تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820295762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه های ایتالیا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه های ایتالیا رم - ایرنا - رسانه های ایتالیایی با اشاره مختصر به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص غزه نوشتند: آیت الله خامنه ای (رهبر معظم انقلاب) مقاومت مسلحانه، نابودی اسراییل و برگزاری همه پرسی را تنها راه علاج واقعی دانست.


خبرگزاری ˈکرونوسˈ ایتالیا در گزارشی با عنوان ˈآیت الله خامنه ای: مبارزه مسلحانه تنها روش برای مقابله با اسراییل استˈ، نوشت: رهبر عالی ایران، نابودی اسراییل را تنها علاج واقعی دانست.
این خبرگزاری تنها با اشاره به بخشی از سخنان رهبری نوشت: رهبر ایران تاکید کرده است که نابودی اسراییل به معنای نابودی یهودیان در منطقه نیست.
کرونوس افزود: آیت الله خامنه ای در مقابل دانشجویان دانشگاه تهران بر لزوم برگزاری یک همه پرسی در منطقه در خصوص وجود دولت یهودیان که آن را رژیمی قاتل خوانده است، تاکید کرد.
این خبرگزاری به نقل از آیت الله خامنه ای افزود: ابزار منطقی و عملی برای پایان دادن به این شرایط، برگزاری یک همه پرسی آزاد برای همه آنهایی که در منطقه زندگی می کنند، حتی پناهندگان فلسطینی است. با این روش رژیم غاصب نابود می شود.
شبکه خبری ˈرای نیوز 24 ˈ هم به نقل از آیت الله خامنه ای گزارش داد: تنها راه حل واقعی نابودی اسراییل است اما این به معنی نابودی یهودیان در منطقه نیست. وی سپس پیشنهاد برگزاری یک همه پرسی در منطقه داد.
از آغاز حملات رژیم صهیونیستی که وارد سومین هفته خود شده است بیش از 81 درصد از شهدای فلسطینی را شهروندان غیرنظامی تشکیل می دهند و آمار قربانیان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، به بیش از 700 شهید (166 کودک ) و بیش از چهار هزار پانصد زخمی رسیده است.
اروپام ** 2171**1144**1577

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن