تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798439815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاریجانی در اجلاس تروئیکا: رژیم صهیونیستی با انواع سلاح‌های غیرمتعارف مردم غزه را به خاک و خون کشیده است /کشتار مردم غزه توحش مدرن این رژیم است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
لاریجانی در اجلاس تروئیکا: رژیم صهیونیستی با انواع سلاح‌های غیرمتعارف مردم غزه را به خاک و خون کشیده است /کشتار مردم غزه توحش مدرن این رژیم است

لاریجانی در اجلاس تروئیکا: رژیم صهیونیستی با انواع سلاح‌های غیرمتعارف مردم غزه را به خاک و خون کشیده است /کشتار مردم غزه توحش مدرن این رژیم است
رئیس مجلس شورای اسلامی در اجلاس تروئیکا تأکید کرد: رژیم صهیونیستی با انواع سلاح‌های غیر متعارف مردم غزه را به خاک و خون کشیده که نشانگر روحیه و موجودیت این رژیم سفاک است.
به گزارش نامه نیونز به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در سخنانی در اجلاس تروئیکای اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی و دیگر اعضا که به دلیل تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه در هتل اوین تهران در حال برگزاری است، با خوشامدگویی به رؤسای مجالس تروئیکای بین‌المجالس و هیأت‌های مختلف از سازمان‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: امروز در شرایط حساسی اجلاس تهران با فوریت تشکیل شد و حمله جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی به غزه قهرمان، ما را دور هم جذب کرده است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان رژیم صهیونیستی دست به این شرارت زده و مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین را با انواع سلاح‌های غیرمتعارف به خاک و خون کشیده که نشانگر روحیه و موجودیت این رژیم سفاک است.

لاریجانی در ادامه با اشاره به شکست‌های نظامی رژیم صهیونیستی در دهه اخیر و در جنگ‌های 22 روزه و جنگ هشت روزه در سال 2011، گفت: رژیم صهیونیستی به خاطر این شکست‌ها دچار پریشانی سیاسی شده و در سال‌های اخیر به خاطر بحران‌ها در کشورهای اسلامی این رژیم بی‌آبرو با فرصت‌طلبی زمان را برای استیفای آبروی بر باد رفته خود مناسب یافت و در غزه به جنایت جدیدی دست می‌زند.

وی با اشاره به کشتار زنان، کودکان و مردم غزه خاطرنشان کرد: این روزها اخباری که از حملات وحشیانه به مناطق مسکونی غزه نظیر شجاعیه می‌رسد، توحش مدرن این رژیم را نمایان کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا به همراه برخی از کشورهای غربی از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند.

لاریجانی تصریح کرد: امروز غزه مجروح قلب عالم اسلام است، 35 سال پیش در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی فرمودند «اسرائیل غده سرطانی منطقه است» و امام راه مبارزه را در وحدت مسلمان دانست و با مقاومت خود این رژیم سرکش را سرکوب کنند.

وی افزود: امروز خرسندیم که تمام جریان‌های مقاومت نظری حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی بلوغ و شایستگی مقاومت را علیه رژیم صهیونیستی نشان دادند و این مقاومت امروز مدالی بر سینه مسلمانان است وگرنه طرح‌های سازش هیچ نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

رئیس‌ مجلس ادامه داد: امروز قدرت مقاومت است که خاورمیانه جدید را شکل می‌دهد و آمریکا و اقمار آن نمی‌خواهند این قدرت را به رسمیت بشناسند و تلاش می‌کنند با انگ تروریست به این جریان ضربه بزنند.

وی افزود:‌ قطعاً جریان مقاومت قلب جوانان مسلمان را تسخیر کرده است و امید پیروزی فلسطین را زنده کرده است.

لاریجانی عنوان کرد: امروز مقاومت معادله وحشت را در فلسطین بر هم زده است و اعضای بین‌المجالس اسلامی باید با استفاده از توان پارلمانی خود به حمایت از ملت فلسطین برخیزند و ما از دولت مصرانه می‌خواهیم تا مرز رفح را برای رساندن کمک‌های دارویی باز کند و نقش خود را در جنگ سوم غزه ثابت کند، چراکه امروز یک مقطع تاریخی برای ملت مصر است.

لاریجانی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی یک جنایتکار جنگی است، گفت: وجود صدها شهید و مجروح در نوار غزه به هیچ عنوان قابل اغماض نیست.

رئیس مجلس با تأکید بر حمایت از مقاومت از هر طریق ممکن گفت: ایجاد وفاق در بین ملت‌ها همانگونه که امام راحل فرمودند مهمترین راه برای حمایت از ملت فلسطین است.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص دوری گزیدن از اختلافات برای کمک به مردم فلسطین یادآور شد: امروز متأسفانه برخی گروه‌ها به نام اسلام جنگ را به خانه مسلمانان می‌کشانند و خدمتی به آمریکا و صهیونیست می‌کنند.

لاریجانی در پایان ابراز امیدواری کرد که این کنفرانس بتواند نقش مهمی در وحدت مسلمین برای دفاع از مردم محروم غزه ایفا ‌کند.



1393/4/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن