تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپيمايي روز قدس در ۱۷۵ نقطه خراسان رضوي برگزار می‌شود/ سخنراني سردار صفوی در مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی حجت الاسلام سلطاني:
راهپيمايي روز قدس در ۱۷۵ نقطه خراسان رضوي برگزار می‌شود/ سخنراني سردار صفوی در مشهد
مشهد – خبرگزاري مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاري راهپيمايي روز قدس در ۱۷۵ نقطه اين استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد سلطانی ظهر دوشنبه در نشستی خبری اظهار کرد: راهپيمايي روز قدس در ۱۷۵ نقطه اين استان برگزار مي شود و در اين راستا هماهنگی‌های لازم از سوي شورای هماهنگی تبلیغات اسلامي استان و شهرستان‌ها‌ صورت پذيرفته است. وي ادامه داد: مراسم راهپیمایی روز جهاني قدس از ساعت 9:30 صبح روز جمعه سوم مرداد ماه شروع مي شود و محل اولیه تجمع در عرصه میدان شهدا و خیابان‌های همجوار است. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان كرد: محل اوليه تجمع ميدان شهداست اما برداران از خیابان امام خمینی(ره) به سمت خیابان شهید اندرزگو و حرم مطهر حرکت كرده و پس از آن خواهران این مسیر را می‌پیمایند تا به حرم رضوي برسند. وي عنوان كرد: خواهران از ورودی باب الجواد(ع) و برادران هم نیز از ورودی باب الرضا(ع) وارد حرم مطهر و صحن جامع رضوی می‌شوند. حجت الاسلام سلطاني بيان كرد: نکوداشت شهداي نظام اسلامي و شهدای غزه و بازخواني رهنمودهای امام خمینی(ره) از برنامه‌هاي ويژه اين راهپيمايي در مشهد است. رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی راهپیمایی روز جهانی قدس را مهر تأیید قبولی و شرکت در مراسم احیا و درک لیالی قدر دانست و عنوان كرد: طول مسیر راهپیمایی توسط بالگرد فیلم برداری می‌شود و صوت مجهز و یکنواخت هم تدارک دیده شده است. وي از سخنراني سرلشگر یحیی رحیم صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری به عنوان سخنران پیش از خظبه‌های نماز جمعه خبر داد و افزود: در روز جهاني قدس، سرلشگر یحیی رحیم صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری سخنراني مي كند و سپس مراسم نماز جمعه به امامت آیت الله علم الهدی برگزار مي شود. وي اهدای کلاه و پوستر مناسبتی روز قدس به مردم، برپایی مکانی برای نقاشی کودکان توسط سپاه امام رضا(ع) و نمایشگاه شهدای ترور توسط مؤسسه هابیلیان در میدان شهدا را از دیگر برنامه جانبی این روز دانست. رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بيان كرد: راهپيمايي روز قدس در ۱۷۵ نقطه اين استان برگزار مي شود و در اين راستا هماهنگی‌های لازم از سوي شورای هماهنگی تبلیغات اسلامي استان و شهرستان‌ها‌ صورت پذيرفته است.


۱۳۹۳/۴/۳۰ - ۱۵:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن