تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799104965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم‌ها با هویت جدیدی وارد لیگ چهاردهم می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مروری بر عملکرد تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات؛
تیم‌ها با هویت جدیدی وارد لیگ چهاردهم می‌شوند
فصل نقل و انتقالات لیگ چهاردهم به پایان رسید و تکاپوی تیم‌های لیگ برتری برای جذب بازیکنان جدید فروکش کرد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فصل نقل و انتقالات لیگ چهاردهم به پایان رسید و تیم‌های لیگ برتر بازیکنان مدنظرشان را جذب کردند. بر این اساس تیم‌های فوتبال استقلال، سپاهان، پرسپولیس و پیکان عملکرد خوبی نسبت به دیگر تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات داشتند و تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نفت تهران مدعیان فصل گذشته عملکرد موفقی در جذب بازیکن نداشتند.

پایان فصل نقل و انتقالات بهانه‌ای شد تا سراغ تیم‌ها برویم و مروری بر عملکرد آنها در بازار نقل و انتقالات داشته باشیم.

*تمدید قرارداد ملی‌پوشان، نکته مثبت استقلال در فصل نقل و انتقالات است

تیم فوتبال استقلال در سال‌های گذشته با مدیریت فتح‌اله‌زاده در فصل نقل و انتقالات بمبی می‌ترکاند و با جذب یک ستاره مشهور فضای فوتبال را تحت تاثیر قرار می‌داد اما این شیوه کاری در دستور افشارزاده قرار نگرفت.

افشارزاده می‌دانست که تجربه فضای کاذب در جذب بازیکن را ندارد بر این اساس مسئولیت امور نقل و انتقالات را به نظری جویباری سپرد.

جدایی مهدی رحمتی و ساموئل کارنامه تیم استقلال را در فصل نقل و انتقالات تیره و تار کرد، عدم موفقیت در جذب بازیکنانی نظیر عقیلی، شریفات، حمودی، افشین و رحمانی نکته منفی عملکرد نظری جویباری در فصل نقل و انتقالات بود اما تمدید قرارداد ملی‌پوشان آن هم در شرایطی که جام جهانی را پشت سر گذاشتند بخش مثبت عملکرد استقلال در بازار نقل و انتقالات بود.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال شعار و وعده جوانگرایی را برای فصل بعد داد و با جذب بازیکنانی همچون خرسندنیا، ابراهیمی، شهباززاده، فخرالدینی و سلیمانی میانگین سنی تیمش را پایین آورد.

همچنین آبی‌پوشان در میانه میدان فصل پیش مشکل داشتند بر این اساس هم اکنون هافبک‌های زیادی در این تیم هستند که استفاده درست و بهینه از آنها می‌تواند در برطرف کردن ضعف آبی‌پوشان در میانه میدان مثمر ثمر باشد.

جاسم کرار و کریمیان هافبک‌های بازی‌ساز استقلال در فصل آینده خواهند بود. جمشیدیان هم می‌توانست به استقلال در این پست کمک کند اما به خاطر جذب یعقوب کریمی، قلعه‌نویی این بازیکن را در لیست مازاد قرار دارد اما سرمربی استقلال به جمشیدیان گفته که اگر تا نیم فصل اول صبر کند شاید در لیست بازیکنان قرار بگیرد.

گفتنی است، با اینکه خسرو حیدری قرارداد دو ساله با استقلال بسته است اما این بازیکن بیان کرده که از یک تیم آلمانی به نام هوفنهایم آلمان پیشنهاد دارد و تا یک هفته دیگر وضعیتش در تیم استقلال مشخص می‌شود.

به هر حال امیر قلعه‌نویی با تجربه است و از مقام پنجمی فصل قبل درس گرفته و تیمی متفاوت را راهی لیگ برتر خواهد کرد و دنبال قهرمانی در لیگ چهاردهم است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که حنیف عمران‌زاده شاید به بازی‌های نیم فصل نرسد. بر این اساس مسئولان قصد دارند یک مدافع دیگر جذب کنند البته نام حنیف را از لیست خارج نکردند چون امیدوارند روند بهبود او خوب پیش رود و این مدافع قبل از نیم فصل به بازی‌ها برسد.

گروسیان، نوجوان، خرسندنیا، امید ابراهیمی، هرایر مگویان، شهباززاده، محسن ابراهیمی، میلاد فخرالدینی، میلاد سلیمانی، محسن فروزان، مهدی کریمیان، جاسم کرار، رافائل داسیلوا و یعقوب کریمی بازیکنان جذب شده برای فصل آینده هستند.

کبه، ساموئل، محمدمهدی نظری، سیاوش اکبرپور، مهرداد اولادی،‌ نیکبخت واحدی، مجید غلام‌نژاد،‌ حسین حسینی، مبعلی، مهدی رحمتی، ایمان باصفا و کاروالیو هم بازیکنان خروجی استقلال هستند که به تیم‌های دیگر پیوسته‌اند.

*سرخپوشان بازیکنان اسمی جذب نکردند

علی دایی، سرمربی پرسپولیس اولویتش حفظ اسکلت اصلی تیم و سپس تقویت خطوط مختلف با خرید چند بازیکن خوب برای فصل بعد بود.

بر این اساس علی دایی به مسئولان پرسپولیس گفت که بازیکنان مورد نظرش را حفظ و چند نیروی جدید هم جذب کنند. همچنین پرسپولیس تمریناتش را زودتر از بقیه تیم‌ها و حتی چند اردوی داخلی و خارجی هم برگزار کرد. با وجود این،‌ آنها در بخش نقل و انتقالات نتوانستند آنطور که پیش بینی می‌شد عمل کنند.  

خریدهای پرسپولیس حداقل از نظر اسمی در حد و اندازه‌ای نبود که خیال هواداران را راحت کند. رضا نوروزی، سوشا مکانی، احمد نوراللهی، مهدی دغاغله و طارمی خریدهای قطعی سرخپوشان هستند تا هواداران با شک و تردید به تماشای بازی تیم محبوبشان در فصل آینده بنشینند.  

به هر حال پرسپولیس تیم دوم فصل گذشته به هیچ وجه نشانی از تیم پر قدرت سال پیش خود ندارد چراکه تعدادی از بازیکنان اصلی دایی در فصل گذشته همچون خلعتبری، سید صالحی،‌ سید جلال حسینی از تیم پرسپولیس جدا شدند و به تیم‌های دیگر پیوسته‌اند.

محسن مسلمان هم که به طور قرضی از ذوب‌آهن به پرسپولیس آمده بود از سرخپوشان جدا و به ذوب‌آهن بازگشت.
 
در روزهای اخیر هم جدایی سید جلال حسینی اخبار باشگاه پرسپولیس را تحت تأثیر قرار داده و طبق اعلام سایت رسمی باشگاه الاهلی، حسینی با این باشگاه به توافق رسیده و به زودی برای حضور در تست  پزشکی راهی قطر می‌شود.

با جدایی قطعی سیدجلال از تیم پرسپولیس بر دغدغه‌های سرخپوشان اضافه شده است. بر این اساس دایی و مسئولان بیکار ننشستند و با میشائیل اومانا، مدافع ملی‌پوش کاستاریکایی مذاکراتی داشتند تا این بازیکن را جایگزین حسینی کنند.

حتی اگر مسئولان بتوانند با یک بازیکن دیگر برای خط دفاعی به توافق برسند باید حفظ و یا حذب یک بازیکن در سمت دفاع چپ را بر تمام مشکلات فعلی اضافه کرد.  

مهرداد پولادی مدافع ملی پوش پرسپولیس پیشنهادهای خارجی دارد و اولویتش حضور در یک تیم خارجی است در صورتیکه جدایی پولادی از پرسپولیس قطعی شود باید اذعان کرد که مسئولان این باشگاه در حفظ ملی‌پوشان این تیم موفق عمل نکردند.  

بدون شک انتظارات از تیم پرسپولیس در فصل آینده کمتر از لیگ سیزدهم نخواهد بود. چرا که تیم پرسپولیس یکی از سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم است و بعد از چند سال دوری از این مسابقات قصد دارد بازگشت خوبی به این رقابت‌ها داشته باشد.  

به هر حال رویانیان، مدیرعامل سابق پرسپولیس آنقدر بازیکن خریده که با وجود جدایی خیلی از ستاره‌ها، باز هم قرمزها خیلی پرمهره در فصل آینده خواهند بود و در قالب یک مدعی پا به لیگ چهاردهم می‌گذارند. 

مهدی دغاغله، مهدی طارمی، سوشا مکانی، رضا نوروزی و احمد نورالهی بازیکنان جذب شده تیم پرسپولیس برای فصل آینده هستند. میلاد غریبی، قاسم دهنوی، یونس شاکری، سید صالحی، رضا محمدی، امیر عابدزاده، محمدرضا خلعتبری، سیدجلال حسینی، از این تیم جدا شدند؛ مهرداد پولادی هم احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس وجود دارد.  

همچنین محمدرضا خانزاده که به صورت قرضی به ذوب‌آهن رفته بود به تیم پرسپولیس بازگشت.

*عملکرد خوب زردپوشان اصفهانی در فصل نقل و انتقالات  
 
زردپوشان اصفهانی که فصل گذشته با جذب بازیکنانی همچون مجتبی جباری و آرش افشین بیشترین ضربه در یارگیری متحمل شدند امسال منطقی عمل کردند و براساس نیازشان بازیکن جدید جذب کردند.  

سپاهان که یک تیم باثبات شده است اسکلت اصلی‌اش را برای فصل بعد حفظ کرد و همچنین کفه ترازو در فصل نقل و انتقالات به نفع بازیکنان ورودی زردپوشان سنگینی می‌کند زیرا جدا شده‌های این تیم غلامی، بولکو، ابراهیمی، ایران‌نژاد،‌ فن دیک و محمودوند هستند که آنها در مجموع به پای بازیکنان اسمی جذب شده سپاهان همچون وریا غفوری، عبدالله کرمی، رسول نویدکیا، محمدرضا خلتعتبری نمی‌شد. براین اساس سپاهان از همین الان به عنوان یک مدعی قهرمانی برای رقبا دندان تیز کرده است.  

گفتنی است، با اینکه سپاهان بازیکنان خوبی در حمل و نقل و انتقالات جذب کرده اما میانگین سنی بازیکنان جدید تیم بالا است و این می‌تواند پاشنه آشیل سپاهان باشد.  

شایان ذکر است، محرم نوید‌کیا، هافبک تیم فوتبال سپاهان در دقایق آخر نقل و انتقالات با حضور در هیأت فوتبال اصفهان قراردادش را به ثبت رساند.  
 
*پیکانی‌ها بازیکنان خوبی جذب کردند
 
پیکانی‌ها که بعد از صعود به لیگ برتر امسال لقب کهکشانی‌ها را برای خودشان انتخاب کردند خریدهای خوبی با هدایت منصور ابراهیم‌زاده برای فصل بعد داشتند. 

مهدی رحمتی،‌ جی‌لوید ساموئل، امیرحسین فشنگچی،‌ علی حسینی، محمد نصرتی، سعید دقیقی و بن عاشور را برای فصل بعد جذب کردند. کرمانی،‌ محسن ابراهیمی و محمد برجلو هم بازیکنان خروجی این تیم بودند که به تیم‌های دیگر پیوستند.  

*تغییر و تحولات زیاد فولاد در فصل نقل و انتقالات
 
فولاد خوزستان تیم یکدست و تاکتیکی که باهدایت حسین فرکی قهرمان لیگ سیزدهم شد در فصل نقل و انتقالات زیر نظر اسکوچیچ عملکرد خوبی نداشت.

سوشا مکانی، پرپرا و عبداله کرمی که از اصلی‌ترین بازیکنان این تیم در فصل گذشته بودند راهی تیم‌های دیگری شده‌اند؛ با رفتن ستاره‌ها کسی جای آنها را نگرفت و تیم فعلی فولاد خالی از بازیکنانی شد که نقش اساسی در قهرمانی‌اش در فصل گذشته داشتند.

به هر حال فولاد علاوه بر تغییر سرمربی‌شان و آمدن اسکوچیچ به جای فرکی تغییر و تحولات زیادی هم در بخش بازیکنانش داشت.

ایمان موسوی و ماتیاس چاگو بازیکنان جذب شده فولاد برای فصل بعد هستند. چاوز، مهدی نوری، محمدرضایی، سالارزاده، حسین جعفری، سوشا مکانی، عبداله کرمی‌، غلامرضا رضایی و لوسیا پرپرا از تیم فولاد خوزستان جدا شدند.

گفتنی است، مسئولان فولاد خوزستان قرارداد ارشاد یوسفی دروازه‌بان تیمشان را تمدید کردند.

*نفت فصل قبل کجا، نفت امسال کجا؟

تیم نفت تهران با آمدن علیرضا منصوریان تغییرات زیادی در آن رخ داد و ستاره‌های این تیم از جمله وریا غفوری، رسول نویدکیا، رضا نوروزی و آل نعمه از این تیم رفتند.

به هر حال نفتی که با یحیی گل‌محمدی در فصل گذشته سوم شد با نفت فعلی فرق دارد همچنین می‌توان پرسید نفت فصل قبل کجا، نفت امسال کجا؟

همچنین خریدهای منصوریان همگی جوان و کم تجربه اما جویای نام هستند که البته غلامرضا رضایی را باید فاکتور گرفت.

امیرارسلان مطهری، میثم جودکی، ایمان مبعلی، آرش رضاوند، رضا علیاری، ویکروم، غلامرضا رضایی و سعید قزل بازیکنان جذب شده نفت تهران هستند.

مجتبی شیری هم که به صورت قرضی به نفت تهران آمده بود با قرارداد یک ساله به راه آهن پیوست.

*جدایی بازیکنان موثر از تراکتورسازی  

تراکتورسازان هم همانند نفت تهران سرمربی‌شان را تغییر دادند و با آمدن رسول خطیبی چند تن از بازیکنان از جمله علی کریمی، محمد نصرتی، میلاد فخرالدینی، مرتضی اسدی، سعید دقیقی، مهدی کریمیان، محسن فروزان و مسعود ابراهیم‌زاده از این تیم جدا شدند.

گفتنی است، کریم انصاری‌فرد هم قصد دارد در اروپا بازی کند، بر این اساس هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نشده است.

سامان نریمان جهان، هانی هاشمی، شفیعی، فرید کریمی، احمد آل‌نعمه، تیمار، علاعبدالزهرا، جابر انصاری و ثابتی بازیکنان جذب شده تراکتورسازی هستند.

*تغییر و تحولات راه‌ آهن در فصل نقل و انتقالات  

تیم راه آهن با مالک جدید و تحت هدایت استیلی تغییر و تحول زیادی در فصل نقل و انتقالات داشته است.

محمدغلامی، ایران‌نژاد، اسحاق سبحانی، امیر عابدزاده، محمد آبشک، وحید طالب‌لو، شیث رضایی، سیامک کوهنوردی، چوکیچ، ننزیچ، مجتبی شیری و احمد موسوی بازیکنان جذب شده این تیم هستند.

پیروز قربانی، ویکروم، علی حسینی، سامان آقازمانی هم از تیم راه‌‌آهن جدا شدند و به تیم‌های دیگر پیوستند.

*پوست‌اندازی ذوبی‌ها در فصل جدید  

تیم فوتبال ذوب‌آهن با هدایت گل‌محمدی عملکرد نسبتا خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته است این تیم بعد از طی دو فصل ضعیف دور از انتظار امسال با دستی پر وارد بازار نقل و انتقالات شد تا با حضور گل‌محمدی ناکامی‌اش را به فراموشی بسپارد.

محمدباقر صادقی، حق‌وردی، دهنوی، حسن‌زاده، هادی محمدی، شیخ‌حسینی، قنبری و شجاعی بازیکنانی جدید ذوب آهن در فصل آتی هستند.

محسن بیاتی‌نیا، صلصالی و بهادورانی بازیکنان جدا شده این تیم هستند.

*فعالیتی که خیلی زود فرو کش کرد

تیم فوتبال پدیده مشهد با هدایت مرزبان در ابتدای فصل و نقل و انتقالات فعالیت زیادی داشت اما در کل نتوانست مهره‌های مطرحی را جذب کند.

رضا عنایتی، ناصحی، میلان یووانویچ، امرایی، عباس محمدرضایی، غریبی و شاکری بازیکنان جدید تیم پدیده به شمار می‌آیند.

گفتنی است، سیاوش اکبرپور با وجود عقد قرارداد داخلی به مشهد نرفت تا قرارداد خود را با تیم پدیده ثبت کند مسئولان این تیم نام این بازیکن را از فهرست خود خارج کردند و خیری را جایگزین وی کردند.
 
خرسندنیا، هانی هاشمی و قنبری بازیکنان جدا شده تیم پدیده مشهد هستند.

*تجمع نیمکت‌نشین‌ها در نفت مسجد سلیمان  

نفت مسجد سلیمان یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر عملکرد خوبی در فصل و انتقالات نداشته است.

عملکرد مدیران نفت مسجد سلیمان در فصل و نقل و انتقالات نشان می‌دهد که آنها تمایلی چندانی به حضور طولانی مدت در لیگ برتر ندارند با اینکه منابع مالی لازم برای خرید ستاره‌ها را نیز دارند.

این تیم بازیکنان فصل گذشته‌اش را حفظ کرده و از میان لیگ برتری‌ها با بازیکنانی قرارداد بسته که اکثرا در تیم‌شان نیمکت‌نشین بودند و بازیکنان موفقی در فصل قبل  به شمار نمی‌رفتند.

تجمع نیمکت نشین‌ها در تیم نفت مسجد سلیمان شاید فصلی نه چندان امیدوارکننده برای این تیم باشد.

احسان عبدی، تیغ‌نورد، رضا محمدی،‌ سلیمان فلاح، سعید سالارزاده، حمید بوحمدان و ایمان زنیدپور بازیکنان جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هستند. بابا احمدی، نصاری، دورقی و صادقی هم بازیکنان جدا شده این تیم هستند.

*استقلال خوزستان بازیکنان مطرحی را جذب نکرد

تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت ویسی همانند سال‌های گذشته بازیکنان مطرحی جذب نکرد.

میثم مجیدی، دورقی، صادقی، بابااحمدی، باصفا، سیف‌اللهی، ربانی، مهدوی،‌ کاردوست، مجید حیدری و عباسیان بازیکنان جذب شده این تیم هستند.

مدملیسی،‌ قاسم‌نژاد، بیگدلی، معادی، میداوودی، تیغ‌نورد و ترائوره بازیکنان جدا شده این تیم هستند.

* جذب مهاجمان خوب توسط نارنجی‌پوشان

تیم فوتبال سایپا با هدایت جلالی در فصل نقل و انتقالات عملکرد نسبتا خوبی داشته و مهاجمان موثری را توانسته‌ جذب کند.

پویا نزهتی، کرمانی، سیدصالحی، میدداوودی، حکیم نصاری، مسیح زاهدی، حامد فلاح‌زاده، مجتبی رمضانی، علی نادیی، ابراهیم‌زاده و وحید محمدزاده بازیکنان جدید تیم سایپا هستند.

سجاد شهباززاده و اسحاق سبحانی هم بازیکنان جدا شده این تیم هستند.

*عملکرد ناموفق صبا در نقل و انتقالات
 
تیم فوتبال صبای قم با هدایت مرفاوی عملکرد موفقی در فصل نقل و انتقالات نداشت و چند بازیکن موثرش از جمله عنایتی، امرایی و فرید کریمی را از دست داد.

پیروز قربانی، علی محمدی، فراهانی، کاظمی، امید قربانی، عباس بختیاری، محمد برجلو، مهدی‌زاده، عباس قادیان، قاسم گرامی، علیرضا فرجی، متوسل‌زاده، حسین خانی و کلانتری بازیکنان جدید این تیم هستند.

رضا عنایتی، امرایی، اکبر صادقی، مهریان، فرید کریمی، سلیمان‌فلاح و حیدری بازیکنان جدا شده این تیم هستند.

*گسترشی‌ها بازیکنان مطرح جذب نکردند

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با هدایت تارتار بازیکنان مطرحی جذب نکرده و فقط مرتضی اسدی در بین بازیکنان جذب شده سرشناس است.

نظری، پیمان رنجبر، قزل، جلال عبدی، محمد مختاری، عادل سرشار، جوکار، محمدامین درویش، مرتضی اسدی، باتیستا و جهانی بازیکنان جدید این تیم هستند.

سیدمحسن حسینی، رسول علیزاده، فروزان، نریمان‌جهان، شفیعی و ایمان موسوی بازیکنان جدا شده این تیم هستند.

*رونمایی از ملوان جدید

انزلی‌چی‌ها با هدایت ایراندوست تغییر و تحولات زیادی برای فصل آینده داشتند این تیم 19بازیکن جدید گرفته است.

شایان کارگر، محمد رضی، علی عابدی، علیرضا مصطفایی، فرزام بیجاری، میلاد جلالی، غلامین، محمد دارابی، پورغاز، شمسی‌پور، کنعانی، حسین حسینی، جمال حسینی، ثاقبی، پوررحمت‌الله، گلزاری، جعفری، اعتمادی و  مهرداد اولادی بازیکنان جدید این تیم هستند.

مهدی دغاغله، فشنگچی و ثاقبی بازیکنان جدا شده این تیم هستند.

گفتنی است، تمام تیم‌های فوتبال ایران با هویت جدیدی وارد لیگ امسال می‌شوند.

بر این اساس چهره جدید تیم‌ها را در فصل جدید لیگ برتر که 9 مرداد ماه شروع می‌شود،‌خواهیم دید.

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن