تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820845494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توفان شدید در تایوان موجب اخلال در ترددهای زمینی و هوایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob توفان شدید در تایوان موجب اخلال در ترددهای زمینی و هوایی شد تهران - ایرنا - توفان همراه با وزش باد شدید و باران سیل آسا چهارشنبه در منطقه تایوان موجب مجروح شدن 9 نفر و ایجاد اخلال در حمل ونقل هوایی و حرکت قطارها شد.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از تایپه، مرکز هواشناسی تایوان اعلام کرد: توفان موسوم به ˈماتموˈ که اولین توفان گرمسیری سال جاری دراین منطقه است، با وزش بادهایی با سرعت 173 کیلومتر در ساعت ، شب گذشته سواحل شرقی این منطقه را درنوردید.
درپی وزش این توفان شدید، مراکز خرید، مدارس و ادارات در تایوان تعطیل شده و بادهای شدید موجب لغو 171 پرواز بین المللی و 24 پرواز داخلی و نیز اخلال در سرویس حمل و نقل تمامی قطارها شده است.
براساس این گزارش، بادهای این توفان شدید موجب کنده شدن سقف منازل و ریشه کن شدن درختان شد به طوری که سقوط یک درخت برروی یک تاکسی در ˈتایپهˈ مرکز تایوان به مجروح شدن راننده و مسافر آن منجر شد.
مسوولین بخش وضعیت اضطراری تایوان اعلام کردند 3 نفر دیگر نیز در تایپه و 4 نفر در نقاط دیگر این منطقه براثر افتادن درختان یا برخورد با اشیاء مجروح شدند.
با این حال گفته می شود صبح امروز از شدت وزش بادهای توفان ˈماتموˈ که صبح امروز با عبور از تنگه تایوان به سوی استان ˈفوجیانˈ درجنوب شرق چین حرکت می کند ، کاسته شده است.
همچنین بیش از 5 هزار نفر از ساکنین مناطق کوهستانی تایوان که با احتمال وقوع رانش زمین مواجه بودند، مجبور به ترک منازلشان شدند.
وزش توفان ˈسوئلیکˈ درسال گذشته میلادی در تایوان که با بارش باران های گرمسیری و وزش باد شدید همراه بود به کشته شدن 2 تن و مجروح شدن دستکم یکصد نفر انجامید.
آساق 1450**1392

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن