تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819689642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات در اروپا علیه جنایت صهیونیست ها در غزه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تظاهرات در اروپا علیه جنایت صهیونیست ها در غزه


مردم کشورهای مختلف اروپا، با برگزاری تظاهرات ضد رژیم صهیونیستی، مخالفت خود را با جنایت های بی رحمانه این رژیم علیه مردم محاصره شده نوار غزه اعلام کردند. تهاجم رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه، از ۱۸ روز پیش تا کنون بیش از ۷۵۰ کشته بر جا گذاشته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ده ها هزار تن از مردم فرانسه، با برپایی تظاهرات، جنایت های رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کردند.
  روز چهارشنبه، خیابان های شهر پاریس، پایتخت فرانسه، صحنه برپایی تظاهرات علیه حملات رژیم صهیونیستی به غزه بود.
افزون بر پاریس، دیگر شهرهای فرانسه نیز صحنه برپایی تظاهرات در حمایت از مردم غزه بود. در حالی که دولت فرانسه رژیم صهیونیستی را درغزه محکوم نکرده است، فعالان فرانسوی اعلام کرده اند، به تظاهرات خود تا زمانی  که جنگ در غزه پایان یابد، ادامه خواهند داد.
دانلود مردم آلمان نیز با برپایی تظاهرات در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی، بر توقف فوری حملات به غزه تاکید کرده و سکوت جامعه جهانی را در این خصوص محکوم کردند.
صدها تن از مردم آلمان در شهر برلین، پایتخت این کشور، تظاهرات کردند.  شرکت کنندگان در این تظاهرات، در حالی که پرچم فلسطین را در دست داشتند، توقف حملات رژییم اشغالگر قدس را به غزه خواستار شدند. کودکان آلمانی نیز به همراه مادرانشان در این تظاهرات شرکت داشتند.
دانلود همچنین، مردم یونان با برپایی تظاهرات و محکوم کردن جنایت های رژیم  صهیونیستی در غزه، از مقامات کشورهای اروپا خواستند در قبال این جنایت ها، موضعی واحد در پیش گیرند.
  این تظاهرات را گروه موسوم به «جنبش اعلام همبستگی با فلسطینی ها» سازمان دهی کرد.    شرکت کنندگان در این تظاهرات، در مقابل دفتر اتحادیه اروپا در آتن، و سفارت آمریکا در این شهر، تجمع  و جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.  
دانلود
 

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن