تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820409390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار مرکزی اخطاری از دولت دریافت نکرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob استاندار مرکزی اخطاری از دولت دریافت نکرده است اراک - ایرنا - مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری استان مرکزی در واکنش به چاپ مطلبی در روزنامه آرمان با عنوان «اخطار دولت به چهار استاندار»، نوشته این نشریه را غیرحرفه ای و شایعه پراکنی نامید و گفت: استاندار استان مرکزی هیچگونه اخطاری دریافت نکرده است.


به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری مرکزی مصطفی عرب با انتقاد از مطلب 29 تیرماه امسال روزنامه آرمان افزوده است: عده ای دیگر بدون توجه به تکذیب این مطلب روزنامه آرمان از سوی وزارت کشور، اقدام به انتشار شایعاتی کرده اند.
در این مطلب آمده است: این خبر کذب سوم تیرماه امسال در بخش اخبار ویژه و کوتاه سایت جهان نیوز به عنوان شنیده غیر رسمی منتشر شده بود و با تکذیب مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور این سایت متن جوابیه خبر را به نقل از وزارت کشور در 15 تیرماه امسال به چاپ رساند.
این مطلب می افزاید: جهان نیوز در این خبر کذب آورده بود که بعد از برکناری استاندار البرز به خاطر ناهماهنگی با دولت، چهار استاندار دیگر از جمله استاندار مرکزی هم اخطار گرفته اند.
در بخش دیگری از این مطلب آمده است: روزنامه آرمان با گذشت جند روز از انتشار این خبر کذب و واکنش های وزارت کشور، مجددا خبر سوخته را در شماره 2522 خود بدون ذکر منبع اصلی چاپ کرده است.
در این مطلب آمده است: از یک روزنامه سراسری با سابقه هشت ساله در عرصه مطبوعات دارد، چنین اشتباه فاحشی بعید است و رفتار ناپسند پرکردن ستون ها با مطالب و اخبار بدون تحقیق و کپی شده پذیرفته نیست.
مدیر روابط عمومی استانداری مرکزی در این مطلب اضافه کرده است: برخی دوستان نیز تنها با شنیدن خبر و بدون بررسی محتوا و صحت و سقم آن، بلافاصله دست به انتشار آن به اشکال مختلف و شایعه پراکنی زدند که در این راستا این عزیزان را به تأمل و دقت بیشتر در اینگونه موضوعات دعوت می نماییم.
در بخش دیگری از این مطلب آمده است: برخی افراد از روی ناآگاهی یا با هدف سیاهنمایی اقدام به انتشار شایعاتی می کنند که موجب بروز و ایجاد نگرانی در سطح جامعه می شود و با توجه به رسالت مهمی که رسانه های خبری بر عهده دارند و در این مسیر باید تلاش کنند در گزینش و انتشار اخبار نهایت دقت را به کار گیرند.
در این مطلب آمده است: رسانه های خبری با انعکاس اخبار و اطلاعات و نیز انتقادات از سویی نقش مهمی در افزایش سطح آگاهی جامعه و از سوی دیگر ارتقاء عملکرد مسئولان دارند، اما چنانچه انتقادات و اطلاعات آنها بر مبنای واقعیت نباشد از مسیر عدل و انصاف خارج خواهند شد.
مدیر روابط عمومی استانداری مرکزی آورده است: انتظار می رود که رسانه ها و سایت های خبری در نقل و انتشار اخباری که جامعه و شهروندان نسبت به آن حساس هستند، صداقت و امانتداری و انصاف را رعایت کنند.ک/1
560/559

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن