تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819284418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرک سلامت اصفهان تا پایان سال در اختیار جامعه پزشکی قرار می‌گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان صرامی در گفتگو با مهر:
شهرک سلامت اصفهان تا پایان سال در اختیار جامعه پزشکی قرار می‌گیرد
اصفهان - خبرگزاری مهر: مجری شهرک سلامت استان اصفهان گفت: این پروژه در سه فاز کلینیک درمانی، آزمایشگاه و تصویربرداری و هتل تعریف شده که تا پایان سال در اختیار پزشکان قرار می‌گیرد.



مسعود صرامی در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با پیشرفت شهرک سلامت در اصفهان اظهار داشت: فاز اول شهرک که شامل کلینک درمانی است مبتنی بر 84 هزار متر مربع است و در جوار آن 42 هزار متر مربع به محل تصویربرداری و آزمایشگاه اختصاص یافته است. وی با اشاره به اینکه فاز دوم این پروژه در حال ساخت است و مشمول بر 9 هزار و 400 محل تصویربرداری است که بزرگترین تصویربرداری پزشکی در سطح دنیا به شمار می رود، تصریح کرد: فاز سوم پروژه ساخت هتل با متراژ 12 هزار و 500 متر مربع است که بیشتر به منظور اسکان و اقامت همیاران بیمارانی طراحی شده که از نقاط دور و نزدیک به اصفهان برای درمان بیماری خود سفر می‌کنند. مجری شهرک سلامت استان اصفهان با بیان اینکه نزدیک به 50 پزشک برای احداث این مکان سرمایه‌گذاری کردند و اکثر آزمایشگاه‌های خیابان توحید اصفهان به این محل انتقال پیدا می‌کنند، افزود: آزمایشگاه شهرک سلامت در حالی به آخرین تجهیزات و تصویربرداری روز دنیا مجهز شده که پس از ترکیه و مالزی، اصفهان در ایران به این دستگاه‌ها تجهیز شده است. وی اضافه کرد: شهرک سلامت روزانه میلیون‌ها اکسیژن به مردم تزریق می‌کند و این یعنی حفاظت از سلامتی افرادی که بر اثر دودهای حاصل از ترافیک خیابان آمادگان دچار سرفه و تنگی نفس شده و استرسی که به هنگام شلوغی خیابان و به موقع رسیدن به مطب پزشک به آن گرفتار  می‌شوند رهایی پیدا می‌کنند. صرامی با بیان اینکه آنچه به شهرک سلامت امتیاز و وجه بخشیده طراحی ساختمانی و ظریف‌کاری و نازک کاری‌های بدنه نیست بلکه پیوستن پزشکان متفکر و باارزشی است که در این حوزه سرمایه‌گذاری کردند ، گفت: در شهرک سلامت سعی شده پزشکان معروف و مشهوری که بیماران برای مراجعه به آنها حاضراند حتی دورترین مسافت‌ها و هزینه‌ها را متحمل شوند تا به دست آنها درمان شوند را یکجا گرد هم آوریم و این امر را برای بیمار تسهیل و ممکن سازیم. وی ادامه داد: در حال حاضر پزشکان زیادی در ساخت شهرک سلامت سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

از سنگ اندازی‌های برخی مدیران گلایه دارم صرامی در ارتباط با سخن معاون درمان تامین اجتماعی استان اصفهان در شورای اسلامی شهر اصفهان که شهرک سلامت در حالی راه چاره خلاصی مردم از مطب‌های کوچک خیابان آمادگاه است که اجاره بها و هزینه هر مطب شهرک سلامت همچون قیمت های گزاف سیتی سنتر نباشد،گفت: تاکنون معاون درمان تامین اجتماعی استان اصفهان حتی یکبار بازدید هم از این مکان نداشته است و در جریان پروژه نیست. وی با گلایه از نقد و انتقادهای دور از انصاف برخی از مدیران به این پروژه که تنها براساس شنیده های خود سخن می‌گویند، افزود: چطور امکان دارد فردی که خود از مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان و دخیل در این امر است به جای حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش درمان و تشویق آنها با این گفته‌ها روند اجرا را کُند بکند. مجری شهرک سلامت استان اصفهان تاکید کرد: شهرک سلامتی که هنوز ساخت آن به اتمام نرسیده و هیچ پزشکی در آن جایگزین نشده ، چطور در خصوص اجاره‌ بهای بالای آن سخن می‌گویند. وی برای توجیه اجاره بهای بالا سیتی سنتر و شهرک سلامت به یک مثال استناد کرد و گفت: من می‌توانم شهرک سلامت را به گونه‌ای طراحی کنم که 500 هزار لیتر آب کشور صرف تاسیسات و تهویه آن شود و در عوض هزینه و اجاره بهای یک مطب 50 هزار تومان تمام شود اما به جای این اقدام، اجاره بها را با درصدی افزایش به 60 هزار تومان می‌رسانیم. صرامی بیان داشت: اگر هم اجاره بها و فروش مطب‌های شهرک سلامت بالا است به خاطر تجهیز این شهرک به مدرن‌ترین تجهیزات روز و دستگاه‌های تصویربرداری است که تنها در مالزی و ترکیه برای بیماران قابل دست یابی است. وی ادامه داد: شهرک سلامت از دید برخی از مسئولان اقدامی است که تا 30 سال آینده هم دولت از عهده این کار بر نمی‌آید.


۱۳۹۳/۴/۳۱ - ۱۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن