تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819688392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز جهاني قدس روز فرياد رهايي فلسطين از چنگال صهيونيست‌ غاصب و غارتگر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۵۵ب.ظ)
روز جهاني قدس روز فرياد رهايي فلسطين از چنگال صهيونيست‌ غاصب و غارتگر است باشگاه فرهنگي ، ورزشي راهيان کرمانشاه به مناسبت روز جهاني قدس بيانيه صادر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ روز قدس روز حيات اسلام است . "امام خميني (ره)"
مساله امروز جنايات رژيم صهيونيستي در غزه ‌براي ‌همه ‌ملت‌هاي ‌جهان دردناک و مصداق بارز نسل کشي، جرايم عليه بشريت و جرايم جنگي است. صهيونيست غاصب بايد بداند حکومت اسلامي و به ويژه مردم شريف و انقلابي ايران همواره از حقوق به ‌حق ملت فلسطين حمايت کرده و غده سرطاني اسرائيل غاصب را محکوم مي‌کند. امسال اهميت گراميداشت روز قدس بيشتر از هميشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامي بايد قدرتمندانه‌تر از سال‌هاي قبل به ياري مردم مقاوم فلسطين بشتابند . ما امروز نداي مظلوميت مردم غزه را که هنوز در نوار غزه با دست‌هاي خالي و ايمانشان براي داشتن سرزميني از آن خود مقاومت مي‌کنند، فرياد مي‌زنيم. روز قدس در ‌کشور ما يک‌ مساله‌ اساسي‌ و يک‌ فريضه الهي ‌است‌.
باشگاه فرهنگي ، ورزشي راهيان کرمانشاه در کنار ديگر اقشار جامعه روز جمعه و در حمايت از مردم مظلوم فلسطين نداي مرگ بر اسرائيل و مرگ بر استکبار را سر خواهد داد و از تمامي مردم شريف کرمانشاه به ويژه ورزش دوستان و هواداران خود دعوت بعمل مي آورد تا در اين آوردگاه الهي حضور بهم رسانند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن