تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819803920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیارت مزار یک شهید، آرزوی استاندار قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob زیارت مزار یک شهید، آرزوی استاندار قزوین قزوین-ایرنا- استاندار قزوین در نشست با جوانان، با یادی از دوران جوانیش، آرزو کرد تا زیارت مزار یکی از شهیدان دوران دفاع مقدس نصیب وی شود.


ˈمرتضی روزبهˈ روز پنجشنبه در نشست با جوانان برتر و منتخب استان قزوین که در آن این قشر به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند، در پاسخ به انتظار جوانان برای حمایت مسوولان از آنان به بیان یک خاطره پرداخت و گفت: سال 61 در مهاباد رزمنده جوانی به نام ˈرضا
نیکنامیˈ در محل اسکان ما حضور داشت که صدای تهجد و راز و نیازهای شبانه و گریه های او مرا را از خواب بیدار می کرد.
وی با بیان اینکه نیایش های شبانه این نوجوان همواره ادامه داشت و لحظه ای از یاد خدا غافل نبود که پس از مدتی نیز به فیض شهادت نایل آمد، افزود: پیدا کردن مزار این شهید و زیارت آن یکی از آرزوهای من است.
استاندار قزوین با بیان اینکه بسیاری از جوانان در دوران دفاع مقدس و در شرایط سختی که بر کشور حاکم بود، هم به تحصیل، تهذیب، کار و ورزش می پرداختند و هم در جبهه های جنگ حضور داشتند، اظهارکرد: جوانان ما به خاطر این ویژگی ها موفق به خلق حماسه ماندگار و تاریخی دفاع مقدس شدند.
روزبه، بخش زیادی از مشکلات حوزه جوانان را به خاطر غفلت از انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس به آنان دانست و گفت: ما از این سرمایه بی بدیل خدادادی به سادگی عبور کرده ایم و در الگوسازی افراد موفق این دوران برای نسل جدید موفق نبوده ایم.
وی بر خوداتکایی و تلاش برای شناخت استعدادها و پرورش آن تاکید کرد و گفت: در صورت توجه به این موضوع، این قشر، توان انجام کارهای بزرگ را پیدا می کنند و نیازی به حمایت مسوولان ندارند، بلکه آنها باید بدنبال جوانان بروند.
استاندار قزوین، جوانان را به تزکیه و تهذیب نفس دعوت کرد و گفت: ˈجوانیˈ بهترین فرصت برای نزدیک شدن به خداوند و دستیابی به فضایل معنوی است، بنابراین نباید این فرصت ارزشمند را به سادگی از دست داد.
روزبه همچنین بر توجه جوانان به اقامه نماز اول وقت در مساجد و تلاوت مستمر قرآن تاکید کرد و افزود: جوانی بهترین دوران عمر انسان و فرصتی مغتنم برای خودسازی است.
این مسوول با بیان اینکه به توانمندی های نسل جوان اعتقاد قلبی دارم، اظهار کرد: این حرف، شعاری و تشریفاتی نیست، بلکه عمیقا به آن ایمان دارم.
استاندار قزوین، نقش جوانان را در توسعه استان پررنگ دانست و گفت: بدون شک از نظرات این قشر به عنوان سرمایه هایی ارزشمند برای پیشبرد برنامه ها و اهداف توسعه ای استان استفاده می کنیم.
در این نشست، جوانان برتر استان قزوین به تشریح مسایل و مشکلات خود پرداختند و خواستار حمایت مسوولان از قشر جوان شدند.
7392/ 614

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن