تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819135956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود پنج پله اي فرنگي کاران ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۶ب.ظ)
رقابت هاي کشتي نوجوانان قهرماني جهان – اسلواکي صعود پنج پله اي فرنگي کاران ايران تيم هاي کشتي آزاد و فرنگي نوجوانان کشورمان در رقابت هاي قهرماني جهان به ترتيب با کسب مقام دوم و سوم جهان، به مقام نايب قهرماني و سومي اين رقابت ها دست يافتند.
به گزارش خبرگزاري موج، در رقابت هاي کشتي فرنگي نوجوانان جهان که روزهاي 24 و 25 تيرماه در شهر هومنه اسلواکي برگزار شد، تيم ايران موفق به کسب يک مدال طلا(آرمان عليزاده در وزن 76 کيلوگرم)، يک مدال نقره(محمد رضا آقانيا در وزن 50 کيلوگرم) و سه مدال برنز علي رضا نجاتي (در وزن 42 کيلوگرم)، پويا ناصر پور( در وزن 46 کيلوگرم)، کرامت عبدولي(در وزن 58 کيلوگرم) شد.
تيم ايران در اين رقابت ها پس از روسيه و آذربايجان، 49 امتيازي، با 43 امتياز در جايگاه سوم دنيا قرار گرفت.
روس ها در اين رقابت ها صاحب سه مدال طلا شدند، گرجستاني ها دو مدال طلا به دست آوردند و کشورهاي ايران، لهستان، قزاقستان، فنلاند و اوکراين هر کدام يک مدال طلا را کسب کردند.
تيم ايران سال گذشته در شهر زرنيانين صربستان يک مدال طلا به دست آورده بود و با 27 امتياز در جايگاه هشتم دنيا قرار گرفته بود. فرنگي کاران نوجوانان در سال 2012 نيز در آذربايجان به مقام هفتم دنيا رسيدند و سال 2011 سوم دنيا شده بودند.
همچنين در رقابت هاي کشتي آزاد نوجوانان جهان که روزهاي 28 و 29 تيرماه در شهر هومنه اسلواکي برگزار شد، تيم ايران موفق به کسب دو مدال طلا(علي رضا گودرزي در وزن 42 و عرفان آييني در وزن 46 کيلوگرم) و پنج مدال برنز(نادر نصري در وزن 50، کاوه رحمت آبادي در وزن 54، مجتبي عموزاد در وزن 58، امير اکبرزاده در وزن 63 و نعيم حسن زده در وزن 100کيلوگرم) شد.
تيم ايران در اين رقابت ها پس از روسيه 78 امتيازي، با 68 امتياز نايب قهرمان شد. و آمريکا با 50 امتياز و گرجستان با 49 امتياز سوم و چهارم شدند.
آمريکايي ها در اين رقابت ها صاحب سه مدال طلا شدند، ايران و آذربايجان دو مدال طلا کسب کردند و کشورهاي روسيه، اوکراين و گرجستان هر کدام، يک مدال طلا به دست آوردند.
تيم ايران سال گذشته در زرنيانين صربستان با کسب سه مدال نقره و دو مدال برنز در جايگاه سوم دنيا قرار گرفت. اين در حالي بود که روسيه سال گذشته صاحب 85 امتياز شده بود و آذربايجان و ايران هر يک 66 و 56 امتياز به دست آورده بودند. تيم ايران سال 2012 نيز به مقام سوم دنيا رسيده بود و در سال 2011 نايب قهرمان شده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن