تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799154444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسینی: به پدیده باید به چشم منجی فوتبال خراسان نگاه کنیم/ یکی از بهترین تیم‌های لیگ خواهیم بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
حسینی: به پدیده باید به چشم منجی فوتبال خراسان نگاه کنیم/ یکی از بهترین تیم‌های لیگ خواهیم بود

حسینی: به پدیده باید به چشم منجی فوتبال خراسان نگاه کنیم/ یکی از بهترین تیم‌های لیگ خواهیم بود
سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: با همکاری هیات فوتبال استان خراسان رضوی استعدادها و ظرفیتهای رده‌های سنی 17 تا 20 سال این استان شناسایی و در آکادمی فوتبال پدیده زمینه بالندگی آنان فراهم می شود. به گزارش نامه نیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، سید هاشم حسینی در نشست خبری این باشگاه افزود: شهر مشهد و استان خراسان رضوی از پتانسیل و استعداد بسیار بالایی در فوتبال برخوردار هستند که تلاش می کنیم این افراد را شناسایی و در تیم های پایه خود پرورش دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هماهنگی های بسیار خوبی را با شهرداری مشهد و مدیریت ورزش همگانی شهرداری داشته ایم تا بتوانیم از پتانسیل آنها در شناسایی مستعدین نیز استفاده کنیم و پس از تست آنها را برای تیم های پایه خود جذب کنیم چرا که ما به دنبال بازیکن سازی هستیم.

حسینی افزود: تا ۶ - ۷ سال پیش تیمهای فوتبال پیام و ابومسلم خراسان در لیگ برتر حضور داشتند و بعد از مدتی به دلیل مسائل حاشیه ای و مالکیتی به لیگ دسته یک و دو سقوط و حتی جذب تیم پیام شدند ولی ما سعی می کنیم تیم پدیده با پرهیز از هرگونه مسائل حاشیه ای با اتحاد و همدلی کادر فنی و بازیکنان حضور موفقی در لیگ برتر کشور داشته باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان برای برگزاری بازیهای پدیده در ورزشگاه ثامن مشهد 50میلیون تومان درخواست کرده ‌است خاطر نشان کرد: اصلا بر سر ورزشگاه ثامن‌الائمه بحث پول نیست و مشکلی بابت این ورزشگاه نداریم، این ورزشگاه 5سال از مسابقات سنگین دور بوده‌ است، نقاط ضعف زیادی در این ورزشگاه وجود دارد، این مشکلات از همان در ورودی آغاز می‌شود و تا جایگاه خبرنگاران هم ادامه دارد.

سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان اظهار کرد: جلساتی را با مسئولان مربوطه برگزار می‌کنیم تا هرچقدر لازم باشد برای این ورزشگاه خرج کنیم تا هم امسال کمک‌حال ما باشد و هم برای آینده فوتبال استان ماندگار شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره عدم پرداخت 3% از قراردادهای بازیکنان پدیده در فصل گذشته به هیئت فوتبال تصریح کرد: بحث 3% که قانونی در حمایت از هیات است را کاملا اجرا می‌کنیم، چون خودم هم در هیات بودم می‌دانم که باید هر باشگاهی به این موضوع سریعا بپردازد، در حال حاضر نیز خودم به قربانیار سرپرست هیئت فوتبال استان گفتم مبلغ را مشخص کند تا ما هم در پدیده چکش را بنویسیم و به هیات تقدیم کنیم.

حسینی خطاب به خبرنگاران حاضر در جلسه خاطرنشان کرد: من در کنار این فوتبال بزرگ شدم، مانند شما فوتبال را می‌فهمم ولی با توجه به اینکه فوتبال خراسان 5سال از سطح اول فوتبال کشور دور بود حالا باید به پدیده به چشم یک منجی نگاه کنیم که دوباره ما را به سطح اول فوتبال استان رسانده‌است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای نخست امید زیادی به این تیم نداشته است گفت: من در روزهای اول خیلی این تیم به دلم ننشست اما بعدتر که فوتبال این تیم را دیدم نظرم کاملا عوض شد و خیالم راحت شد که پدیده امسال از بهترین تیم‌های لیگ است.





1393/4/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن