تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801490533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر مهمترين اخبار سياسي پنجشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" پنجشنبه
مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:راهکار از بین رفتن رژیم صهیونیستی رفراندوم است/ عده‌ای می‌خواستند با شعار "نه غزه نه لبنان" حقیقت ملت ایران را معکوس نشان دهند/ راه حل مشکل سربازی برای ازدواج جوانان، کوتاه کردن مدت زمان آن نیست، شعار "نه غزه، نه لبنان" یک شعار صهیونیستی است و... است
مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

راهکار از بین رفتن رژیم صهیونیستی رفراندوم است/ عده‌ای می‌خواستند با شعار "نه غزه نه لبنان" حقیقت ملت ایران را معکوس نشان دهند/ راه حل مشکل سربازی برای ازدواج جوانان، کوتاه کردن مدت زمان آن نیست

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/1/2457210_413.jpg



 رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان دانشگاه‌های کشور فرمودند: این جنایات خارج از تصور، واقعیت ذاتی رژیم گرگ‌صفت و کودک‌کشی است که تنها علاجش نابودی و از بین رفتن است البته تا آن هنگام، مقاومت قاطع و مسلحانه فلسطینی‌ها و گسترش آن به کرانه باختری، تنها راه مقابله با این رژیم وحشی است.

جدا کردن محل کار خانم‌ها بهره‌وری را بالا می‌برد/ نسبت به دولت قبل فقط قصدمان اصلاح است وزیر دادگستری گفت: جدا کردن محل کار خانم‌ها از آقایان با ارزش‌ها همخوانی دارد و بهره‌وری را بالا می‌برد.

شعار "نه غزه، نه لبنان" یک شعار صهیونیستی است
 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: روز قدس نماد عزت اسلامی است و هیچ ملت مسلمانی نمی‌تواند شعار نه غزه نه لبنان را که در خروجی سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی قرار گرفته را سردهد.

برای سعادت و سربلندی کشور عزیزمان عصای دست همدیگر بود نه مخرب و خموشی روشنی فردا‌ها/کشور نیازمند امنیت است
 دانشجویان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با صدور بیانیه‌ای انزجار شدید از رفتار بعضی گروه‌های خود سر اعلام داشت.

زمین‌های فلسطینیان چگونه غصب شد؟ / وعده بریتانیا برای ایجاد وطنی ملی برای یهودیان در فلسطین!؟
 هدف صهیونیست‌ها از طرح شعار « سرزمین بدون ملت برای ملتی بدون سرزمین » منحرف کردن افکار عمومی جهان از اهداف توسعه‌طلبانه و خوی تجاوزگری خود بود که بر اساس سیاست « تجمع و یورش » دنبال می‌شد. صهیونیست‌ها مناطق را یکی پس از دیگری مصادره و مهاجران یهودی را در آن‌ها اسکان می‌دادند و باز زمین‌های زیادی را برای جذب هر چه بیش‌تر مهاجران یهود تصاحب می‌کردند.

روز قدس به نماد وحدت مسلمین تبدیل شده است
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روز قدس به نماد وحدت مسلمین، استقامت و پایمردی پابرهنگان تاریخ و روز حضور مستضعفین در برابر مستکبرین تبدیل شده است.

برخی به دنبال مشابه سازی پرونده ۶۵۰ میلیون یورویی با سه هزار میلیارد تومانی هستند
 وزیر دادگستری با انتقاد از اینکه متاسفانه در فضاسازی‌های رسانه‌ای، بی‌انصافی و ناسپاسی از تلاش‌های درست، هوشمندانه، عدالت‌خواهانه و ضد فساد دولت، تعابیر ناروایی را می‌بینیم، گفت: تیتر زده‌اند، پرونده ۶۵۰ میلیون یورویی که تبدیل می‌شود به سه هزار میلیارد تومان، تا با پرونده سه هزار میلیارد تومانی مشابه‌سازی کنند.

شاهد گام نخست حرکت بخشی برنامه ششم توسعه در هفته دولت خواهیم بود
 رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به آخرین وضعیت لایحه برنامه ششم توسعه گفت: امید ما این است با آغاز هفته دولت در شهریور شاهد گام نخست در حرکت بخشی در رابطه با برنامه ششم باشیم.

ایتالیا برای حوزه‌های مختلف اقتصادی ایران برنامه دارد
 رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به سفر هیئت اقتصادی ایتالیا به تهران گفت: این هیئت برای حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله صنعت غذا، صنعت حمل و نقل، ماشین آلات و دیگر حوزه‌ها مخصوصا در بحث انرژی‌های جایگزین و محیط زیست و مسائل مربوط به آب برنامه دارد.

اطلاح‌طلبان در فجایع غزه حق مطلب را ادا نکردند/شعار "نه غزه نه لبنان" تابلوی اصلاح‌طلبان در سال 88 بود
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: از رسانه‌های اصلاح‌طلب به ویژه رسانه‌های مکتوب این جریان انتظار می‌رود که عکس‌العملی روشن، صریح، قاطع در رابطه با تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه داشته باشند چرا که قالب آنها حق مطلب را ادا نکرده‌اند.








تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن