تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813322479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازارهای روز کوثر عدالت را در چرخش اقتصادی اصفهان برهم زده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان زادهوش در گفتگو با مهر:
بازارهای روز کوثر عدالت را در چرخش اقتصادی اصفهان برهم زده است
اصفهان - خبرگزاری مهر: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بازارهای روز کوثر درحالی رضایت عامه مردم را بدست آورده که چرخه اقتصادی کسبه‌کاران و عمده‌فروشان مواد غذایی را کساد و بر این اساس عدالت را در چرخش اقتصادی اصفهان برهم زده است.



عدنان زادهوش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به 13 بازار کوثر در شهر اصفهان از سوی شهرداری احداث شده است. وی بیان داشت: بازارهای کوثر اگر چه سبب رضایت مردم کوچه و بازار شده است و این به نوبه خود امری بسیار نیکو و خوب است اما بازار رقابتی را در حوزه مواد غذایی مسدود کرده است. عضو شورای اسلامی شهر اصفهان دلیل ارزان بودن اجناس و مواد غذایی بازار کوثر گفت: شهرداری از روابط خود استفاده کرده و هزینه تجاری مکانی که به عنوان بازار کوثر اشغال کرده را به شهر پرداخت نمی‌کند. وی در پاسخ به اینکه منظور شما این است که باید شهرداری پول را از این جیب به آن جیب کند، گفت: همانطور که برای احداث مکان تجاری باید سرمایه‌گذاری هزینه‌ای مکان تجاری را به شهرداری بپردازد این اقدام نیز باید برای بازار کوثر هم صورت بگیرد. رضایت مردم اصفهان از احداث بازارهای روز کوثر زادهوش با اعلام اینکه شهرداری ضمن عدم پرداخت هزینه شهری، هزینه 6 درصد ارزش افزوده را نیز  نمی‌پردازد و همین مسائل سبب ارزان رسیدن کالا به دست مردم شده است، گفت: این عملکرد شهرداری سبب رکود بازار مواد غذایی در اصفهان شده است و رقابت را از بازار گرفته است. وی در پاسخ به اینکه آیا شما فکر نمی کنید اگر شهرداری هم بخواهد این هزینه‌ها را بپردازد بیشترین آسیب را عامه مردم می‌بینند و باز هم کالای گران به دست مردم می‌رسد، اضافه کرد: در چرخه اقتصادی باید تمام جوانب را نگریست و زمانی که بیشتر عمده‌فروشان و فروشندگان مواد غذایی به چالش افتادند احداث این نوع بازارها معنایی ندارد. وی در جواب به اینکه آیا فکر نمی کنید با این اقدام به جای اینکه کالا دست به دست شود و در نهایت با قیمت گزاف به مردم فروخته شود شهرداری مستقیما وارد شده و مردم از این بابت راضی هستند، گفت: با این اقدام شهرداری بازار کار فروشگاه‌های رفاه سطح شهر و عمده فروشان، فروشندگان و توزیع کنندگان مواد غذایی کساد شده است که شهرداری باید اقدام جدی در این حوزه انجام دهد. زادهوش گفت: مدیران فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه اعتقاد دارند اگر عمده فروشان با حذف 6 درصد ارزش افزوده که به شهرداری می فروشند به ما نیز عرضه می‌کردند کالای ارزان به دست مردم می‌رسید. وی اظهار داشت: شهرداری در احداث بازارهای روز کوثر مکان یابی دقیق انجام نداده به طوری که در خیابان همدانیان در جوار ترمینال جی و بازار گل و گیاه اقدام به این احداث بازار کرده و بار ترافیک را در این منطقه بالا برده است.


۱۳۹۳/۵/۱ - ۱۵:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن