تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799336799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسرائیل با فرصت‌طلبی به دنبال استیفای آبروی برباد رفته خود است/ رژیم صهیونیستی دچار پریشانی سیاسی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لاریجانی در اجلاس تروئیک‌های بین‌المجالس اسلامی:
اسرائیل با فرصت‌طلبی به دنبال استیفای آبروی برباد رفته خود است/ رژیم صهیونیستی دچار پریشانی سیاسی شده است
رئیس مجلس شورای اسلامی در اجلاس تروئیک‌های بین‌المجالس اسلامی اظهار داشت: متأسفانه در سالهای اخیر به خاطر بحران‌هایی که در کشورهای اسلامی به وجود آمده این رژیم بی‌آبرو با فرصت‌طلبی زمان را برای استیفای آبروی برباد رفته خود مناسب یافته است.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی  در ابتدای اجلاس یک روزه تروئیکای بین‌المجالس اسلامی در مورد وضعیت فلسطین و تهاجم علیه غزه که هم اکنون در تهران در حال برگزاری است؛ طی سخنانی اظهار داشت: روسای محترم مجالس تروئیک‌های بین‌المجالس اسلامی و هیئت‌های محترم از پارلمان‌های کشورهای اسلامی حضور شما را عزیز می‌داریم و ارج می‌نهیم و خدمت شما سروران گرامی خوش آمد عرض می‌کنیم.  

وی ادامه داد: امروز در شرایط حساسی این اجلاس با فوریت تشکیل شد، حمله جنون آمیز رژیم صهیونیستی به غزه قهرمان، ما را دور هم جمع کرده است.  

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه در ماه مبارک رمضان رژیم صهیونیستی دست به این شرارت زده و مردم مظلوم فلسطین را با استفاده از انواع سلاح‌ها از جمله سلاح‌های غیر متعارف به خاک وخون کشیده نشانگر موجودیت اشغال‌گرایانه این رژیم سفاک است.  

لاریجانی تصریح کرد: گرچه اسرائیل سابقه طولانی در نسل‌کشی و نقض فاحش اصول و قواعد بین‌المللی و جنگ افروزی در منطقه داشته است اما پس از شکست‌های نظامی در دهه‌های اخیر من جمله جنگ 33 روزه سال 2006، جنگ 22 روزه  سال 2008 و جنگ 8 روزه سال 2011 دچار پریشانی سیاسی شده بود.  

وی ادامه داد: متأسفانه در سال‌های اخیر به خاطر بحران‌هایی که در کشورهای اسلامی به وجود آمد، این رژیم بی‌آبرو با فرصت‌طلبی زمان را برای استیفای آبروی برباد رفته خود مناسب یافت و دست به جنایت جدیدی زد.  

ریاست اجلاس تروئیک‌های بین‌المجالس اسلامی اظهار داشت: کشتار زنان، کودکان و مردم محاصره شده غزه، چیزی جز جنایت جنگی و نقض آشکار حقوق بشر نیست، مخصوصا اخباری که این روزها از حملات وحشیانه این رژیم به مناطق مسکونی در غزه مثل شجاعیه به گوش می‌رسد نوعی توهش مدرن را ایان کرده است و تأسف‌بارتر آنکه آمریکا و برخی کشورهای غربی چشم خود را روی این جنایات بسته و از این رژیم ددمنش حمایت می‌کنند، امروز غزه مجروح قلب عالم اسلام و همه مسلمانان است.  

لاریجانی ادامه داد: 35 سال پیش در بدو پیروزی انقلاب سالامی امما خیمنی(ره) فرمودند: "اسرائیل غده سرطانی منطقه است"، امام راه مبارزه با این رژیم را در وحدت همه مسلمانان می‌دانست که با مقاومت خود این رژیم سرکش و یاغی را سرکوب می‌کنند.  

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز خرسندیم که همه جریان‌های مقاومت در منطقه؛ حزب‌الله، حماس، جهاد اسلامی و سایر گروه‌های مقاومت بلوغ و شایستگی خود را در مبارزه با رژیم صهیونیستی نشان دادند و این روحیه مجاهدت مدال افتخار مسلمانان است که باعث سربلندی ما گردیده است.  

وی با بیان اینکه این قدرت مجاهدت مقاومت است که خاورمیانه را تعریف مجدد نموده است، گفت: گرچه آمریکا و اقمار آنها نمی‌خواهند این قدرت و حق قانونی آنان را درک کنند و تلاش می‌کنند با انگ‌ زدن به این جریان زنده آن را نادیده انگارند اما قطعا جریان مقاومت قلب مسلمانان را تسخیر کرده و امید پیروزی مردم مظلوم و شجاع فلسطین را افزایش داده است.  

لاریجانی ادامه داد: امروز مقاومت با روحیه مجاهدت و تاکتیک‌های مبارزاتی و قدرت عملیاتی پیروزی استراتژیک را به دست آورده‌ است.  

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: ما نیز در کنار مقاومت و پشتیبان آن هستیم و به هر نحو ممکن به آن کمک خواهیم کرد تا پاسخ مناسبی به جنایات رژیم صهیونیستی بدهند.

وی ادامه داد: کشورهای مسلمان وظیفه سنگینی در قبال بحران به وجود آمده در غزه دارند و ما از پارلمان فلسطین حمایت می‌کنیم و با کمک‌های انسان دوستانه امیدواریم وضعیت این کشور سامان یابد.  

لاریجانی تأکید کرد: ما از دولت مصر مصرانه می‌خواهیم گذرگاه رفح را برای رساندن کمک‌های دارویی و غذایی جهت رفع نیازهای کلی مردم غزه باز کند چرا که این یک مقطع تاریخی برای دولت و ملت مصر است.  

وی افزود: از رئیس مجلس فلسطین می‌خواهیم که این موضوع را از طریق مجامع بین‌الملی پیگیری کند.  

لاریجانی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نماد  واقعی یک جنایت کار جنگی است گفت: وجدان ملت‌ها را با این اقدامات وحشیانه‌اش به درد آورده و هزاران مجروح چیزی نیست که به سادگی قابل اقماض باشد؛ ما به عنوان کشورهای مسلمان با ایجاد نفاق بین ملت‌ها مخالفیم و اراده‌ها را برای حمایت از فلسطین قهرمان همسو می‌کنیم.  

وی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز زمانی است که برخی اختلافات در عالم اسلام گسترش پیدا کرده و لازم است ملت‌های مسلمان در مبارزه با رژیم صهیونیستی ید واحدی شوند.  

نماینده مردم قم در مجلس افزود: امروز جای تأسف است که گروه‌هایی به نام اسلام و به نام جهاد جنگ را به داخل خانه مسلمانان کشانده‌اند و با این نادانی خدمت بزرگی به آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌کنند.  

لاریجانی اضافه کرد: این کنفرانس زمینه وحدت مسلمانان را در جهت دفاع از مردم مظلوم غزه فراهم می‌کند و روز قدس تجلی چنین وحدتی خواهد شد.  

وی افزود: امیدواریم در این ماه مبارک رمضان برکت و عزت به مسلمانان به خصوص مردم غزه عطا پیدا کند. 
 

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن