تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820641125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران کم‌کار در امر بهداشت ماهشهر منتظر عواقب کارشان باشند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان قمر:
مدیران کم‌کار در امر بهداشت ماهشهر منتظر عواقب کارشان باشند
ماهشهر – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: مدیرانی که در امر بهداشت مردم کوتاهی می کنند از این پس منتظر عواقب کار خود باشند.



به گزاش خبرنگار مهر، منصور قمر پیش از ظهر امروز در نشست شورای سلامت شهرستان ماهشهر اظهار کرد: کوتاهی در اجرای مصوبات در شهرستان بندر ماهشهر ظاهرا امروزه خود تبدیل به یک مصوبه لازم الاجرا شده است که از سوی برخی مدیران به خوبی انجام می شود.

وی افزود: ظاهرا مسئولان شهرستان بندر ماهشهر اهمیت و جایگاه موضوع خدمت‌رسانی به مردم را هنوز متوجه نشده اند چرا که کوتاهی در هر زمینه‌ای در محیط شغلی آسیب های جبران ناپذیری را برای شهرستان و در نهایت برای خودشان به دنبال خواهد داشت و بهداشت و سلامت از جمله اموری است که نادیده گرفتن آنها یا کم شمردن آنها، سلامت یک شهرستان و در نهایت کشور را به خطر خواهد انداخت.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: بهداشت و سلامت مردم مسئله کوچک و ناچیزی نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد و آن را نادیده گرفت اما متاسفانه امروزه خیلی از مسئولان شهرستان بندر ماهشهر به سادگی از آن می گذرند و این خیانت به مردم است.

قمر عنوان کرد: بهداشت و سلامت از اهمیت بالایی برخوردار است اما متاسفانه خیلی‌ها نه تنها در توسعه و گسترش آن کوتاهی می‌کنند بلکه از وظایفی هم که بر عهده دارند شانه خالی می کنند و همیشه هم مدعی شعار خدمت گذاری بوده‌اند. آیا هنوز وقت آن نرسیده که از پشت میز بلند شویم و هم پای دولت تدبیر و امید به این شعار جامع عمل بپوشانیم؟

وی با اشاره به کوتاهی برخی از مسئولان شهرستان بندر ماهشهر در عمل به وظایف محول شده بیان کرد: از این پس هر مدیری که در قبال انجام یا رسیدگی به مسئولیتی که به آن واگذار شده است به خصوص در بخش مهم و حساس بهداشت و سلامت مردم کوتاهی کند باید منتظر عواقب بعد از آن باشد.

فمر یادآور شد: بهداشت و سلامت و پیشگیری از بروز بیماری فقط مختص شخص نیست بلکه باید این سلامتی را به کار هم اضافه کرد و سلامت کاری را هم در نظر گرفت و آن را فراموش نکنیم زیرا نادیده گرفتن آن خود یک بیماری صعب و العلاج است که هیچگونه درمانی نخواهد داشت.


۱۳۹۳/۴/۳۰ - ۱۶:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن