تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798269504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سجادی: رسانه ها باید واقعیت تیم های ملی را انعکاس دهند/ مهم حضور موفق ما است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نشست مدیران روابط عمومی فدراسیون های اعزامی به بازی‌های آسیایی؛
سجادی: رسانه ها باید واقعیت تیم های ملی را انعکاس دهند/ مهم حضور موفق ما است
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: روابط عمومی فدراسیون ورزشی به همراه رسانه می تواند از ایجاد توقع کاذب جلوگیری کند.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سید نصر الله سجادی در جمع مدیران روابط عمومی رشته هایی که عازم مسابقات آسیایی اینچئون هستند، خاطر نشان کرد: روابط عمومی چشم و گوش هر سازمانی است و زمانی می تواند سازمان خود را موجه جلوه دهد که واقعیت های ان را در معرض دید افکار عمومی  و جامعه علاقه مند قرار دهد.

وی افزود: خوشبختانه در کشو رما تعداد رسانه‌های جمعی که به ورزش می پردازند زیاد است  و این هم فرصت محسوب می شود و هم تهدید. از این جهت فرصت است که فضایی گسترده در اختیار ورزش قرار می دهد که در موضوعات دیگر به ندرت می توان دید.

سجادی با تاکید بر این نکته که باید از این فضای ایجاد شده به نحو احسن استفاده کرد، ادامه داد: اگر به عنوان روابط عمومی بتوانیم بیشتر این فضا را اشغال کنیم قطعاً توانسته‌ایم سازمانی که در آن کار می کنیم را در معرض دید و سنجش افکار عمومی قرار دهیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه گزارش کوتاهی از حضور ایران در بازی‌های آسیایی ارائه کرد و گفت:  امسال هفتدهمین دوره این رقابت‌ها را در پیش داریم . بعد از المپیک ، بازی‌های آسیایی از بیشترین اهمیت برای ساکنان قاره کهن برخوردار است؛ در برخی موارد هم معتقدند که حضور در این بازی‌ها از شرکت درقهرمانی جهان نیز ارزشمند تر است.

وی ادامه داد: در ورزش دنیا نیز بازی‌های آسیایی در نوع خود کم نظیر است. خود این بازی‌ها نزد نهاد‌های بین المللی نظیر IOC توانسته  وجهه خاصی پیدا کند و رئیس این کمیته بین‌المللی و روسای فدراسیون های بین المللی همیشه در مراسم افتتاحیه حضور داشته اند و این اهمیت این بازی‌ها را می رساند.

معاون وزیر با اشاره به این نکته که کشور ما هم در دوره های مختلفی شرکت کرده و با فراز و نشیب هایی همراه بوده است، گفت:  مردم ما با این فضا آشنا هستند. آن چه که ما باید به آن توجه کنیم این است که خوشبختانه فضای کنونی با پیروزی های مختلفی در بسیاری از رشته‌ها همراه شده است.

وی با تاکید بر این که هرچه بیشتر به این بازی‌ها نزدیک می شویم باید تلاشمان برای نشان دادن واقعیت  تیم‌های ملی بیشتر شود، گفت: روابط عمومی با همراهی رسانه باید تلاش کند تا واقعیت موجود را انعکاس و از ایجاد توقع کاذب جلوگیری کند.

سجادی با بیان مثال والیبال اضافه کرد: طی چهار سال گذشته توقع داشتیم که تیم ملی والیبال به مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی صعود کند اما انگار توقعی ایجاد شده بود که امسال بعد از صعود از گروه خود باید به مقام قهرمانی می رسیدیم و این توقعی کاذب بود.

وی ادامه داد: جلوگیری از این روند اتفاق نمی افتد مگر با فعالیت روابط عمومی و به عبارتی برنامه ریزی در این زمینه. نخست این که بیان واقعیت‌ها و بضاعت رشته باید از زبان مربیان، کادر فنی و روسای فدراسیون‌ها مطرح شود. همچنین می توانیم با تهیه گزارش‌های واقعی از تلاش‌های انجام شده، این امر را تسهیل بخشیم چراکه مردم علاقه مندند از فرایندآماده سازی تیم ملی آگاهی داشته باشند.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی، دومین نکته را ارزیابی حریفان عنوان و تصریح کرد: باید از رقیبان اطلاع دقیقی در اختیار جامعه قرار دهیم وهمچنین سابقه حضور ما و آن ها در این بازی‌ها نکته‌ای است که می تواند برای روشن شدن اذهان عمومی از وضعیت موجود موثر واقع شود.

سجادی با بیان این که با ارتقای سطح آگاهی و اطلاعات افکار عمومی سطح توقع هم تعدیل و به صورت منطقی تبدیل خواهد شد، گفت: ایجاد چنین فضایی یکی از وظایف روابط عمومی‌های فدراسیون ها است. روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان نیز از این روند استقبال و شما را در این مسیر همراهی خواهد کرد.

وی در ادامه این نشست با تاکید بر این نکته که نباید در ارزیابی صرفاً مدال آوری مد نظر قرار گیرد خاطرنشان کرد: دوره گذشته مقام چهارم را کسب کردیم وتوقعی ایجاد شده که نباید از این پله نزول کنیم. اما اگر پنجم یا ششم شدیم یعنی موفق نبوده ایم؟ نباید فراموش کرد که حریفان ما این چهار سال غافل نبوده اند و از طرف دیگر ما در برخی فدراسیون‌ها وضعیت ثابتی نداشته ایم. همچنین امکانات، بودجه و منابع را نباید از یاد برد که چه تفاوتی با گذشته کرده است. همه  این ها واقعیاتی است  که باید به مدیران کمک کرد تا با زبان منطق بیان شود.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی را برای کشورما بسیار حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: میزبان این دوره بسیار تلاش می کند تا عنوان دومی خود را حفظ کند و این حاصل نمی شود مگر با کسب مدال‌های بیشتر. این دوره حدود 8 رشته از بازی ها حذف شده است و این یعنی توزیع مدال کمتر و رقابت بیشتر.

وی افزود: کشورهای دیگر خیلی خوب کار کرده اند و این دوره دوره‌ای است که حضور ما حتی ازگوانگژو دشوارتر است چراکه خیلی نمی توانیم پیش بینی کسب مدال داشته باشیم.

سجادی در پایان نکته اساسی در این مسابقات را حضور موفق دانست و گفت: حضور موفق کلمه ای ساده است اما این ما هستیم که می تواینم به درستی این کلمه را تعریف کنیم. باید دقت کرد تا اطلاعات درستی را جمع آوری و آنها را دسته بندی کرد و موقع انتشار آن را مد نظر قرار داد.  

در این نشست مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به همراه مدیران روابط عمومی 19 فدراسیون اعزامی به بازی‌های آسیایی کره جنوبی حضور داشتند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن