تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802687321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدلی بازیکنان و کادر فنی عامل مهم موفقیت تیم پدیده مشهد در لیگ برتر کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همدلی بازیکنان و کادر فنی عامل مهم موفقیت تیم پدیده مشهد در لیگ برتر کشور است مشهد - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: اتحاد و همدلی بازیکنان و کادر فنی عامل مهم موفقیت این تیم در رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور است.


به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، ˈعلیرضا مرزبانˈ دوشنبه شب طی نشست خبری افزود: پرهیز از مسائل حاشیه ای از مولفه های مهم موفقیت این تیم در رقابتهای لیگ برتر است.
وی از رسانه های ارتباط جمعی خواست با خودداری از این مسائل عزم خود را برای رشد و اعتلای ورزش مشهد از جمله تیم پدیده به عنوان تنها نماینده این شهر در لیگ برتر فوتبال به کار گیرند.
وی گفت: صعود به رده های بالای لیگ برتر فوتبال کشور مهمترین هدف این تیم طی سال جاری است و برای نیل به این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.
وی اظهار کرد: دنبال جذب بازیکن با دستمزدهای میلیاردی نیستیم بلکه بازیکنانی مورد توجه هستند که به تحقق اهداف این تیم برای موفقیت در لیگ برتر فوتبال کشور کمک کنند.
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: جذب بازیکنان با دستمزدهای میلیاردی تضمینی برای موفقیت یک تیم نیست بلکه ترکیبی از عوامل مختلف در راس آن همدلی و همراهی اعضای کادر فنی و بازیکنان حول اهداف و محورهای ترسیم شده باشگاه و تیم در موفقیت آن موثر است.
مرزبان با بیان اینکه هفت نفر از بازیکنان تیم فوتبال پدیده مشهد را طی سالجاری بازیکنان لیگ برتر تشکیل می دهند، افزود: بازیکنان قوی برای این تیم در لیگ برتر امسال جذب شدند که حرفهای بسیار در مقابل تیمهای مدعی این لیگ خواهند داشت.
وی اظهار کرد: طی دو ماه گذشته چند دیدار تدارکاتی بین تیم فوتبال پدیده با تیم های پرسپولیس، استقلال و سپاهان در تهران و کیش برگزار شد و در آینده نزدیک سه دیدار تدارکاتی با تیم های مطرح فوتبال اروپا در کشور صربستان خواهیم داشت و تلاش می کنیم بعد از اتمام این بازیها و تمرینها به آمادگی لازم از نظر تاکتیکی و فنی برای حضور موفق در لیگ برتر فوتبال کشور دست یابیم.
مرزبان ادامه داد: به منظور پشتوانه سازی، استعدادیابی و آموزش بازیکنان مستعد استان خراسان رضوی، آکادمی فوتبال تیم فوتبال پدیده مشهد در آینده نزدیک فعالیت خود را آغاز می کند.
سرمربی این تیم گفت: اگر بتوانیم فوتبال را به عنوان یک ورزش عمومی در جامعه گسترش دهیم و راه و روش فعالیت در یک تیم فوتبال و احترام به قوانین را از سنین نوجوانی و جوانی به بازیکنان مستعد آموزش دهیم، گامهای موثری برای موفقیت یک تیم فوتبال برداشته ایم که تشکیل آکادمی های فوتبال نقش مهمی در این زمینه دارند.
سرپرست باشگاه فوتبال پدیده مشهد هم گفت: با همکاری هیات فوتبال استان خراسان رضوی استعدادها و ظرفیتهای رده های سنی 17 الی 20 سال این استان شناسایی و در آکادمی فوتبال پدیده زمینه بالندگی آنان فراهم می شود.
ˈسید هاشم حسینیˈ افزود: تا شش الی هفت سال گذشته تیمهای فوتبال پیام و ابومسلم خراسان در لیگ برتر حضور داشتند و بعد از مدتی به دلیل مسائل حاشیه ای و مالکیتی به لیگ دسته یک و دو سقوط و حتی تیم پیام حذب شدند ولی ما سعی می کنیم تیم پدیده با پرهیز از هر مسائل حاشیه ای با اتحاد و همدلی کادر فنی و بازکنان حضور موفقی در لیگ برتر کشور داشته باشد.
تیم فوتبال پدیده مشهد در دیدار نهایی فصل گذشته لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران با شکست تیم نفت مسجد سلیمان، قهرمان این دوره از رقابتها شد و به لیگ برتر کشور راه یافت.
تیم سیاه جامگان مشهد الرضا (ع) دیگر نماینده این شهر در لیگ دسته اول نتوانست به لیگ برتر راه یابد و در فصل آینده نیز در لیگ دسته یک باقی ماند./2
7490/664

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن