تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815676808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرکل موتلفه: ریشه درخت مصنوعی رژیم صهیونیستی بزودی کنده خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob دبیرکل موتلفه: ریشه درخت مصنوعی رژیم صهیونیستی بزودی کنده خواهد شد تهران- ایرنا- دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما با ایمانی راسخ به پیش بینی امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مطمئن هستیم که به زودی درخت مصنوعی رژیم صهیونیستی با همت مقاومت فلسطین، از ریشه کنده و فلسطین عزیز آزاد خواهد شد.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدنبی حبیبی شامگاه دوشنبه در مراسم ضیافت افطاری با سفرای کشورهای اسلامی در تهران افزود: علیرغم خواست استکبار جهانی، فلسطین امروز مسئله اول جهان اسلام شده و نابودی رژیم صهیونیستی به خواست جهانی ملت ها تبدیل گشته است.
وی تصریح کرد: رمضان خونین مردم غزه قلب همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان را جریحه دار کرده و شهادت صدها کودک و جوان و پیر و زخمی شدن هزاران فلسطینی غیرنظامی در اثر حملات رژیم صهیونیستی چهره واقعی اسراییل غاصب و حامیان جنایتکارش را به جهانیان نشان داده است.
حبیبی خاطرنشان ساخت: سرگذشت فلسطین سرشار از محاسبات غلط سیاسی برخی از دولت های عرب و سایر دشمنان آرمان فلسطین است و این معادلات غلط، دستیابی فلسطین به آزادی، نجات قدس و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیست را به تأخیر انداخته است.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت نیروهای فلسطینی گفت: امروز رژیم صهیونیستی در مقابل اراده پولادین، توان دفاعی و موشکی مقاومت و قدرت سایبری و پهبادی نیروهای فلسطینی رو به زوال می رود و این نویدبخش تحول و تغییر شگرف در معادله قدرت مقاومت و رژیم اشغالگر قدس است.
حبیبی از عملکرد برخی کشورهای عربی و سازمان های بین المللی درمقابل جنایات اسراییل انتقاد کرد و خواستار پایان یافتن جنایت ها در غزه شد.
وی با بیان اینکه ما اطمینان داریم اشتباه محاسباتی رژیم جعلی اسرائیل از توان محور مقاومت برای او بسیار نگران کننده خواهد شد، تأکید کرد: امروز بار دیگر علی رغم خواست استکبار جهانی، فلسطین مسئله اول جهان اسلام شده و محو و نابودی رژیم جعلی اسرائیل به خواست جهانی ملت ها تبدیل گشته است و همه در حال دستیابی به این نتیجه هستند که رژیم صهیونیستی خطری برای جهان بشریت است.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اضافه کرد: ما به رزمندگان مقاومت اسلامی تأکید می کنیم در این آزمون سخت، دوستان و دشمنان واقعی خود را بیشتر بشناسند و جز به خداوند و عزم و اراده خود و حامیان و پشتیبانان واقعی مقاومت دل نبندند.
حبیبی خاطرنشان کرد: امروز صف خائن ها به آرمان فلسطین و نجات قدس مملو از دولت های عرب وابسته به آمریکا، اسلام آمریکایی و تکفیری های اسرائیلی است که با پول نفت برخی از دولت های عربی و اسلحه آنان تغذیه می شوند.
وی تصریح کرد: صف مدافعان آرمان فلسطین و قدس را نیروهای مقاومت اسلامی تشکیل می دهند که سنگ های فلسطین را به موشک تبدیل کرده و دیوارهای گنبد آهنین رژیم اسرائیل را با پهپاد خود شکسته اند و راه را برای پیروزی رزمندگان مقاومت هموار ساخته اند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین باید ما را در غم شهادت کودکان، زنان و مردان فلسطینی در غزه و دیگر نقاط آن شریک بدانند، گفت: یقین دارم که ملت ایران تنفر و انزجار عمیق خود را در روز جهانی قدس نسبت به جنایات اسراییل ابراز و سیل سیاسی عظیم دیگری را در دنیا علیه موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی روانه خواهند کرد.
وی با تأکید بر لزوم وحدت امت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی یادآور شد: امروز همه باید بدانند که رژیم صهیونیستی جز زبان گلوله چیز دیگری را نمی فهمد و به طور حتم مقاومت پیروز این میدان خواهد بود.
سیام**7261 ** 1551

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن