تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819454655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات جديد سازمان وظيفه عمومي ناجا به مشمولان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۴۷ب.ظ)
ارائه خدمات جديد سازمان وظيفه عمومي ناجا به مشمولان رئيس سازمان وظيفه عمومي ناجا از ارائه خدمات جديد سازمان وظيفه عمومي ناجا به مشمولان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سيد حميد صدرالسادات گفت: سازمان وظيفه عمومي ناجا، مجري قوانين و مقررات در حوزه خدمت وظيفه است لذا به هرميزان تغييرات کمتري در قوانين رخ دهد و از ثبات بيشتري برخوردار باشند، به نفع جامعه است چرا که مردم مي توانند بهتر براي زندگي خود برنامه ريزي کنند.
وي افزود: سازمان وظيفه عمومي ناجا موظف است قوانين را به نحوي اجرا کند که مخاطبان به راحتي خدمات را دريافت نمايند لذا اتخاذ هرگونه تدابير در راستاي کاهش مراجعات و افزايش سرعت و کيفيت خدمات، امري ضروري است بنابراين از سال گذشته سعي کرديم با اجراي اقدامات مختلف، تاحد زيادي اين مهم را عملي کنيم.
رئيس سازمان وظيفه عمومي ناجا، يادآور شد: يکي از برنامه هاي ما در سال 93، استفاده از فضاي اينترنت براي ارائه خدمات به مردم است و اين نويد را مي دهيم که انشا الله مشمولان در آينده نزديک، مي توانند در کنار ديگر سامانه هاي الکترونيک از قبيل تلفن گويا و پيامک، اطلاعات مورد نيازشان را در خصوص قوانين خدمت وظيفه عمومي، از طريق اينترنت نيز دريافت کنند.
صدرالسادات با اشاره به اينکه به زودي اطلاعات مربوط به خدمات قابل ارائه از طريق اينترنت به آگاهي عموم خواهد رسيد، تصريح کرد: هموطنان در اين صورت مي توانند علاوه بر استفاده از مزاياي ساير سامانه هاي الکترونيک سازمان وظيفه عمومي با مراجعه به اينترنت نيز از آخرين اقدامات انجام شده در مورد درخواست شان، مطلع شوند. وي اقدام ديگر در راستاي تکريم مشمولان را موضوع خروج از کشور دانست و گفت: هم اکنون متقاضيان خروج از کشور بايد براي پرداخت مبلغ وديعه و يا ارائه ضمانت نامه و معرفي نامه جهت اخذ گذرنامه، به سازمان وظيفه عمومي مراجعه کنند اما به زودي مي توانند تمامي اين خدمات را به سهولت از طريق اينترنت دريافت نمايند.
صدرالسادات همچنين خبر داد: براي رسيدگي به برخي از معافيتها همانند معافيت کفالت، نيازمند به استعلام در مورد مشخصات سجلي مشمول و والدين او مي باشيم که اين موضوع باعث صرف زمان شده و به طول مي انجامد بنابراين ضمن مذاکره با سازمان ثبت احوال کشور، مقرر شد تا از طريق دسترسي ما به اطلاعات مورد نياز در سيستم اين سازمان، استعلام نيز در همان لحظه انجام شود.
رئيس سازمان وظيفه عمومي ناجا همچنين خاطرنشان کرد: هرچند با الکترونيکي کردن خدمات به دنبال کاهش مراجعات به سازمان هستيم، اما بخشي از مشمولان براي انجام برخي از امور، همانند طرح وضعيت در شوراي پزشکي و يا کفالت، بايد به سازمان مراجعه کنند و از آنجا که نيروي انتظامي، سازماني مردم مدار است، هميشه به کارکنان خود تاکيد داشتيم که نهايت احترام ، ادب و اخلاق را با مراجعه کنندگان داشته باشند.
وي با تاکيد براينکه يکي از خط قرمزها برخورد نامناسب با مراجعه کنندگان است، افزود: مردم در صورت نارضايتي مي توانند به بازرسي سازمان وظيفه عمومي مراجعه و يا با شماره هاي 73941119 و 73941347 تماس بگيرند علاوه براين، به طور مرتب، در خصوص نحوه برخورد کارکنان و چگونگي ارائه خدمات توسط آنان، از مردم نظرسنجي شده تا ضمن احصاء مشکلات و نواقص، نسبت به رفع آن بکوشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن