تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798392638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور 210 عکاس و خبرنگار خارجی در راهپیمایی روز قدس/دیدار اعضای ستاد انتفاضه با مراجع تقلید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تشریح برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس از سوی رئیس ستاد انتفاضه و حماس
حضور 210 عکاس و خبرنگار خارجی در راهپیمایی روز قدس/دیدار اعضای ستاد انتفاضه با مراجع تقلید
رئیس ستاد انتفاضه و حماس برنامه های ستاد متبوع خود را به منظور برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در سوم مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و حماس در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن ابراز تاسف از سکوت رهبران کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر و سردمدار سردادن شعار دموکراسی نسبت به قتل‌عام ملت مسلمان فلسطین گفت: ملت مسلمان فلسطین در برابر پنجمین ارتش قدرتمند دنیا مقاومت کرده‌اند و هیمنه شکست‌ناپذیری این رژیم جعلی را که مهمترین مولفه برای آنها به حساب می آمد را در هم شکستند.
 
وی با بیان اینکه روز جهانی قدس یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی و تداوم مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی است گفت: ملت همیشه سرافراز ایران در طول این 36 سال در اوج جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی و در اوج گرما و سرما با انگیزه مضاعف، خون جدیدی را در رگهای امت اسلامی برای حمایت از فلسطین تزریق کردند.
 
رئیس ستاد انتفاضه و حماس، مهمترین دستاوردهای نامگذاری روز جهانی قدس را اینگونه عنوان و تصریح کرد: پویا شدن مسئله فلسطین و جلوگیری از به فراموشی سپردن آن، قرار گرفتن آموزه‌های دینی به عنوان محور اصلی، تولید قدرت برای جبهه حامی فلسطین و پشتیبان‌سازی افکار عمومی جهان از آرمان این فلسطین، بازگشت روحیه اعتماد به نفس برای تداوم مبارزه، ظهور رهبران شایسته در حرکت ملت فلسطین، ایجاد انگیزه و مقاومت در نسل‌های سوم و چهارم بعد از اشغال فلسطین، محصور شدن رژیم صهیونیستی در محدوده سرزمین‌های اشغالی، تحمیل شکست‌های خفت‌بار ، آگاهی و بیداری برای ملت‌ها و ظهور نهضت‌های انقلابی و در نهایت برملا شدن چهره رو به زوال رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در منطقه از جمله مهمترین دستاوردهای روز جهانی قدس است.
 
شریف با بیان اینکه روز قدس محور وحدت برای ملت فلسطین است گفت: امسال این روز در شرایطی برگزار می‌شود که شاهد تلاقی ظلم مضاعف و فجایع غزه با رفتار فتنه‌انگیز داعش در عراق و سوریه هستیم و ملت‌های مسلمان این آگاهی دقیق را خواهد یافت که فتنه داعش برای انحراف افکار عمومی از توجه ملت فلسطین است.
 
رئیس ستاد انتفاضه و حماس ادامه داد: فتنه داعش برای درگیر ساختن ملت‌های اسلامی و فراهم کردن بستری برای تهاجمات رژیم صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: ما تمامی سردمداران این رژیم منحوس را فاقد هرگونه عقل می‌دانیم، چرا که برآورد دولتمردان این رژیم این بود که بهترین فرصت تاریخی در اختیار آنان قرار گرفته، اما ملت فلسطین و رهبران آنان با استفاده از تجارب گذشته خود توانستند به خوبی مقابل آنان بایستند.
 
رئیس ستاد انتفاضه و حماس با بیان اینکه دقت، برد و تعداد موشک‌های حماس نشان از عظمت ملت فلسطین دارد، گفت: تمام آزادیخواهان و افکار آگاه جهان به ملت فلسطین حق دفاع از خود را می‌دهد و هرچند این کشور در اوج محرومیت و محدودیت و تحریم‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و جغرافیایی است، آشکار شدن توان مقاومت و افول رژیم صهیونیستی مهمترین دستاورد روز قدس است.
 
شریف اهم اقدامات ستاد انتفاضه و قدس را در راهپیمایی روز جهانی قدس اینگونه عنوان و خاطرنشان کرد: تشکیل ستاد داخلی و خارجی برای برگزاری راهپیمایی که از سوی نهادهای مرتبط فرهنگی در حوزه‌های خارجی تدارک دیده شده است.
 
وی افزود: امسال در 80 نقطه از جهان شاهد برگزاری راهپیمایی و نشست‌های بین‌المللی خواهیم بود که در ایران 770 شهر علاوه بر برگزاری راهپیمایی شاهد برپایی نماز عبادی-سیاسی جمعه هستند.
 
شریف به وجود خبرنگاران داخلی و خارجی به منظور انتشار اخبار برگزاری راهپیمایی روز قدس اشاره و تصریح کرد: 3300 خبرنگار داخلی و خارجی در آن روز به انعکاس اخبار خواهند پرداخت که 210 عکاس و خبرنگار خارجی و مابقی خبرنگاران داخلی هستند که بیش از 1500 نفر از آنها در تهران به انعکاس خبری مشغول خواهند شد.
 
رئیس ستاد انتفاضه و حماس گفت: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی در سراسر کشور به ویژه تهران، گردهمایی سینماگران در فرهنگسرای شفق در روز چهارشنبه، گردهمایی هنرمندان با عنوان "غزه تنها نیست" در تالار اندیشه حوزه هنری در روز چهارشنبه هفته جاری، برگزاری نشست هیئت‌های پارلمانی به ابتکار مجلس شورای اسلامی، استقرار صندوق‌های کمک به غزه توسط کمیته امداد و همچنین فراهم شدن امکانات لازم به منظور امدادرسانی به مردم فلسطین با توجه به دستور ریاست جمهوری کشور از جمله مهمترین اقداماتی است که در این چند روز باقیمانده انجام خواهیم داد.
 
شریف خاطرنشان کرد: دیدار اعضای ستاد انتفاضه با مراجع تقلید و اعزام بیش از 50 نفر از سخنرانان سطح ملی برای مراکز پرجمعیت کشور در دستور کار است.
 
وی درباره شعار محوری روز جهانی قدس در سال جاری گفت: روز جهانی قدس تمرکز بر آرمان فلسطین، پشتیبانی از مردم غزه، برائت از فتنه صهیونیستی داعش و بیزاری از رژیم اشغالگر قدس محوری‌ترین شعار در راهپیمایی این روز عظیم است.
 
رئیس ستاد انتفاضه و حماس درباره سخنرانان راهپیمایی روز قدس گفت: از روسای قوا دعوت شده تا در تهران و شهرستانها به ایراد سخن بپردازند که براساس سنوات گذشته سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس رئیس ‌جمهور است، اما تاکنون از دفتر وی حضور قطعی ایشان را به منظور ایراد سخنرانی در این روز به ما اعلام نکرده‌اند.
 
شریف در پایان خاطرنشان کرد: ستاد نمازجمعه تهران در روز چهارشنبه برنامه سخنرانی نماز عبادی-سیاسی را اعلام خواهد کرد و سخنرانان این روز با نظر شورای عالی امنیت ملی مشخص می‌شود.
 
لازم به ذکر است، راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه سوم مردادماه از ساعت 10:30 صبح در مسیرهای 9 گانه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن