تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسلمانان دنيا در روز قدس از آزادگي و آرمان ملت فلسطين دفاع خواهند کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۲۴ب.ظ)
مسلمانان دنيا در روز قدس از آزادگي و آرمان ملت فلسطين دفاع خواهند کرد مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران با صدور بيانيه‌اي اعلام کرد: مسلمانان دنيا در روز قدس از آزادگي و آرمان ملت فلسطين دفاع خواهند کرد و در کنار مردم مظلوم غزه خواهند ايستاد.
به گزارش خبرگزاري موج، در بيانيه مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران آمده است: روز قدس، يادآور بيش از نيم‌قرن مظلوميت ملتي در برابر رژيمي سفاک و جعلي است، اين روز بزرگ که روز همبستگي ملت‌هاي مسلمان براي آزادي قدس شريف و يادگار امام عظيم الشان رحمه الله عليه است، هر سال با شکوه‌تر از گذشته برگزار مي‌شود.
در ادامه اين بيانيه آمده است:‌ امام بزرگوار ما فرمود فلسطين پاره تن اسلام است و از اين رو هر ساله مسلمانان جهان در آخرين جمعه از ماه مبارک رمضان ياد مظلوميت ملتي را زنده نگاه مي‌دارند که سال‌ها است که شاهد شهادت عزيزان خود و به تاراج رفتن خانه و اموال خود است.
در اين بيانيه افزوده شده است: رژيم نژادپرست صهيونيستي که به واقع مظهر تروريستم دولتي است، جوانان مبارز را به خاک و خون مي‌کشد، پدران را روانه زندان مي‌کند، با کودکان و زنان به وحشيانه‌ترين شکل رفتار مي‌کند، خانه‌ها را خراب مي‌کند و حقوق انساني را زير پا مي‌گذارد و اين همه در برابر چشمان سازمان‌هاي بين‌المللي و مدافعان حقوق بشر صورت مي‌گيرد، اوج اين سفاکي در رمضان سال جاري و در ماجراي زنده سوزاندن نوجوان فلسطيني، سپس بمباران مناطق مسکوني و به خاک و خون کشاندن مردم بي‌گناه غزه صورت گرفت و جنايت هولناک ديگري را در پرونده اين رژيم جعلي رقم زد.
در بخش ديگري از اين بيانيه خاطرنشان شده است: با اين همه، آن چه چشم جهانيان را به خود خيره ساخت، پاسخ کوبنده مقاومت اسلامي در برابر اين جنايات بود، موشک‌هاي مقاومت اسلامي و توان بالاي مقاومت در اين نبرد نابرابر، خواب را از چشم صهيونيست‌ها گرفت و آنان را مجبور به عقب‌نشيني کرد، سخنان اين روزهاي سران رژيم صهيونيستي حکايت از غافلگيري آنان و شاهد ديگري بر «اوهن من بيت العنکبوت» بودن آنان دارد.
در بيانيه مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران تصريح شده است: ايجاد گروه‌هاي تروريستي در بلاد اسلامي و برافروختن جنگ بين مسلمين، فرقه‌گرايي، تکفير و ...، ابزارهاي ديگري هستند تا خواب پريشان آمريکا و اسرائيل در تصاحب نيل تا فرات و تحقق سرزمين موعودشان تعبير گردد. اما به فضل الهي تاريخ شاهد خواهد بود که اين حيله آنان نيز چون ساير دسيسه‌هايشان رنگ خواهد باخت و هويت بازيگران پشت پرده که زمينه را براي ارتکاب زشت‌ترين فجايع انساني به اسم دين فراهم مي‌کنند، عيان‌تر از گذشته خواهد شد، از اين رو راهپيمايي روز قدس امسال از اهميت فراوان‌تري برخوردار است. مسلمانان جهان در راهپيمايي امسال با نه گفتن به تفرقه‌ها و سر دادن نداي اتحاد نشان خواهند داد که با جان و مال خود از آزادگي و آرمان ملت فلسطين دفاع خواهند کرد و در کنار مردم مظلوم غزه خواهند ايستاد.
در پايان اين بيانيه اضافه شده است: مديريت، کارکنان و طلاب حوزه‌هاي علميه خواهران، ضمن گراميداشت روز جهاني قدس و اعلام حمايت از ملت مظلوم فلسطين، همگان را به شرکت در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت مي‌کند. به اميد برپايي نماز جمعه در قدس شريف و آزادي فلسطين از چنگال رژيم صهيونيستي.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن