تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819603386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسراییل با جنایات خود در غزه، چهره تاریخ معاصر را سیاه کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: اسراییل با جنایات خود در غزه، چهره تاریخ معاصر را سیاه کرده است قم - ایرنا - عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواهان قطع روابط سیاسی، اقتصادی، نظامی ودیپلماتیک جهان اسلام با رژیم غاصب صهیونیستی شد و گفت: اسراییل با جنایات خود در غزه، چهره تاریخ معاصر را سیاه کرده است.


حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد غرویˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: اگر کشورهایی تاکنون در مورد خوی ددمنشانه و وحشی گری های اسراییل تردید داشتند امروز ماهیت غیرانسانی این رژیم برای همگان عیان گشته است.
وی افزود: اگر همه کشورهای اسلامی برای مقابله با اسراییل به میدان بیایند به طور حتم کار این رژیم جعلی، یکسره خواهد شد.
استاد حوزه علمیه قم خطاب به کشورهای عربی و اسلامی گفت: اگر نمی توانید به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابید حداقل روابط سیاسی و اقتصادی خود را با این رژیم قطع و آن را تحریم کنید.
غروی گفت: کشورهای اسلامی همچنین از هرگونه اقدامات پشت صحنه برای حمایت از رژیم صهیونیستی خود داری کنند و بدانند اسراییل با جنایات خود در غزه، روی تاریخ را سیاه کرده است.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه تحریم اقتصادی، سیاسی و نظامی اسراییل، کمک بزرگی به مردم غزه است، گفت: وقتی مسلمانان و برادران دینی ما اینگونه مظلومانه و بی رحمانه در خاک و خون می غلطتند، هرگونه همکاری و ارتباط با رژیم اسراییل خیانت است.

** قدس امسال متفاوت از گذشته
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه افزود: در روز قدس امسال باید همه کشورهای اسلامی مانند جمهوری اسلامی به صورت شفاف به میدان آمده و از مردم مظلوم غزه دفاع کنند.
غروی اضافه کرد: امسال به خصوص در آستانه روز جهانی قدس ما شاهد حرکات ددمنشانه تازه ای از رژیم صهیونیستی بودیم، در ماه مبارک رمضان که مسلمانان در عبادت به سر می برند این رژیم به صورت همه جانبه غزه را مورد حمله قرار داده و بیش از 600 نفر را شهید و هزاران نفر را مجروح کرده است.
وی گفت: هرچند غزه به معنای واقعی و فلسطین هیچگاه در آرامش نبوده اند ولی این آرامش نسبی را امروز هم مورد تهدید قرار داده و تعداد زیادی از زنان بدون سرپرست و کودکان یتیم شدند که این جنایات روی تاریخ را سیاه کرده است.
وی ادامه داد: متاسفانه حامیان اسراییل و مدعیان حقوق بشر، این جنایت ها را تایید کرده و گویی به گفته اوباما رییس جمهور آمریکا، این اقدامات اسراییل برای دفاع از خود است، در صورتی که خود این رژیم آغازگر جنگ بود.
غروی با انتقاد از مجامع بین المللی گفت: بسیاری از کشورها و سازمان های بین المللی در زمینه محکومیت جنایات اسراییل، تلاش لازم را نکردند و گرنه اسراییل این همه جسارت پیدا نمی کرد.
وی اظهار داشت: امروز شرایط بسیار وخیم و سختی در فلسطین حاکم است و از سویی کسانی که دم از خلافت اسلامی می زنند در عراق و سوریه نیز آتش افروزی می کنند و اماکن مقدس را مورد تهدید قرار داده و نسبت به غزه بی تفاوت مانده اند.
غروی گفت: گروه های تکفیری که ادعای دفاع از اسلام را دارند اعلام کرده که مبارزه با اسراییل اولویت آنها نیست و متاسفانه جنایات داعش باعث شده که اسراییل در غزه دست به کشتار جمعی بزند.
وی اظهار داشت: کشورهای اسلامی باید به خود بیایند و از این خطراتی که کیان خود و ملت های اسلامی را تهدید می کند بهراسند و پیوند داعش و اسراییل را جدی بگیرند.
غروی یاداورشد: کشورهای اسلامی با کنارگذاشتن اختلافات، تصمیمات لازم را برای مقابله با داعش و رژیم صهیونیتسی بگیرند.
استاد حوزه علمیه قم گفت: روز قدس امسال شکل دیگری باید پیدا کند، اگر قبل از این، حضور ما بیشتر ناظر به جنایات های گذشته اسراییل بود ولی امروز با جنایات هایی که در ماه رمضان انجام شده، باید همه مسلمانان به صحنه بیایند.
غروی گفت: در روز قدس امسال نه تنها اسراییل بلکه کسانی که این رژیم جعلی را حمایت و با حرکت های خود وحدت مسلمانان را تهدید و دم از سازش با اسراییل می زنند را محکوم کنیم.
وی ادامه داد: کشورهای اسلامی باید تکلیف خود را با اسراییل مشخص کنند، ملت ما همواره در صحنه ها به خصوص روز قدس حضور داشته و امسال نیز گسترده تر از گذشته به صحنه بیایند و حمایت کنند.
وی گفت: مسلمانان با ارئه کمک های مالی و برآورده ساختن سایر نیازمندی های غزه، این مردم مظلوم را تنها نگذارند.
غروی همچنین گروه تروریستی داعش را پیاده نظام آمریکا برای صیانت از امنیت اسراییل دانست و گفت: گروه های داعش در کشورهای اسلامی با حمایت آمریکا و صهیونیسم پرورش پیدا کرد.
وی اظهار داشت: متاسفانه تکفیری ها به نام اسلام، کشت و کشتار خود را توجیه و استکبار نیز آنها را حمایت می کند.
استاد حوزه علمیه قم در ادامه گفت: اگر کشورهای اسلامی وحدت داشته باشند به راحتی می توانند اسراییل را نابود کنند ولی متاسفانه به خاطر وابستگی برخی از این کشورها، گاهی شاهد حمایت هایی از این رژیم هستیم.
وی ادامه داد: اقدام عملی جهان اسلام در شرایط کنونی باید وحدت همه جانبه برای رویارویی با اسراییل به عنوان دشمن مشترک دنیای اسلام، باشد.
غروی خطاب به کشورهای اسلامی گفت: مگر اسراییل چقدر جمعیت دارد، امروز غزه و مقاومت آنها را به ستوه آوردند و امنیت این رژیم مورد تهدید قرار گرفته است بنابراین اگر کنار مقاومت باشیم اسراییل زمین گیر خواهد شد. ک/3
7401 / 553

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن