تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820879759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین سید جلال به پرسپولیس نزدیک تر شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
جانشین سید جلال به پرسپولیس نزدیک تر شد
با پاسخ مثبت ملی پوش کاستاریکا به سرخپوشان، وی برای انجام کارهای نهایی به ایران می آید. بعد از امضای قرارداد عبدالله کرمی با باشگاه سپاهان، جذب مدافع داخلی برای جانشینی جلالی حسینی به طور کلی از برنامه های علی دایی خارج شد. دایی و تیمش برای پست دفاع وسط به سراغ یک گزینه شناخته شده خارجی رفته اند. مهره ای که در هر 5 مسابقه تیمش در جام جهانی 2014 به میدان رفته و البته پیش از این به پیشنهادهای مداوم باشگاه فولاد پاسخ منفی داده است تا نشان دهد تمایل چندانی برای حضور در ایران ندارد.



میشاییل اومانای 32 ساله، در هر سه مسابقه مرحله گروهی جام جهانی 2006 برای کاستاریکا به میدان رفت و در جام جهانی 2014 نیز یکی از مهره های کلیدی این تیم بود. مدافع یک متر و هشتاد سانتی متری کاستاریکایی ها، پنالتی پیروزی بخش تیمش در دیدار با یونان را به یکی از بهترین خاطره های ورزشی تاریخ این کشور تبدیل کرد اما در دیدار با هلند پنالتی اش را به دستان تیم کرول کوبید.



خط دفاعی کاستاریکا در تمام 5 مسابقه اش در جام جهانی تنها 1 گل دریافت کرد تا اومانا و همبازی هایش مورد توجه باشگاه های مختلفی قرار بگیرند.



باشگاه پرسپولیس اولین پیشنهاد رسمی خود برای جذب اومانا را ارائه کرده و با درخواست افزایش این پیشنهاد مواجه شده است. ظاهرا آن ها حاضر شده اند با این درخواست موافقت کنند و مبلغ پیشنهادی برای این مدافع را افزایش دهند.



گفته می شود اگر این اتفاق رخ دهد این بازیکن فردا به درخواست سرخپوشان پاسخ مثبت خواهد داد. همه این حرف و حدیث ها در شرایطی مطرح شده اند که چک 5 میلیاردی اسپانسر پرسپولیس هنوز پاس نشده و نگرانی های مالی زیادی در اطراف این باشگاه وجود دارد.

آی اسپورت



1393/5/1





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن