم صهیونیستی قلب هر انسان آزاده ای را جریحه دار می کند، گفت: ارتکاب چنین جنایاتی برای هیچ انسان آزاده ای قابل تحمل نیست.
عبدالنبی یوسفی افزود: ملت مسلمان ایران اعم از برادارن اهل سنت و تشیع با لبیک به پیام یادگار امام راحل در راهپیمایی روزجهانی قدس در صفوفی وحدت آفرین حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.
وی گفت: حضور اقشار جامعه بویژه جوانان درچنین کانون مقدس و بامعنویتی باعث تقویت بنیان اخلاقی جامعه بوده و از بروز بسیار از ناهنجاری ها در اجتماع جلوگیری می کند.
فرماندار گناوه افزود: وحدت و همدلی دربین برادارن اهل سنت و تشیع این شهرستان همانند دیگر نقاط میهن اسلامی موج می زند که امیدواریم با این اتحاد همه مسلمانان بتوانند در کنارهم در سعادت و رفاه زندگی کنند.
وی مسجد اهل سنت گناوه را منادی وحدت خواند و تصریح کرد: باید با درایت و هوشیاری در مقابل کسانی که درصدد برهم زدن این امنیت و برادری هستند با هوشیاری و آگاهی ایستادگی کنیم.
امام جماعت مسجد حسنیین اهل سنت گناوه با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل درغزه ، همه برادارن اهل سنت و تشیع را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
شیخ محمد فاروقی افزود: اهل سنت این منطقه در کنار برادران شیعه در این مسجد برای پرورش و زیرساخت های اخلاقی جامعه تلاش و در طول 150 سال که از تاسیس این مسجد می گذرد همواره با آرامش و همدلی در کنار هم زندگی کرده ایم.
وی گفت: در این مسجد همواره ذکر خدا و پیامبر و اهل بیت (ع) عجین شده است.
شهرستان گناوه با بیش از 90 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قرار دارد که بخشی از آن اهل تسنن هستند. ک/2
637/539

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن