تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820648672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صهیونیست ها شقی ترین افراد در تاریخ بشریت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری : صهیونیست ها شقی ترین افراد در تاریخ بشریت هستند شهر ری - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: صهیونیست ها شقی ترین افراد برعلیه مومنین و مسلمانان در طول تاریخ بشریت هستند.


حجت الاسلام و المسلمین ˈذاکر صادقی کیاˈ روز سه شنبه و در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: رژیم نامشروع صهیونیستی طی قرن اخیر با مسلط شدن بر سرزمین فلسطین از کوچکترین اعمال غیرانسانی بر علیه این ملت مظلوم دریغ نورزید.
وی افزود: اکنون نیز ارتش تا دندان مسلح این رژیم با شدیدترین حملات وحشیانه به باریکه غزه با حمایت استکبار جهانی و برخی سران اروپا، ضمن به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان غزه یکبار دیگر خوی ددمنشی خود را به جهانیان ثابت کرد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری تاکید کرد: دل اکثر مردم جهان با مشاهده جنایت صهیونیست ها در حملات شبانه روزی هوایی، دریایی و زمینی به مردم غزه به رنج آمده و با برپایی تظاهرات مختلف حتی در اروپا و غرب نسبت به کشتار وحشیانه مردم غزه ابراز انزجار و تنفر کردند.
وی تصریح کرد: به همین مناسبت و به منظور پاسداشت یادگار حضرت امام که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرد، مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی این روز یکبار دیگر و با صلابت ضمن محکوم کردن جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی خواستار قطع حمللات وحشیانه به مردم بی دفاع فلسطین و غزه خواهند شد.
صادقی کیا اظهارداشت: مردم مومن و روزه دار شهرری نیز به مانند همیشه در مراسم راهپیمایی که از ساعت 11 صبح و از مقابل سه راه ورامین به سمت حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد و با این حضور حمایت و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنند.
وی تصریح کرد: دفتر امام جمعه ، فرمانداری ، حوزه های علمیه ، هیات مذهبی ، جامعه مداحان و مبلغین ، دفاتر و نهادهای آیات و مراجع ، ادارات و نهادهای ورزشی و فرهنگی ، اشخاص و مردم مومن شهرستان ری برای حضوری باشکوه در این مراسم اعلام آمادگی کردند.
1417/1724

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن