تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819019375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس:اظهارات ظریف در مورد مذاکرات وین 6 رضایت بخش بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نماینده مجلس:اظهارات ظریف در مورد مذاکرات وین 6 رضایت بخش بود تهران - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: نمایندگان، اظهارات وزیر امور خارجه را در این جلسه رضایت بخش دانستند.


ˈحمیدرضا عزیزی فارسانیˈ سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: وزیر امور خارجه در این جلسه توضیحاتی را درباره مذاکرات اخیر وین به نمایندگان ارایه کرد.
وی افزود: آقای ظریف بیان کرد که تیم مذاکره کننده در این مذاکرات از خط قرمزها عبور نکرده و با قدرت و صلابت اهداف را پیگیری کردند.
نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس اظهار داشت: آقای ظریف بیان کرد که تمدید 4 ماهه مذاکرات نشان دهنده پیشرفت خوب این مذاکرات است و در کل ما این مذاکرات را رضایت بخش می دانیم.
نمایندگان ایران و 1+5 از یازدهم تا 28 تیرماه برای رسیدن به توافق جامع هسته ای با یکدیگر مذاکره کردند که در دوازدهمین روز این مذاکرات وزیران خارجه امریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه به این مذاکرات پیوستند. وزرای امور خارجه سه کشور اروپایی پس از گفت و گو با ظریف وین را ترک کردند اما جان کری وزیر امور خارجه آمریکا سه روز بصورت فشرده و دو جانبه با همتای ایرانی خود مذاکره کرد.
طرفین از آنجا که به دلیل اختلاف میان طرفین بر سر ابعاد غنی سازی اورانیوم و نیز راکتور اراک نتوانستند به توافق جامع دست یابند، بر سر تمدید مذاکرات جامع و نیز گام اول توافق ژنو بحث و رایزنی کردند که سرانجام با تمدید 4 ماهه مذاکرات جامع و نیز گام اول توافق ژنو موافقت شد.
بر اساس این توافق، طرف مقابل باید دو میلیارد و 800 میلیون دلار دیگر به حساب ایران در طول دوره چهار ماهه واریز کند.
سیام(3)**9121**ن.س**1572

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن