تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820256490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزهاي پاياني عمليات اجرايي پل روگذر شهيد قندهاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۳ (۱۰:۱۴ق.ظ)
روزهاي پاياني عمليات اجرايي پل روگذر شهيد قندهاري شهردار گرگان از اجراي مراحل تکميلي پل روگذر شهيد قندهاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، شهردار گرگان گفت: با اجراي مراحل تکميلي پل روگذر شهيد قندهاري اين پل در زمان مقرر به بهره برداري مي رسد.
حسين صادقلو افزود: نورپردازي پايه هاي پل، آسفالت رمپ و عرشه، تسطيح ميدان براي احداث فضاي سبز، زيرسازي اطراف پل، نصب تيرهاي برق روشنايي روي عرشه، کانال هاي هدايت آب، نصب گاردريل در 4 خط در طول روگذر، نصب قرنيز هاي دو طرف روگذر و ... از جمله اقدامات نهايي شدن اجراي اولين تقاطع غير همسطح شهر است.
وي ادامه داد: براي انجام اين مهم و بهره به موقع شهروندان از اين اقدام شهرداري، تيم کارشناسي، پيمانکاران و عوامل اجرايي زير نظر معاونت عمران به طور شبانه روزي در حال فعاليت هستند.
صادقلو در ادامه از تمامي شهروندان دعوت کرد تا در مراسم افتتاح اين پل که در شامگاه يکشنبه 12 مرداد ماه در ساعت 9 شب بر روي عرشه پل شهيد قندهاري برگزار مي شود، شرکت نمايند.
وي در خاتمه اين مژده را نيز به شهروندان داد: همزمان در آن شب کلنگ دومين تقاطع غير همسطح به صورت زيرگذر در ميدان معلم نيز به زمين زده خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن