تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798451494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس کویت: با تلاش مشترک می توان به حل مشکل مردم فلسطین دست یابیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نماینده مجلس کویت: با تلاش مشترک می توان به حل مشکل مردم فلسطین دست یابیم تهران – ایرنا - نماینده مجلس کویت گفت: ما ایمان داریم که با مشارکت و تلاش های مشترک می توانیم به یک هدف واحد که همان حل مشکل مردم فلسطین است، دست یابیم.


«صالح الحمد العاشور» عصر امروز (سه شنبه) در نشست تروئیکای بین المجالس اسلامی در تهران گفت: چندی پیش، شاهد برگزاری اجلاس اتحادیه پارلمان عربی در کویت بودیم که در زمینه آرمان فلسطین برگزار شد و امروز شاهد برگزاری اجلاس تروئیکای بین المجالس اسلامی در تهران هستیم که برای حمایت از غزه و مردم آن تشکیل شده است که این نشست ها شبیه همدیگر است.
وی ادامه داد: ما دعوت «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی ایران را برای شرکت در این اجلاس فوق العاده پذیرفتیم تا کشتار دستگاه نظامی صهیونیستی را محکوم کنیم.
نماینده مجلس کویت اظهار امیدواری کرد: خداوند به ما توفیق دهد که در این اجلاس که در ماه مبارک رمضان تشکیل شده است بتوانیم به عهد یاری خودمان با ملت فلسطین عمل کنیم.
وی تصریح کرد: ایمان داریم که با مشارکت و تلاش های مشترک می توانیم به یک هدف واحد که همان حل مشکل مردم فلسطین است دست یابیم.
العاشور افزود: بخاطر هزاران شهید و زخمی که در غزه در برابر سکوت بین المللی و گستاخی دشمن اسراییلی برجای گذاشته شده است، امت ما ماه مبارک رمضان را با قلبی آکنده از اندوه می گذراند.
وی با اشاره به این که اگر در این زمینه سکوت کنیم دشمن ما پیروز می شود گفت: در حالی که طنین انفجارها در غزه کشتار می کند و برای مردم فلسطین چیزی باقی نمانده است، دنیا هنوز حاضر نیست این جنایت انسانی را در غزه مورد مواخذه قرار دهد.
وی خاطرنشان کرد: امروز امت اسلامی با چالش های زیادی رو به رو شده است و در این شرایط اگر ما از نظر گفتار و عمل با هم متحد نشویم، نمی توانیم با این چالش ها رو به رو شویم تا بتوانیم حقوقی که داریم را به دست بیاوریم.
العاشور با اشاره به این آیه قران کریم که خداوند می فرماید ˈدچار اختلاف نشویم چون تضعیف خواهیم شدˈ ادامه داد: خداوند ما را به وحدت و دوری از اختلاف فرا خوانده است.
وی گفت: جهان اسلام چند سال گذشته دچار تجاوزهای خشونت آمیزی شده است که این خشونت ها باعث شده ما نتوانیم از آرمان فلسطین حمایت کنیم؛ این شرایط چیزی است که رژیم صهیونیستی می خواهد.
این نماینده مجلس کویت گفت: باید دو تلاش در کشورهای اسلامی صورت گیرد که بتوانیم امت خود را نجات دهیم؛ اول باید درس هایی را از تاریخ اسلامی خودمان بخوانیم و بیاموزیم و به آن عمل کنیم و نه در محدوده سخن به آن اکتفا کنیم؛ دوم این که با یقین و اعتقاد ثابت، آرمان فلسطین را بپذیرم و از آن عقب نشینی نکنیم.
وی تاکید کرد در برابر تهاجم بی رحمانه که از هر گونه تجاوز وحشیانه ای پیشی گرفته باید اقدامی فوری انجام دهیم؛ باید تلاش های جمعی خودمان را بیشتر کنیم تا رژیم صهیونیستی به مصوبات بین المللی تن دهد.
وی در پایان گفت: پیام خود را از این تریبون به گوش مردم غزه می رسانم که کلمات برای رنج های شما کافی نیست اما بدانید که دل ها و جان های ما با شماست؛ خداوندا ما غزه را به تو می سپاریم.
سیام(3)**9189**1449

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن