تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819119045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام تبریک دکتر روحانی به رییس جمهور جدید عراق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




پیام تبریک دکتر روحانی به رییس جمهور جدید عراق خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور کشورمان با تبریک انتخاب آقای فواد معصوم به عنوان رییس جمهوری عراق، توجه همزمان مردم و مسئولین عراقی به مبارزه با تروریسم و نیز ادامه روند توسعه سیاسی و تحکیم مردمسالاری را در موقعیت خطیر کنونی،رویکردی ارزشمند و قابل تقدیر دانست.



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با تبریک انتخاب آقای فواد معصوم به عنوان رییس جمهوری عراق، توجه همزمان مردم و مسئولین عراقی به مبارزه با تروریسم و نیز ادامه روند توسعه سیاسی و تحکیم مردمسالاری را در موقعیت خطیر کنونی،رویکردی ارزشمند و قابل تقدیر دانست.
متن پیام بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای فواد معصوم
رییس جمهور محترم جمهوری عراق
سلام علیکم
اعتماد نمایندگان ملت در پارلمان و انتخاب جنابعالی به عنوان رییس جمهوری عراق را تبریک می گویم. در موقعیت خطیر کنونی، توجه همزمان مردم و مسئولین عراقی به مبارزه با تروریسم و نیز ادامه روند توسعه سیاسی و تحکیم مردمسالاری رویکردی ارزشمند و قابل تقدیر است.
 کمک به ثبات، امنیت، پیشرفت و رفاه مردم شریف عراق ، نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به کشور عراق است و دولت و ملت ایران همچنان به نقش پایدار خود در حمایت از عراقِ متحد و با ثبات با حضور و مشارکت فعال همه اقوام و مذاهب ادامه خواهد داد.
اینجانب ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی، دولت و ملت عراق ، امیدوارم در ادامه تلاش های مثبت دو کشور در توسعه روابط ، شاهد گام های بلندتری در همکاری های دوجانبه و منطقه ای باشیم .
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران/924/د102/ج



۱۳۹۳/۵/۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن