تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820094201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فلسطین امروز نیازمند حمایت های عملی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لاریجانی: فلسطین امروز نیازمند حمایت های عملی است خبرگزاری پانا: رئیس مجلس شورای اسلامی پس از پایان اجلاس تروئیکای بین المجالس اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: امروز مردم فلسطین نیاز به حمایت های عملی دارند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱ مرداد ساعت 08:16



به گزارش خبرگزاری پانا، علی لاریجانی با بیان اینکه مسئله فلسطین مسئله ای چند وجهی است افزود: ‌در این اجلاس هایی که در سطح منطقه ای و یا جهانی برگزار می شود و نوعی حمایت سیاسی هم می کنند ،ارزش دارد.
وی گفت: مردم فلسطین نیازمند حمایت های سیاسی هستند و هم اکنون غربی ها و همچنین برخی کشورها در منطقه نیز بدشان نمی آید که با سکوت از رفتار دژخیمانه رژیم صهیونیستی عبور کنند، بنابراین حمایت های سیاسی نیز مفید است.
لاریجانی افزود: آفتی که اینگونه اجلاس ها معمولا دارند این است که فقط در حد حمایت های سیاسی بسنده می کنند ولی امروز مردم فلسطین احتیاج به حمایت های عملی دارند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز به سلاح و نیازهای دارویی که در این خصوص نیاز به تصمیم های عملی داشت و فکر می کنم در این اجلاس تلاش شد که به سمت رفتارهای عملی برویم به ویژه درباره ارسال کمک های دارویی و نیازهای اولیه برای مردم فلسطین اقدام شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود:‌ درخصوص اینکه سازوکاری باشد تا از طریق هلال احمر کشورها کمک هایشان را به مصر ارسال کنند و ازآنجا از طریق راههایی که فراهم می شود به داخل غزه ارسال شود و در این باره تصمیم های عملی وجود دارد که امیدواریم رخ دهد.
وی گفت:‌در پایان اجلاس از طرف مصر پیغامی رسید که آمادگی داریم کمک ها ارسال شود.
لاریجانی افزود: ‌ما از فردا این موضوع را از طریق کشورهای مختلف پیگیری خواهیم کرد.
رئیس مجلس گفت: اقدامات سیاسی برای اینکه به راه حلی برسد و از رفتارهای دژخیمانه رژیم صهیونیستی جلوگیری شود، کاری است که هم پارلمان ها و هم دولت ها در آن موثرند و باید همه وجوه را پیگیری کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن