تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819100860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حامی مالی باشگاه پاس همدان مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob حامی مالی باشگاه پاس همدان مشخص شد همدان- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: در نشست شب گذشته (چهارشنبه) در حضور ˈمحمدناصر نیکبختˈ استاندار همدان، جمعی از مسوولان و نیز مدیران مجتمع فولاد ویان، حامی مالی این باشگاه رسما معرفی و درباره نحوه همکاری نیز به توافق رسیدیم.


ˈبهرام یدیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حمایت مالی با مساعدت استاندار همدان و رییس هیات مدیره باشگاه صورت گرفته و مجموعه باشگاه پاس و هوداران قدردان توجه ویژه استاندار به تامین منابع مالی تیم هستند.
وی اضافه کرد: استاندار همدان در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حمایت های صورت گرفته از ورزش های کشتی و فوتبال توسط شرکت صنایع غذایی سحر و مجتمع فولاد ویان همدان، مشارکت سایر سرمایه داران و صنعتگران در توسعه ورزش را خواستار شد.
یدی اظهار کرد: در فصل جدید رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور با حمایت های لازم از سوی فولاد ویان می توانیم با شرایط مناسب مالی در کسب نتایج مطلوب تلاش کنیم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های تیم پاس در سال های قبل نبود اسپانسر مالی بود که خوشبختانه امسال با پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار و نیز مدیریت دستگاه ورزش استان توانسته ایم به این مشکل پایان بدهیم.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان در ادامه ابراز امیدواری کرد؛ دست اندرکاران تیم پاس بویژه مربیان و بازیکنان در فصل جدید رقابت های لیگ دسته یک کشور با کسب نتایج مطلوب محبت ها و حمایت های به اجرا گذاشته شده از سوی مسوولان را جبران کنند.
وی گفت: دور نخست تمرین آماده سازی تیم پاس از اواسط مردادماه امسال آغاز می شود و بازیکنان جدید تیم نیز در مراسمی به طور رسمی معرفی خواهند شد.
وی با قدردانی از مجموعه استانداری همدان بویژه استاندار و معاونان، مدیریت دستگاه ورزش همدان و مجتمع فولاد ویان، یادآور شد: این حمایت ها راه را برای موفقیت تیم پاس هموار خواهد ساخت.
تیم پاس همدان هم اکنون در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور دارد.
این تیم فصل گذشته نتایج مطلوبی کسب نکرد و در پایان فصل به سختی توانست در لیگ دسته یک حفظ شود.
هواداران تیم پاس امیدوارند که این تیم پس از سه سال حضور مداوم در لیگ دسته یک کشور، باردیگر رهسپار لیگ برتر شود.
7520/264

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن