تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820143548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در ذخيره سازي کالاهاي اساسي مازاد داريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۱۴ب.ظ)
معاون استانداري خراسان جنوبي: در ذخيره سازي کالاهاي اساسي مازاد داريم معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري خراسان جنوبي گفت: در ذخيره سازي کالاهاي اساسي و مورد نياز استان در وضعيت مناسبي هستيم و مازاد توليد نسبت به مصرف داريم.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري خراسان جنوبي که در جلسه کميسيون تنظيم بازار استان سخن مي‌گفت با بيان اين مطلب به بررسي سه ماهه شاخص‌هاي بهاي کالا و خدمات مصرفي اعلامي توسط بانک مرکزي پرداخت و اظهار داشت: برنامه دولت در کنترل تورم موفق و کمتر از پيش بيني نرخ تورم در اجراي برنامه هدفمندي يارانه‌ها در بازار بوده است.
علي رضايي تصريح کرد: بطور متوسط نرخ تورم در سه ماهه اول سال جاري سه و نه دهم درصد بود، در حاليکه در مدت مشابه سال قبل اين رقم شش و دو دهم درصد بوده است.
وي افزود: در ذخيره سازي کالاهاي اساسي و مورد نياز در استان نيز وضعيت مناسبي داريم و برغم وجود خشکسالي‌هاي متمادي، مشکل و محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد و مازاد توليد نسبت به مصرف در استان داريم.
وي با بيان اينکه فضاي آرامي در بازار مشهود است و هيچ کمبود کالايي وجود ندارد، از سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزي خواست با عنايت به اعلام قيمت جديد شير خام از سوي دولت با بررسي و آناليز لازم، قيمت پيشنهادي فرآورده‌هاي لبني را در سطح استان تعيين تا در جلسه بعدي کميسيون تنظيم بازار مطرح و تصميم لازم اتخاذ گردد.
وي تاکيد کرد: با توجه به خط اعتباري مکانيزاسيون بخش کشاورزي، بهره برداري بهينه در توليد محصولات کشاورزي و عرضه آن در بازار استان انجام خواهد شد.
مديرکل جهاد کشاورزي استان نيز در اين جلسه ميزان کالاهاي توزيع شده در طرح ضيافت ماه مبارک رمضان را ۲۴۰ تن برنج، ۴۰۰ تن شکر، ۴ تن خرما، ۳۰ تن روغن، ۲۴۰ تن گوشت مرغ و ۸۰ تن گوشت قرمز اعلام کرد.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت نيز ضمن ارائه گزارشي از وضعيت بازار و قيمت کالاهاي اساسي اظهار داشت: در قالب طرح ضيافت در ماه مبارک رمضان، ۵ نمايشگاه و ۱۰۰ مرکز عمده توزيع اقلام، نسبت به توزيع کالاهاي اساسي و مورد نياز مردم اقدام نموده‌اند.
در اين جلسه مقرر شد، با پيگيري استانداري و سازمان جهاد کشاورزي استان، شرکت پشتيباني امور دام نسبت به خريد حدود ۸۰۰ تن مرغ منجمد مازاد بر نياز استان اقدام نمايد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن